quote:
Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef positief het volgende:het uitbesteden van beheer kan zeker in de papieren lopen, ik overweeg het beheer uit te besteden bij
www.hetverhuurbeheer.nl de kosten vallen daar wel mee
heb ook een andere belegger gesproken en is daar wel happy mee
het enige wat mij wel bezig houd is dat ik in een wereld stap waar ik nog niet veel evaring mee heb
wat ook een beetje saai overkomt maar wel mogelijkheden bied
ik heb veel beleggingen gedaan op de beurs met een lach en een traan, ik heb besloten daar niet meer in te stappen de emotie die er mee vrij komt kost veel energie maar wel levendig
de reden dat ik in vastgoed meer wil doen is dat het redelijk overzichtelijk is maar niet heel spectaculair en mezelf in de loop der jaren leren kennen
ben ik tot de conclusie gekomen dat niets voor niets gaat en ik meer op langere termijn ben ingesteld
de media staat ook vol met het feit dat het slecht gaat met de vastgoedsector
toch meningen verschillen er enorm in, iedereen die ik spreek en geloof heeft in vastgoed bevind zich aan de onderkant van de markt daar loopt het gewoon door als een soort eigen micro economie daarom ga ik ook in de garageboxen c/q bedrijfsruimten beleggen
Ik zou als ik jou was niet investeren in bedrijfsruimten als je ziet hoeveel bedrijfsruimte er vrij staat in Nederland.
Daarnaast lijkt Almere wel interessant omdat het een stad is in opkomst, maar ik zou ook nagaan in hoeverre in Almere problemen zijn met parkeren. Almere is veel meer gebouwd voor auto's dan Amsterdam. Als je een parkeerbox hebt in het centrum van Amsterdam zit je op goud maar zon parkeerbox is natuurlijk weer heel duur in de aanschaf.
Vind het zelf ook wel een investering om over na te denken naast aandelen.