De kerstdagen zijn nog niet helemaal voorbij, maar vanaf morgen begint toch echt het werkende leventje weerrrrrr...Maargoed ik ga me toch ziek melden dus kan nog ff lang genieten van het weekend
Wat hebben jullie allemaal voor spannends met je partner, fuckbuddy, scharrrel gedaan?
Wij waren op kerstdiner bij schoonpapa en schoonmama (van mijn vriend's kant) en toen we er eenmaal zaten wilde mijn schoonpapa mijn schoonmama helpen in de keuken, mijn vriend's broer was even iets halen boven en anderen waren met hun kindjes in de tuin met de hond aan het spelen, dus toen leek het mij het perfecte moment om mijn vriend strelend op zijn bovenbeen op de hoogte te brengen dat ik onder mijn zwarte jurk een corset droeg met stokings zonder slipje. Zijn gezicht was priceless ahahahah!!
Hij slikte even en toen kwam zijn broer alweer naar beneden...
Maar de hele avond al waren die blikken heen en weer tussen ons al genoeg en als de anderen er even niet bij waren bijvoorbeeld bij het opruimen in de keuken, was hij er niet verlegen om mij hitsig en subtiel tegelijk even te betasten, je begrijpt al: we besloten al vrij snel na het eten naar huis te gaan om vervolgens stomende sex te hebben...op de gang tegen de muur en op de vloer....omdat we het tot de slaapkamer niet meer konden houden