abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 december 2010 @ 20:09:38 #51
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_90597535
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Underdoggy het volgende:
Tip voor minder belasting: Kijken of je nog iets in je pensioen kan stoppen
Tip voor minder belasting: vraag je boekhoudster om een hogere nota. :s)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_90598079
quote:
12s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Tip voor minder belasting: vraag je boekhoudster om een hogere nota. :s)
En mocht ze niet mee willen werken daaraan, dan wil ik hem ook wel sturen :s)
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_90614899
jammer dat je niet verder doorpakt ik vond het al interessant, je bent redelijk jong met een ambitie te beleggen in vastgoed, maar je moet je eigen weg volgen
pi_90615106
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook even op zoek moet naar een andere boekhoudster,...
Want als hetgeen hierboven staat, alles is wat ze heeft uitgezocht, heeft ze niet erg goed werk geleverd.
Nogmaals, ik ben geen expert, maar ik denk dat ManAtWork, hier wel gelijk heeft. O-)
  donderdag 30 december 2010 @ 13:33:36 #55
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_90625419
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:55 schreef positief het volgende:
jammer dat je niet verder doorpakt ik vond het al interessant, je bent redelijk jong met een ambitie te beleggen in vastgoed, maar je moet je eigen weg volgen
En jij meld je speciaal aan om enkel in dit topic positief te wezen over garagebox-investeringen?
The more debt, the better
pi_90669953
En jij meld je speciaal aan om enkel in dit topic positief te wezen over garagebox-investeringen?

ja daar lijkt het wel op, via google heb ik deze discussie gevonden en gezien het feit ik er zelf druk mee ben vond ik het wel interessant om er over te praten

er zijn diverse mensen mee bezig maar er is weinig over te vinden
pi_90670999
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef positief het volgende:
het uitbesteden van beheer kan zeker in de papieren lopen, ik overweeg het beheer uit te besteden bij www.hetverhuurbeheer.nl de kosten vallen daar wel mee
heb ook een andere belegger gesproken en is daar wel happy mee

het enige wat mij wel bezig houd is dat ik in een wereld stap waar ik nog niet veel evaring mee heb
wat ook een beetje saai overkomt maar wel mogelijkheden bied

ik heb veel beleggingen gedaan op de beurs met een lach en een traan, ik heb besloten daar niet meer in te stappen de emotie die er mee vrij komt kost veel energie maar wel levendig

de reden dat ik in vastgoed meer wil doen is dat het redelijk overzichtelijk is maar niet heel spectaculair en mezelf in de loop der jaren leren kennen
ben ik tot de conclusie gekomen dat niets voor niets gaat en ik meer op langere termijn ben ingesteld

de media staat ook vol met het feit dat het slecht gaat met de vastgoedsector
toch meningen verschillen er enorm in, iedereen die ik spreek en geloof heeft in vastgoed bevind zich aan de onderkant van de markt daar loopt het gewoon door als een soort eigen micro economie daarom ga ik ook in de garageboxen c/q bedrijfsruimten beleggen
Ik zou als ik jou was niet investeren in bedrijfsruimten als je ziet hoeveel bedrijfsruimte er vrij staat in Nederland.

Daarnaast lijkt Almere wel interessant omdat het een stad is in opkomst, maar ik zou ook nagaan in hoeverre in Almere problemen zijn met parkeren. Almere is veel meer gebouwd voor auto's dan Amsterdam. Als je een parkeerbox hebt in het centrum van Amsterdam zit je op goud maar zon parkeerbox is natuurlijk weer heel duur in de aanschaf.

Vind het zelf ook wel een investering om over na te denken naast aandelen.
pi_90826364
je hebt gelijk er staat veel leeg in bedrijfsruimte maar dan in het grotere en duurdere sigment
dat is de rede dat ik er ook kansen zie, een bedrijfsruimte kost al gauw 5a600 pm dan heb je 50 a 60 m2 terwijl veel bedrijven zich kunnen reden met 18 a 20m2 en dat kost 175 pm
uit onderzoek blijkt dat 50% van de zzpers extern van hun woonhuis willen vestigen de zzper markt is erg opkomend

daarnaast vind ik huurgarantie erg interessant, en ik ben niet de enigste het financieel dagblad heeft zelfs een stukje geschreven over garagepark wat toch steeds meer mijn favoriet is
je vind deze op fd garagepark
pi_97748876
Haha wel grappig hoe positief haar eigen garagepark boxen probeerd te verkopen positief is eigenaresse van garagepark
pi_97748930
Ingeborg is het toch?
pi_98067579
weg

[ Bericht 96% gewijzigd door Five_Horizons op 12-06-2011 17:29:40 ]
  zondag 12 juni 2011 @ 16:36:18 #62
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_98068577
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:11 schreef sijsje het volgende:
[url]...[/url] worden er genoeg aangeboden, wellicht voor sommigen mooie investering.
Spammert!
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_98069316
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Spammert!
Mjah, en?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: