Ik denk dat het zeker een leuk feestje wordt, maar voel me niet depressief dat ik te laat was met kaartje kopenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef 16meter het volgende:
Heb niet het idee dat ik veel mis door dit jaar niet naar Qountdown te gaan.
JUIST omdat het eens wat anders is en je er weinig of iets anders van verwacht wordt het dit jaar gewoon weer vet!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:18 schreef 16meter het volgende:
Heb niet het idee dat ik veel mis door dit jaar niet naar Qountdown te gaan.
Prima, ik had in de OP in de Wiki de lijst met topics ook even aangepast. De laatste 2 topics waren deze niet up to date omdat toen de OP uit de Wiki werd gebruikt.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef robuust89 het volgende:
OP geupdate met een stel dronken pinguins, de uitladers en de tweakers
Dat is meestal wel zo ja... dat feesten waar je met de laagste verwachtingen heen gaat het vetst zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
JUIST omdat het eens wat anders is en je er weinig of iets anders van verwacht wordt het dit jaar gewoon weer vet!
Ja genoeg leuke tracks dit jaar gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Koepert het volgende:
Ja iedereen die vrijdag naar een feestje gaat veel plezier natuurlijk!..
Ik blijf in de regio, carbid schieten en drank...
vanavond volleybal....en bier...
morgen pokeren....en bier...
Iemand nog een goeie lever over?
Oh en als je die yearmixen een beetje langs gaat.... zijn er toch nog best wel wat aardige plaatjes verschenen...
Jouw ondertitelquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja genoeg leuke tracks dit jaar gezien
Wist ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef haakon het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Crypsis Angerfist is
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Koepert het volgende:
Ja iedereen die vrijdag naar een feestje gaat veel plezier natuurlijk!..
Ik blijf in de regio, carbid schieten en drank...
vanavond volleybal....en bier...
morgen pokeren....en bier...
Iemand nog een goeie lever over?
Oh en als je die yearmixen een beetje langs gaat.... zijn er toch nog best wel wat aardige plaatjes verschenen...
+1quote:
Crypsis?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef robuust89 het volgende:
[..]
+1
Ik las ergens dat het een edit: pool was en dat Luna 'm ontdekt heeft
Grzegorz Luzynski heet 'ie
Gij n00b!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Crypsis?
Waar haal je dat vandaan?
Die gast komt bij mij uit de buurt, Denekamp.
Danny Masseling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |