quote:Op zondag 26 december 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die was dan ook een beetje overtrokken
Dank heren, voor het corrigeren van mijn talloze onnozelheden...quote:Op zondag 26 december 2010 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gefixt, dat nummer was/is in trek bij verschillende bedrijven...

Zit je nu al aan tafel?quote:Op zondag 26 december 2010 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hmmh, Axis, Shania Twain, Kamahl, hebben ze express wat zaadplaten in deze kerstdinneeruurtjes gestopt?

Graag gedaan.quote:Op zondag 26 december 2010 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dank heren, voor het corrigeren van mijn talloze onnozelheden...

Yup en het contrast is nog groter als je naar Serious Request hebt gekekenquote:Op zondag 26 december 2010 16:58 schreef rubje het volgende:
ik heb bij toeval op dat speciale kanaal van UPC een stukje gezien van die dj's daar, maar tis naast de normale tv uitzendingen gewoon verder 1 dooie boel naast dat die dj's verder leuk proberen te doen naast het af en aan kondigen van de muzieknummers.

Radio 2 en 3FM hebben qua personeel altijd grote contrasten gehad...quote:Op zondag 26 december 2010 17:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Yup en het contrast is nog groter als je naar Serious Request hebt gekeken

Er zijn ook DJ's die bij beide hebben gewerktquote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radio 2 en 3FM hebben qua personeel altijd grote contrasten gehad...

Klopt.quote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook DJ's die bij beide hebben gewerkt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |