Me horen en me gewoon negeren hequote:Op woensdag 29 december 2010 08:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil ik wel. En hoorde ook wat je zei, maar mijn vriend was er bij en vind hem dan stom om gezellig met een hele groep jongens te praten.
Nee het gaat me ook niet om jullie, als jullie dat willen bespreken met mij mag dat ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Me horen en me gewoon negeren he![]()
HAHAHA, wat boeit dat nou, alleen kutkaboutert is een pubertje, de rest vind het gewoon gezellig als je een beetje meelult, dat hoort erbij. We bespreken niet je nieuwste lingerie ofzo![]()
Doe dat nou niet, je pm-box zit drek weer vol met berichten van Kabouter.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee het gaat me ook niet om jullie, als jullie dat willen bespreken met mij mag dat ook gewoon hoor.(
)
Ik zeg niet dat hij het niet oke is, maar ik ga hier niet te ver over door aangezien hij ook op fok zit. Ik zal de volgende keer gewoon gezellig mee doen, deal?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, je pm-box zit drek weer vol met berichten van Kabouter.
Magoe, je vriend vind het niet okay dus?
Dealquote:Op woensdag 29 december 2010 08:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer gewoon gezellig mee doen, deal?
quote:Maar geen opmerkingen over me stem want dan ben ik gewoon weer lekker stil.
Je hebt een geile stemquote:Op woensdag 29 december 2010 08:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het niet oke is, maar ik ga hier niet te ver over door aangezien hij ook op fok zit. Ik zal de volgende keer gewoon gezellig mee doen, deal?
Maar geen opmerkingen over me stem want dan ben ik gewoon weer lekker stil.
Het 1e geluid wat ik der gisteren hoorde maken was een duitser uitscheldenquote:Op woensdag 29 december 2010 08:46 schreef KoningStoma het volgende:
Ook een beetje vloeken tussendoor enzo
Terwijl ik zelf een Duitser ben.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het 1e geluid wat ik der gisteren hoorde maken was een duitser uitschelden
Ze Germans!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Terwijl ik zelf een Duitser ben.
Ja poort 3074 forwardenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die staat dus aan maar nog steeds NAT strictVroeger werkte dat wel maar sinds BO uit is werkt dat niet meer. Andere suggesties wat ik kan doen?
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, je pm-box zit drek weer vol met berichten van Kabouter.
Magoe, je vriend vind het niet okay dus?
al die duitsersquote:Op woensdag 29 december 2010 08:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Hey Henk, leuk dat je kennis gemaakt hebt met mijn grote gabber panzerkneche
oja 15bommen. 12.5 meter. dat was hetquote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat dat ding een radius van 30 m heeft? Als dat zo zou zijn had ik een stuk meer kills met dat ding.
Oja, bron?
Ik heb het even opgezocht en de radius is maar 12.5 meter. Dat betekent dat je binnen een straal van 6.25 meter geraakt wordt. Niet meer dan het dubbele ervan.
http://img196.imageshack.us/img196/3938/killstreaks.png
Bedankt man, goede site! Was een tijdje terug al op zoek naar zoiets maar kon het toen niet vinden, top! Heb je een PM gestuurd met nog een vraagje!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:16 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ja poort 3074 forwarden.
http://tutorijali.hdonweb(...)son-speedtouch-st780
Beetje vage site, maar je hoeft alleen maar naar de plaatjes te kijken en je snapt het.
Waar ze hier 12345 invullen moet jij daar 3074 invullen
Als het dan nog niet doet. Open je de poorten 80 en 88 ook nog.
Dat mis ik wel aan die nieuwe CoD's ja. Duitsers knallen. Ik genoot daarvan, met volle teugen.quote:
dan moet je de singleplayer doen, dan kan je er een aantal afschietenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat mis ik wel aan die nieuwe CoD's ja. Duitsers knallen. Ik genoot daarvan, met volle teugen.
och, raar, een bom van pakweg 5 ton met een actieradius van 15 meter vind ik nog wel meevallenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
oja 15bommen. 12.5 meter. dat was hetmaar als nog zijn het rare dingen ja.
als je het zo bekijkt ja. Maar gaat er om dat je als je een stuk naast het vuur gaat je opeens nog helemaal in de fik vlieg.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:21 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
och, raar, een bom van pakweg 5 ton met een actieradius van 15 meter vind ik nog wel meevallen
Hitte, vriend.... hitte.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt ja. Maar gaat er om dat je als je een stuk naast het vuur gaat je opeens nog helemaal in de fik vlieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |