Ah ja inderdaad! Maar dat was ook maar héél even, omdat we even een bekende van ons gingen bezoeken (regelde het geluid en zat dus achter in die tent) en vervolgens zijn we maar achterin de tent een beetje los gegaan. Vraag me niet waarom, want de tent stond pas halfvol, waarschijnlijk dicht bij de bar, haha.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
ReMcOrE en ik volgens mij, op Decibel bij Alphaverb?
Shit, was jij er ook Remcore? Heb wel even met T-Force gebabbeld toen!quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
ReMcOrE en ik volgens mij, op Decibel bij Alphaverb?
ik stond bij Decibel ook bij Alphaverb jahquote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef ElDani het volgende:
[..]
Shit, was jij er ook Remcore? Heb wel even met T-Force gebabbeld toen!
Ai! Gemist!quote:Op maandag 27 december 2010 21:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik stond bij Decibel ook bij Alphaverb jahook met een AVIO-shirt
quote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef Levitas het volgende:
Op Hard Bass ben ik makkelijk te herkennen denk ik. Als ik thuis komt ligt het volgende shirtje op mij te wachten: http://c1.vip-stores.com/img/4-45589884-0-0-1
Slecht he
quote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef Levitas het volgende:
Op Hard Bass ben ik makkelijk te herkennen denk ik. Als ik thuis komt ligt het volgende shirtje op mij te wachten: http://c1.vip-stores.com/img/4-45589884-0-0-1
Slecht he
Pff dat hangt tussen "wel tof" en "ontzettend fout" in...quote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef Levitas het volgende:
Slecht he
Hahah ja.. Ik weet het. Er zit eigenlijk nog een verhaaltje achter, waardoor ik besloot het te bestellen:quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Pff dat hangt tussen "wel tof" en "ontzettend fout" in...
jij bent wel een beetje het hofnarretje van je vriendengroep, of niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hahah ja.. Ik weet het. Er zit eigenlijk nog een verhaaltje achter, waardoor ik besloot het te bestellen:
3 of 4 jaar geleden was ik op vakantie met 2 vrienden van me. Toen ik in het hotel behoorlijk wat whiskey op had, hingen we wat aan de bar en daar stond een leuk uitziend meisje. Dus ik ben toen op haar afgestapt, heb wat met haar staan praten enzo (verder niks gebeurd), en toen ik de volgende dag vroeg hoe oud ze was, zei ze dat ze 13 was (ik geloofde het niet, ze leek ouder, maar het was echt zo). Die vrienden hebben het er vandaag de dag nog steeds over, en ik kan er ook wel om lachen.. Dus whiskey met het gevolg dat ik op een veel te jong meisje afstap, bedenk daar eens de feesten van tegenwoordig bij en je komt al gauw bij alle elementen die op het t-shirt verwerkt zijn.
Goed idee voor carnaval met hardstyle in de Matrixx!quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje het hofnarretje van je vriendengroep, of niet?
je weet dat daar alleen mensen van 18 jaar en ouder binnen mogen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Goed idee voor carnaval met hardstyle in de Matrixx!
en weer knalt Huig er een strakke opmerking inquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
je weet dat daar alleen mensen van 18 jaar en ouder binnen mogen?
Da zee ze gisteravond ook..quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
je weet dat daar alleen mensen van 18 jaar en ouder binnen mogen?
http://instantrimshot.com/quote:
Nice, zou mooi zijn als die set van Zany & B-front ook nog ergens online kwam. Zou ik nog wel keertje willen horen. Chain Reaction en Beat Providers draaiden ook goed.quote:Op maandag 27 december 2010 18:35 schreef ElDani het volgende:
Bizar, hele Tweekaz set van de Matrixx staat online op youtube.
@Remcore: Via twitter kom je wel aan de wetransfer link.
PMquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef Koepert het volgende:
psst psst...heeft iemand VA - The Best of Therabyte 2010 al ge'vonden' ?
Nopequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:10 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Ps. Mtsx, was jij ook op XXlerator? Dacht namelijk dat ik je zag maar wist het niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |