Ik vind het mixen net wat te snel gaan.quote:
Die van Scantraxx is er alquote:Op maandag 27 december 2010 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
die van Fusion ook maar ff binnenhalenen wachten op die van Scantraxx, zal Frontliner hem dit jaar weer doen? (The Pitcher deed de Fusion-mix van vorig jaar toch ook)
Ik luisterde hem vannacht terwijl ik al moe was, dan ben ik niet zo kritisch meerquote:Op maandag 27 december 2010 11:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het mixen net wat te snel gaan.
neem ik die ook even mee vanavondquote:Op maandag 27 december 2010 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Die van Scantraxx is er al(A-Lusion en Scope)
x2quote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef T_Killer het volgende:
Ook weer boven water na de kerst. Net als Krullie niets te melden behalve dat ik toch wel zin heb in Fantasy Island. Al zo lang geen feest meer gehad, en that makes me a sad panda
x2quote:Op maandag 27 december 2010 14:35 schreef haakon het volgende:
Oeh, dat gaat een mooie meet worden op FI
Thnxquote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef Beach het volgende:
MI kan ik al een t-shirt winnen?
en beterschapjes
Ikke, ikke, ikke! En wat heb ik er een zin in, nu al!quote:Op maandag 27 december 2010 16:31 schreef robuust89 het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Hardbass?
(voorpret, voorpret!)
Yep, dat ga ik ook eens proberen. Post hier nu een aantal topics mee en heb tot op heden (op 2 na, waarvan ik de naam niet eens meer weet) nog geen FOK!ers ontmoetquote:
ReMcOrE en ik volgens mij, op Decibel bij Alphaverb?quote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef Levitas het volgende:
Yep, dat ga ik ook eens proberen. Post hier nu een aantal topics mee en heb tot op heden (op 2 na, waarvan ik de naam niet eens meer weet) nog geen FOK!ers ontmoet
volgens mij wel jahquote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
ReMcOrE en ik volgens mij, op Decibel bij Alphaverb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |