He ja, laten we deze lijst als graadmeter gebruiken...quote:Op zondag 26 december 2010 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze staan inderdaad 1x vaker dan Blof in de lijst
Van de beste gelijk naar de slechtste in 1 secondequote:Op zondag 26 december 2010 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze staan inderdaad 1x vaker dan Blof in de lijst
De radio 2 redactie Nederland heeft gesprokenquote:Op zondag 26 december 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He ja, laten we deze lijst als graadmeter gebruiken...
ijskoude reactiequote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Foreigner heb ik altijd zo'n 'net niet'-band gevonden...
Ik vind het een 13 in een dozijn 80's band, maar goed te doenquote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Het ligt lekker in het gehoor,maar ik zou er ook niet zo gauw zelf op stemmen.quote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Net zo'n beetje als Golden Earringquote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs Cold As Ice vind ik een 'net niet'-song.quote:
Dat zou niet stroken met mijn eerdere opmerking over de Earring...quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Net zo'n beetje als Golden Earring
Die was dan ook een beetje overtrokkenquote:Op zondag 26 december 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou niet stroken met mijn eerdere opmerking over de Earring...
Zaadplaten? Dat denk ik toch eerder aan 10cc, Lovin' Spoonful, Pearl Jamquote:Op zondag 26 december 2010 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hmmh, Axis, Shania Twain, Kamahl, hebben ze express wat zaadplaten in deze kerstdinneeruurtjes gestopt?
Vanwege de urban legend omtrent hun naam?quote:Op zondag 26 december 2010 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zaadplaten? Dat denk ik toch eerder aan 10cc
Ik miste eigenlijk 'That Don't Impress Me Much', dat vind ik het beste nummer van Shania Twain.quote:Op zondag 26 december 2010 16:31 schreef Ferdo het volgende:
Zodadelijk weer een Sky Radio-moment. De laatste van deze uitvoerende.
Lol. Een vingerhoedje volquote:Op zondag 26 december 2010 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zaadplaten? Dat denk ik toch eerder aan 10cc, Lovin' Spoonful, Pearl Jam
Of The Load Out van Jackson Browne, natuurlijk.
Showing the seeds of lovequote:Op zondag 26 december 2010 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zaadplaten? Dat denk ik toch eerder aan 10cc, Lovin' Spoonful, Pearl Jam
Of The Load Out van Jackson Browne, natuurlijk.
Gefixt, dat nummer was/is in trek bij verschillende bedrijven...quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs Cold As Ice vind ik een 'net niet'-song.
Gelukkig voor Foreigner dacht o.a. Heineken er anders over...
quote:Op zondag 26 december 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die was dan ook een beetje overtrokken
Dank heren, voor het corrigeren van mijn talloze onnozelheden...quote:Op zondag 26 december 2010 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gefixt, dat nummer was/is in trek bij verschillende bedrijven...
Zit je nu al aan tafel?quote:Op zondag 26 december 2010 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hmmh, Axis, Shania Twain, Kamahl, hebben ze express wat zaadplaten in deze kerstdinneeruurtjes gestopt?
Graag gedaan.quote:Op zondag 26 december 2010 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dank heren, voor het corrigeren van mijn talloze onnozelheden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |