Ik weet niet waarom..quote:Op zondag 26 december 2010 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrijdag naar vrienden geweest en gister naar de familie van Beetman, nu een dagje lekker rustig thuis.En die van u?
Ik wel een type 'van Hinsbergen', dat was vroeger een mannetje, nu een vrouwtjequote:Op zondag 26 december 2010 12:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom..
Maar elke keer als ik de naam Beetman hier zie, uiteraard veelal in jouw posts, moet ik denken aan een type ' van Binsbergen'
(quote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Uiteindelijk ben ik maar naar huis gegaan en heerlijk gaan slapen
Ja, dat is idd wel weird. Als ik jou was zou ik gewoon lekker rustig de tijd voor mezelf nemen, lekker lang douchen/in bad, maskertje, boek lezen, gewoon relaxen. Het is vooral weird, ik begrijp het hoor, ik heb met kerst ook altijd een heel dubbel gevoel.quote:Op zondag 26 december 2010 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vooral weird dus... Gisteren volgevreten bij ouders, was wel gezellig, wat ik vandaag compenseer met een dag brood ofzo.
Zo'n 2e kerstdag niets doen is toch niet leuk in je uppie.
neequote:Op zondag 26 december 2010 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
(
Geen drie mannen en een eettafel begrijp ik? ;
Waarom heb jij eig precies dat dubbele gevoel?quote:Op zondag 26 december 2010 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wel weird. Als ik jou was zou ik gewoon lekker rustig de tijd voor mezelf nemen, lekker lang douchen/in bad, maskertje, boek lezen, gewoon relaxen. Het is vooral weird, ik begrijp het hoor, ik heb met kerst ook altijd een heel dubbel gevoel.
Hahahahahahhaha dat is hij dus echt totaaaaaaaaaaaaal niet!quote:Op zondag 26 december 2010 12:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom..
Maar elke keer als ik de naam Beetman hier zie, uiteraard veelal in jouw posts, moet ik denken aan een type ' van Binsbergen'
quote:Op zondag 26 december 2010 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wel weird. Als ik jou was zou ik gewoon lekker rustig de tijd voor mezelf nemen, lekker lang douchen/in bad, maskertje, boek lezen, gewoon relaxen. Het is vooral weird, ik begrijp het hoor, ik heb met kerst ook altijd een heel dubbel gevoel.
Bah, naar!quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks naar Utrecht, enerzijds wel zin in ben hier weer lang genoeg geweest, maar t feit dat ik daar helemaal alleen ga zijn staat me ook wrl wat tegen a hja
Ik heb al jaren geen contact met mijn ouders, en ondanks dat dat een keuze is, is het soms wel even moeilijk met Kerst. Vooral omdat dat bij ons thuis heel uitbundig gevierd werd altijd.quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij eig precies dat dubbele gevoel?
Ah, vandaar dat je m'n Facebookuitnodiging nog niet hebt geaccepteerd.quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Kluts het volgende:
Hahahahahahhaha dat is hij dus echt totaaaaaaaaaaaaal niet!
Ik val niet op studenten/corpsballen/kakkers. En zij niet op mij.
Is ook lastig, zeker als je altijd anders gewend bent.quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heb al lang onder de douche gestaan enzo. Maar ik kan dat gevoel van 'ik wil iets doen' moeilijk onderdrukken
Ondanks dat, nog een fijne kerst, Klutsquote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen contact met mijn ouders, en ondanks dat dat een keuze is, is het soms wel even moeilijk met Kerst. Vooral omdat dat bij ons thuis heel uitbundig gevierd werd altijd.
Jawel!quote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je m'n Facebookuitnodiging nog niet hebt geaccepteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |