23 alweerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN HOE OUD BEN JE NU DNA ?
Congratz
Je mag mijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja m'n versterker staat sowieso in het oefenhok, dus het gesleep gaat juist om naar optredens mee te nemen. Nu is het vooral het probleem met het OV als we soms geen beschikking hebben over de auto wat net kut is.
Ik las in de Gitarist van deze maand een artikel over dit gevaarte
[ afbeelding ]
Scheelt je weer een versterker/cabinet/flightcase met spullen. Maar ik weet niet of zoiets in verhouding staat met een leuke versterker.
Vraagprijs?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag mijn
[ afbeelding ]
wel overnemen.
Ik ga m'n Hot Rod Deluxe, Randall en dit ding weg doen.
Als je eerlijk moet zijn, is het wat zoiets, of toch meer leuk speelgoed ?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag mijn
[ afbeelding ]
wel overnemen.
Ik gebruik hem/haar als Distortion/Overdrive pedaal en meer niet dus aan mij moet je dat niet vragen hahaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je eerlijk moet zijn, is het wat zoiets, of toch meer leuk speelgoed ?
Goede vraag, geen idee.....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vraagprijs?
Hoewel ik liever een niet-digitaal effectboardding heb
Op marktplaats zit het al gauw op 250 euro dus voor mij zal het 'm niet worden. Misschien wel voor Dribb0lsquote:
Misschien zit het tussen mijn oren maar ik zweer bij een goede buizenamp! Mochten er vervoersproblemen zijn dan huren we een bus in...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja m'n versterker staat sowieso in het oefenhok, dus het gesleep gaat juist om naar optredens mee te nemen. Nu is het vooral het probleem met het OV als we soms geen beschikking hebben over de auto wat net kut is.
Ik las in de Gitarist van deze maand een artikel over dit gevaarte
[ afbeelding ]
Scheelt je weer een versterker/cabinet/flightcase met spullen. Maar ik weet niet of zoiets in verhouding staat met een leuke versterker.
Met een Hotrod Deluxe misschien...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je eerlijk moet zijn, is het wat zoiets, of toch meer leuk speelgoed ?
En dan ga je alleen nog maar akoestische dingen doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag mijn
[ afbeelding ]
wel overnemen.
Ja dat heb ik dus ook, maar ik ga dus een testen of het nou echt tussen de oren zit of nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Misschien zit het tussen mijn oren maar ik zweer bij een goede buizenamp! Mochten er vervoersproblemen zijn dan huren we een bus in...
Je hebt kleine buizencombo's zoals de Hotrod Deluxe of de AC15 waar je gewoon prima mee kan rocken maar ook best mee in de trein kan..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, maar ik ga dus een testen of het nou echt tussen de oren zit of niet![]()
Vooral nu we beginnen zitten we niet met de luxe dat we even een bus kunnen huren van het geld dat we krijgen
Het belangrijkste vind ik dat hij gewoon zonder amp (dus direct op m'n speakers fatsoenlijk geluid kan produceren.
En bedankt allemaal
Yep, dat zijn ook optiesquote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je hebt kleine buizencombo's zoals de Hotrod Deluxe of de AC15 waar je gewoon prima mee kan rocken maar ook best mee in de trein kan..
Donderdagquote:Op woensdag 29 december 2010 00:54 schreef guitarist het volgende:
[..]
En dan ga je alleen nog maar akoestische dingen doen?
(heb je hem nou gekocht of niet??)
Hoorde dat die nieuwe dingen een veel betere amp simulatie hebben, dus ik ga die eens checkenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik gebruik hem/haar als Distortion/Overdrive pedaal en meer niet dus aan mij moet je dat niet vragen hahaDat is ook de reden dat ik hem weer weg doe. Ga een nieuwe versterker kopen die vette scheur heeft een een mooie clean.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |