Ik denk dat dat het is.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef Mishu het volgende:
Of is het gewoon een man? En als dat zo is, ben je het dan door dit gedrag niet een beetje aan het verpesten bij vrouwen die wel mooi, knap, intelligent en lief zijn? Oftewel die wat te bieden hebben?
JIJ vindt haar lelijk. Wil niet zeggen dat HIJ dat OOK vindt.quote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef Mishu het volgende:
Zie ik hem zoenen met een lelijke chick.
vrouwen die wel mooi, knap, intelligent en lief zijn? Oftewel die wat te bieden hebben?
Nou dan heb je m bij deze toch leren kennen ?quote:Op zondag 26 december 2010 18:05 schreef Mishu het volgende:
Nouja, ik vroeg geen exclusiviteit, wilde hem gewoon beter leren kennen, was geinteresseerd geraakt. En dacht: leuk eens losjes kijken of het wat is.
En hij heeft verder geen vriendin ofzo.
En hij denkt nu waarschijnlijk. 1000 anderen voor jou.quote:Op zondag 26 december 2010 18:12 schreef Mishu het volgende:
En toen later zei die heel boos 'dan niet' tegen me
Hij heeft toegehapt en heeft het "gedrocht" niet wegduwt, terwijl hij wist dat jij in de buurt was en als je iéts voor hem betekende, dan had hij veel meer rekening met je gehouden. Een jongen die iets met jou wilt of in ieder geval interesse heeft in een serieuze date met jou zou zoiets niet snel doen.quote:Op zondag 26 december 2010 18:12 schreef Mishu het volgende:
Mjah, ik heb hem inderdaad leren kennen, dat is waar:$ Maarja als die lelijke chick zich niet op hem had geworpen hadden we misschien wel een normaal gesprek kunnen hebben. Ze zag er niet echt uit alsof ze enig respect terug verwachtte van de betreffende jongen, gewoon pats boem, ik vraag aandacht door sex te bieden. Misschien wel bang voor mij haha?:P Zo van, dan maar een kamikaze aanval.
Het schijnt trouwens dat ie daarna op zoek ging naar mij, toen hij door had dat ik hem had zien zoenen. En toen later zei die heel boos 'dan niet' tegen me toen ik hem negeerde, want ja ik had echt zoiets van nouja lekker. Wat voor indruk maak ik als ik meteen zoiets heb van ojah, maakt niet uit joh?
Zelfde open deur als jij intrapt. Alleen meer straight to the point en minder onnodig gezeik.quote:Op zondag 26 december 2010 18:32 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
jouw reactie voegt écht iets toe
ik geef feedback, jij geeft kritiek. Met mijn punten kan ze iets doen, met jouw kritiek beoordeel je haar alleen op haar gedrag, zonder uit te leggen hoe ze het anders kan doen of het anders kan bekijken.quote:Op zondag 26 december 2010 18:34 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Zelfde open deur als jij intrapt. Alleen meer straight to the point en minder onnodig gezeik.
Ik denk dat ze het wel snapt als iemand haar een jaloerse trien noemt. Hopelijk gaat ze dan ook over haar eigen gedrag nadenken...quote:Op zondag 26 december 2010 18:39 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ik geef feedback, jij geeft kritiek. Met mijn punten kan ze iets doen, met jouw kritiek beoordeel je haar alleen op haar gedrag, zonder uit te leggen hoe ze het anders kan doen of het anders kan bekijken.
kijk dát is het verschil tussen MIJ en sommigen van jullie
Dat ze zich zo met iemand vergelijkt betekent dat ze onzeker is en door haar "jaloerse trien" te noemen maak je haar nog onzekerder, want daar kan ze niks meequote:Op zondag 26 december 2010 18:41 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel snapt als iemand haar een jaloerse trien noemt. Hopelijk gaat ze dan ook over haar eigen gedrag nadenken...
Wanneer iemand zichzelf intelligent noemt, neem ik aan dat de betreffende persoon intelligent genoeg is om zelf uit te zoeken wat ik bedoel. Ik ga echt niet alles voorkauwen als ze toch al zo intelligent is. En ja, ik hou nou eenmaal niet van onnodig veel gezeik. Ik zeg direct waar het op slaat.quote:Op zondag 26 december 2010 18:46 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Dat ze zich zo met iemand vergelijkt betekent dat ze onzeker is en door haar "jaloerse trien" te noemen maak je haar nog onzekerder, want daar kan ze niks mee
Iemand kan intelligent zijn of iemand kan intelligenter zijn dan iemand anders.quote:Op zondag 26 december 2010 18:58 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Wanneer iemand zichzelf intelligent noemt, neem ik aan dat de betreffende persoon intelligent genoeg is om zelf uit te zoeken wat ik bedoel. Ik ga echt niet alles voorkauwen als ze toch al zo intelligent is. En ja, ik hou nou eenmaal niet van onnodig veel gezeik. Ik zeg direct waar het op slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |