brabo'squote:
Oh? ik hoorde dat je een jongetje was van 12 ofsoquote:
preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 15:36 schreef tliciouz het volgende:
Brabanders zijn de leukste van heel Nederland.
Sims heb ik gespeeld haha, lekker de hele dag huisjes maken.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? ik hoorde dat je een jongetje was van 12 ofso
Maar als je een meisje bent moet je dan geen sims spelen en BO links laten liggen?
Nee maar, ik zie vaker van die vrouwennamen in BO en die hebben toch v aak een nijntje of hello kitty ofso... hoe stereotype
Doe dat nou niet en laat ons in de waan dat Mich dat zelf bedacht heeft.quote:
Bazenchick!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sims heb ik gespeeld haha, lekker de hele dag huisjes maken.Maar ik heb het altijd tof gevonden om spellen te spelen zoals cod, mijn eerste spel was wolvenstein.
![]()
En ja, behoorlijk stereotype maar wat moet ik als meisje anders maken? Een stel tieten en pedobear zie ik niet echt gebeuren.
pedobear ben ik al een keer tegen gekomen, die ga ik ook maken denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sims heb ik gespeeld haha, lekker de hele dag huisjes maken.Maar ik heb het altijd tof gevonden om spellen te spelen zoals cod, mijn eerste spel was wolvenstein.
![]()
En ja, behoorlijk stereotype maar wat moet ik als meisje anders maken? Een stel tieten en pedobear zie ik niet echt gebeuren.
quote:
Ik heb het niet zelf bedacht hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe dat nou niet en laat ons in de waan dat Mich dat zelf bedacht heeft.
30 graden met de klok mee?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet zelf bedacht hoormaar maar maar, wel mijn eigen draai aan gegeven
doe eens niet zo puberaalquote:
Ik ga hem misschien ook maken.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yes sir![]()
Nee heb de tanden anders gemaakt en een beetje gekut met de kleuren
Ik ben een tietenman, dat stopt niet na je pubertijdquote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
doe eens niet zo puberaal
gewoon 10 accounts voor 10 verschillende emblemsquote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben een tietenman, dat stopt niet na je pubertijd
Erg jammer trouwens dat je je gemaakte emblems niet op kan slaan
ja en dan 300 euro per jaar aan live betalenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gewoon 10 accounts voor 10 verschillende emblems
Nee, omdat PS3.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja en dan 300 euro per jaar aan live betalen
daar ging het niet omquote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben een tietenman, dat stopt niet na je pubertijd
Erg jammer trouwens dat je je gemaakte emblems niet op kan slaan
amsterdamquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Kut, ik wil wel een andere emblem gaan maken maar ik wil mijn Amsterdam-logo niet kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |