abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4446949
Ik heb spikes (van die grote inelkaar gedraaide) maar ze zitten altijd raar Soms vallen ze helemaal naarvoren of achteren
Nee ik heb er niet teweinig gel in

Nou zag ik bij sommige mensen dat bij hun de spikes alle kanten opzaten
Nou eeh bij mij zitten ze heel raar en ongelijk
Meestal vallen er 2 naarvoren en 1 naar achteren

Nou gebruik ik van die goedkope grote gele potten waar veel gel inzit (lekker handig) Dat werkt naar mijn mening het beste Naja Beste het werkt (half)

Ik heb ook wel andere geprobeert maar dan kan ik geen punten draaien

Dus welke gel werkt wel goed
Ik hoop dat ie hier verkrijgbaar is dan

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4446957
hmmm...

die gel in die grote potten (1l geloof ik) is niet zo sterk...

experimenteer eens met wat andere merken gel...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_4446966
Fudge (wel erg duur, verkrijgbaar bij kinky kappers) en suikerwater scheen vroeger de truuk te doen (wel erg ranzig).
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 18:10:57 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_4446991
Autolak , gewoon smeren
  dinsdag 4 juni 2002 @ 18:11:32 #5
16389 Marinus
Paper! Snow! A ghost!!
pi_4446993
L 'Oréal Studio Line FX Invisi'Gel (wat een mondvol eigenlijk). Lijkt op eerste gezicht niet zo sterk maar als het eenmaal in je haar zit is het gigantisch sterk. Wel een duurder merk maar zeker de prijs waard (en je hebt ook geen last meer van die vieze witte restjes die je bij andere gels wel eens hebt).
pi_4447015
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:07 schreef Jordy-B het volgende:
hmmm...

die gel in die grote potten (1l geloof ik) is niet zo sterk...

experimenteer eens met wat andere merken gel...

Die gebruik ik dus

Die linker is volgens mij dus die grote..........Die gebruik ik ook steeds

Die middelste is veelste slap

En die rechtse is hema Wax en is ook teslap

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4447073
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:11 schreef Marinus het volgende:
L 'Oréal Studio Line FX Invisi'Gel (wat een mondvol eigenlijk). Lijkt op eerste gezicht niet zo sterk maar als het eenmaal in je haar zit is het gigantisch sterk. Wel een duurder merk maar zeker de prijs waard (en je hebt ook geen last meer van die vieze witte restjes die je bij andere gels wel eens hebt).
Die heb ik o.a. ook maar als je een beetje dik,stug haar hebt zoals ik werkt t voor geen meter. Niet kopen dus, zeker niet voor spikes.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
  dinsdag 4 juni 2002 @ 18:19:33 #8
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4447084
groene zeep; werkt heel erg goed!!!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_4447086
Hmm ik moet maar iemand versieren die kapper is denk ik
pi_4447093
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:19 schreef GizartFRL het volgende:
groene zeep; werkt heel erg goed!!!
Leg eens uit
  dinsdag 4 juni 2002 @ 18:20:07 #11
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_4447096
Toen ik vroeger spikes maakte gebruikten we een potje groene zeep... Was maar 0.68 gulden! doe je lang mee, dus ik zou je dat aanraden.
maare.. dit heb je niet van mij hé!
Fingerbang... BANG! BANG!
  dinsdag 4 juni 2002 @ 18:20:31 #12
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4447102
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:20 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Toen ik vroeger spikes maakte gebruikten we een potje groene zeep... Was maar 0.68 gulden! doe je lang mee, dus ik zou je dat aanraden.
maare.. dit heb je niet van mij hé!
ziehier het bewijs
  dinsdag 4 juni 2002 @ 18:21:00 #13
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4447108
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:19 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Leg eens uit

en bij mijn broertje vasn 7 werkte het ook
pi_4447110
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:20 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

ziehier het bewijs

Zeep in je haar
  dinsdag 4 juni 2002 @ 18:22:26 #15
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4447120
Fudge!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_4447124
eerst gel omhoog doen. dan met haarlak inspuiten. blijft erg goed zitten. ik ken punkers die het met groene zeep doen. dat blijft gruwelijk goed zitten, maar je moet er maar zin in hebben.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 18:23:18 #17
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4447136
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:21 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Zeep in je haar

ik zou zeggen probeer het eens.

en sta versteld..

dinsdag 4 juni 2002 @ 18:24:43 #18
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_4447151
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:21 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Zeep in je haar

Groene zeep is een soort geel zacht klei in een emmertje! werkt goed en je haar ruikt citroen fris!
pi_4447164
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Groene zeep is een soort geel zacht klei in een emmertje! werkt goed en je haar ruikt citroen fris!

Die lucht gaat toch wel weg
Anders
pi_4447179
Zeep ICM haarlak is inderdaad ultiem, je krijgt er wel een ontzettend vette kop van, dus iets vaker wassen (of niet, voor nog beter effect)

Ik gebruikte overigens ook gewone zeep. (blok)
Goed soppen en insmeren. Probeer maar, werkt echt.

[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 04-06-2002 18:28]

TA! RA! NIS!
pi_4447184
Probeer ook eens Schwarzkopf (Junior Power Styling) Crazy Shaper. Die doet hier z'n werk erg goed .. als het dan nog omlaag valt, probeer dan eerst een beetje kokosvet en dan de crazy shaper.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 18:29:05 #22
29643 Green
not yellow!
pi_4447210
Ik raad je aan om eerst je haar flink vol te smeren met die gele standaard hema gel en daarna flink vol te spuiten met haarlak, ff wachten en het is kneiterhard.

Ik had dat gedaan op Dancevalley en toen ik de volgende dag wakker werd zat het nog steeds in model Dat is geen gelul!

Check mijn [url=http://fotoboek.fok.nl/green]fotoboek[/url]!
  dinsdag 4 juni 2002 @ 18:29:07 #23
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_4447211
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:25 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Die lucht gaat toch wel weg
Anders

Die meur valt wel mee hoor... je ruikt het bijna niet!
pi_4447288
Panterbeits van Rambo ofzo,
Blijft lang zitten denk...
pi_4447495
Woei Ik heb nu haarlak Morgen meteen proberen
pi_4447662
nou, die grote gele potten had ik eerst ook, maar die werken dus niet echt. Je moet gewoon naar de kapper en vragen wat hun sterkst/hardste gel is, meestal is dat erg duur en je krijg maar heel weining. Maar hier geld dat je gewoon een heel klein beetje moet gebruiken. Je moet trouwens geen (niet te veel) water bij de gel gebruiken want dan word hij slap

En het licht ook aan hoe lang je haar is, ik heb mijn haar nu kort, spikes draaien gaat nog niet. Met te lang haar is het te moeilijk, en als je spikes draait neem dan je tijd.

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_4447690
Me moeke zegt dat Groene Zeep NIet stevig is

[Dit bericht is gewijzigd door MasterDisaster op 04-06-2002 19:24]

dinsdag 4 juni 2002 @ 19:27:42 #28
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4448013
Hehe wreed, wou eigenlijk zelfde topic openen, heb dus zelfde probleem. Heb sinds kort wat meer warriger haar en probeer dus stekels erin te krijgen maar alleen aan de zijkanten lukt het goed, voorkant zakt naar voren, midden zakt naar beneden. Kzal dan wellis naar de kapper gaan om goede tips te krijgen. Kzit nog te twijfelen tussen paar grote spikes of kleinere stekels en misschien dat ik met verf topjes maybe donkerblauw spuit (verven is te xtreem en krijg je er niet meer uit (gaat je haar van naar de klote) )
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
pi_4448037
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 19:01 schreef MasterDisaster het volgende:
Me moeke zegt dat Groene Zeep NIet stevig is
Ja is het geen bruine zeep?!? Dacht ik toch altijd of is groene en bruine zeep hetzelfde?

ontopic:
Gebruik eens L'oreal Professionel Fix max (blauw/grijze bus (vroeger roze/rood)), wel bij een kappers winkel gaan halen! Ruikt naar superglue, verwijderd snel van u handen en is in 3 minuten droog en ZEER hard, men piekskes staan altijd nog recht en tegoei alsek opsta

pi_4448055
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 19:27 schreef -IDivinity- het volgende:
Hehe wreed, wou eigenlijk zelfde topic openen, heb dus zelfde probleem. Heb sinds kort wat meer warriger haar en probeer dus stekels erin te krijgen maar alleen aan de zijkanten lukt het goed, voorkant zakt naar voren, midden zakt naar beneden. Kzal dan wellis naar de kapper gaan om goede tips te krijgen. Kzit nog te twijfelen tussen paar grote spikes of kleinere stekels en misschien dat ik met verf topjes maybe donkerblauw spuit (verven is te xtreem en krijg je er niet meer uit (gaat je haar van naar de klote) )
Ik ga het ook over een tijdje verfen (blauw)

Maare die stekels
Ik pleur altijd een hele hoop van die gele gel in me haar
En dan pak ik bosjes en draai ik punten
Aan de zijkant doe ik alles maar naarachteren want dat lukt niet

Maar ik ga morgen proberen met die gele pot en haarlak

pi_4448757
Behangsellijm schijnt ook errug goed te werken
zelf nog nooit gedaan, en k zal het ook nooit doen denk ik
pi_4448777
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:13 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Die gebruik ik dus

[afbeelding]

Die linker is volgens mij dus die grote..........Die gebruik ik ook steeds

Die middelste is veelste slap

En die rechtse is hema Wax en is ook teslap

Das zooi man..

L'oreal superstrong of strong.
Die roelt

pi_4449607
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 20:22 schreef chillv het volgende:
Behangsellijm schijnt ook errug goed te werken
zelf nog nooit gedaan, en k zal het ook nooit doen denk ik
Hmmz, werd bij mij niet snel genoeg hard.
Ben serieus!!! Best erg eigenlijk.
TA! RA! NIS!
pi_4449660
Groenezeep
of touperen en dan haarlak
Behangerslijm
one with a travelling heart
  dinsdag 4 juni 2002 @ 22:38:24 #35
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4451211
de out of bed van loreal moet je voor de basis gebruiken en een grotere minder sterke er daarna over heen gebruike werkt super!!!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 5 juni 2002 @ 09:45:55 #36
29643 Green
not yellow!
pi_4455018
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 19:30 schreef MasterDisaster het volgende:
Maar ik ga morgen proberen met die gele pot en haarlak
En? En? En? Werkt het? Of is het persoonsgebonden?
Check mijn [url=http://fotoboek.fok.nl/green]fotoboek[/url]!
pi_4461243
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 09:45 schreef Green het volgende:

[..]

En? En? En? Werkt het? Of is het persoonsgebonden?

Naja Het is stevig Maar dat was het al een het is al naar voren/achter gezakt voordat ik er haarlak inspuit
  woensdag 5 juni 2002 @ 16:01:28 #38
8352 zaiga
The Keenest
pi_4461334
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:19 schreef MasterDisaster het volgende:
Hmm ik moet maar iemand versieren die kapper is denk ik
May the road rise to meet your feet
  woensdag 5 juni 2002 @ 16:04:41 #39
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4461395
Welke gel te nemen....

Eerst Mucho! wax (te verkrijgen bij de betere kappersgroothandel) en daarna goedkope supermarktgel....works for me!!!

pi_4461938
Gewoon je haar touperen totdat het uit zichzelf overeind gaat staan en dan haarlak erin spuiten en föhnen..dan blijft het wel staan
pi_4462152
Hoe toupeer je je haar?
pi_4462212
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 16:37 schreef Lortnoc het volgende:
Hoe toupeer je je haar?
Een plukje haar vastpakken en er tegendraads in kammen,dan gaat het licht klitten en blijft het beter staan,ik heb haar tot over mn schouders en het is voor mij de enige manier om spikes te kunnen zetten.
Maar groene zeep werkt prima als je haar niet zo lang is.
pi_4462417
gewoon gel uit die grote gele pot 40/60 mengen met 'kruidvat huismerk' wax (hele vette gele) dat wordt niet hard maar wel goed stevig, en anders gewoon dat kruidvat goedje puur gebruiken
pi_4462818
Ik hoor de fohn pas 1 keer....

Volgens mij werkt die heel goed, gewoon loreal kopen (superstrong) en dan goed fohnen!!! sta je de hele dag strak!

pi_4463092
mijn man laat mij altijd zijn spikes draaien!!!

Hij doet altijd eerst wax in zijn haar dan die gele gel dan laat ie mij draaien en dan gaat er nog een halve bus haarlak overheen.

Gegarandeerd kapsel met spikes!!! als je niet wilt wachten totdat je haar droog is van alle rotzooi die je erin doet kan je het ook droog fohnen. Wordt de haarlak echt kneppelhard van. Oja de haarlak die we gebruiken is die van ProSet Ultra strong = paarse bus.

pi_4463195
wetlook-gel werkt bij sommige haar beter als gewone gel. en dat je de spikes niet allemaal recht gezet krijgt kan je weinig of nix aan doen, want dat is gewoon de inplant van je haar.
pi_4466831
Het antwoord is Suikerwater.

Een vriend van me heeft ook spikes gehad in zn haar met carnaval en dat werd gedaan met suikerwater.Die zooi platk als de tering(is gewoon water +suiker.

A good Excuse for a crappy life is a crappy life
pi_4467809
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 21:36 schreef MetalMaupio het volgende:
Het antwoord is Suikerwater.

Een vriend van me heeft ook spikes gehad in zn haar met carnaval en dat werd gedaan met suikerwater.Die zooi platk als de tering(is gewoon water +suiker.

Da word echt supervies joh,zodra het opdroogt heb je allemaal suikerklonten in je haar..is echt heel vies.
pi_4467863
Murray's, die oranje, will do the job Uitwasbaar met dreft oid
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
pi_4477560
PARUCCI!!

ik gebruikte eerst ook altijd Fudge...maar parucci is nog 100 keer sterker! net plamuur! hehe

tis trouwens te sterk voor mij..ik verlang weer naar fudge!

Doh!
pi_4498437
Hmm ben ik weer na 2 dagen ofzow....

Ik ga het morgen wel ffe fohnen (als ik zin heb en anders me koele toeristen petje op

Maar suikerwater kende ik al Dat gebruiken punkers toch voor hanekammen.........

Woei Ik kreeg gister nog een compimentje van een knap meisje dat me stekels erg koel waren

pi_4498459
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 23:16 schreef MasterDisaster het volgende:
Woei Ik kreeg gister nog een compimentje van een knap meisje dat me stekels erg koel waren
Fotow!
pi_4499625
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 23:17 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Fotow!

Ik kon het niet laten de rest teknippe

Ik heb het niet geknipt omdat ik lelijk ben ofzo...Heb geen eigendunk..

pi_4502823
volgens mij is ie nog niet lang gekomen maar wat dacht men van murrays wax, in van die oranje potjes, te verkrijgen bij de drogist/etos, heb ik hele tijd mn haar mee omhoog gehouden.

werkt perfect alleen wel regelmatig volledig uit je haar halen anders krijg je het er nooit meer uit en moet je knippen

moge er gedronken worden
pi_4502834
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 18:11 schreef Marinus het volgende:
geeft witte puntjes ..
pi_4502840
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 00:36 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

[afbeelding]

Och, via je cu2-profiel te zien
pi_4502881
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 00:36 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

[afbeelding]

met gel vind ik spikes sowieso niet mooi..
wax ziet mooier uit.. ik ken een jongen die echt coole spikes heeft van een centimeter of 7 en die staan dus ook recht omhoog.. hij gebruikt wax.. kweet alleen niet meer welke..

fudge is ook errug goed!

pi_4502902
Heb op aanraden van een aantal mensen fudge gekocht maar ik vind het het geld absoluut niet waard (15 euro per potje), tenminste niet voor mijn haar. Heb nl. heel vol en dik haar en dat is zelfs met fudge nauwelijks rechtop te krijgen.
pi_4502929
Murray's is dread/kroes wax, dus dat moet je niet gebruiken.
pi_4502946
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 13:42 schreef i_defy het volgende:
Murray's is dread/kroes wax, dus dat moet je niet gebruiken.
kunt wel cocoswax gebruiken die moet ook best goed zijn.. hebbik zelf nog nooit gebruik toennik spikes had

ja, een meid met spikes

pi_4502968
Murray's dreadwax??

Op mijn potje (super light) staat: Apply super light to palms and rub gently into hair until application is complete. Comb or brush into desired style.

Volgens mij kunt je de meeste dreads niet comben of brushen en bovendien werkt het spul prima. Er zit trouwens ook kokosnoot olie in.

pi_4503005
Oh, dan hebben we het over andere soorten,m ik heb speciale dreadwax, maar wist niet dat Murray's ook andere waxen maakte!
pi_4503553
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 13:33 schreef Jory het volgende:

[..]

met gel vind ik spikes sowieso niet mooi..
wax ziet mooier uit.. ik ken een jongen die echt coole spikes heeft van een centimeter of 7 en die staan dus ook recht omhoog.. hij gebruikt wax.. kweet alleen niet meer welke..

fudge is ook errug goed!

Ja ik heb hier ook wel wax maar iemand zij dat je er heel weinig in moest smeren dat het beste werkt Ik had er dus teveel in
pi_4503566
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 15:11 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Ja ik heb hier ook wel wax maar iemand zij dat je er heel weinig in moest smeren dat het beste werkt Ik had er dus teveel in

asjer teveel in doet wordt et haar te vettig.. dan lukt et inderdaad niet.. ik vraag binnenkort es voor je aan die jongen wat hij gebruikt, en dan laat ik je es een fotow zien
pi_4506784
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 15:13 schreef Jory het volgende:

[..]

asjer teveel in doet wordt et haar te vettig.. dan lukt et inderdaad niet.. ik vraag binnenkort es voor je aan die jongen wat hij gebruikt, en dan laat ik je es een fotow zien

Ik wil het zo als die jongen (van 12) die ik je liet zien

En anders laat ik alles er weer afknippe

zondag 9 juni 2002 @ 16:28:55 #66
27102 skatanic
gelegenheidspunk
pi_4514422
murray's superior hair dressing pomade
trust me
pi_4516273
De truc is natuurlijk ook om niet vaak je haar te wassen, als je het om de 2 dagen wast komt er nooit iets van met die spikes!

Ik heb nu 4 soorten gel, murrays normaal en ultra light
Remix van loreal en nunile!

De beste van deze 4 voor spikes... zeker weten murrays normaal, maar dan moet je wel een stray erbij kopen!!

zondag 9 juni 2002 @ 18:45:15 #68
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_4516327
Haarlak en een goeie Föhn... meer heb je niet nodig...
  zondag 9 juni 2002 @ 18:48:11 #69
12150 Broes
rot top
pi_4516349
De truc is geen TROEP in je haar.

gewoon zo´n gele pot gel kopen á € 0,95. Dit in je haar putsen en dan met de föhn rustig droogföhnen.

KLAAR IS KEES

rot top
pi_4519791
Hmm Ik heb nu Hema Gel-Wax en dat werkt perfect

(ik hoorde dat je dat ook in liters kon halen )

pi_4521820
quote:
Op zondag 09 juni 2002 18:48 schreef Broes het volgende:
De truc is geen TROEP in je haar.

gewoon zo´n gele pot gel kopen á € 0,95. Dit in je haar putsen en dan met de föhn rustig droogföhnen.

KLAAR IS KEES

Ook nog eens droog fohnen is slecht voor je haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')