Staat in mijn top 5, dus ja had 'm hoger verwacht.... zelfs Creation staat laag, dus ik ben al afgehaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik neem aan dat je dat te laag vindt?
In de tijd dat het nog een beetje konquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
and I'll catch you all on the flip side
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
In de tijd dat het nog een beetje kon
Die is eigenlijk van de NC en heet Gimme Love. Vind het niet echt hardstyle, maar wel een leuk zondagmiddagnummer!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:38 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Wildstylez. Voor zeer luisterbare kwaliteit verwijs ik jullie naar de set van Headhunterz gisteren.
edit: betere kwaliteit gevonden.
ik had het al gezegd, maar ff een quote zodat iedereen hem echt leestquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben hier ook weg, zometeen boodschappen doen voor vanavond
iedereen die een feestje gaat bezoeken... have fun
iedereen die wat anders gaat doen... have fun
and I'll catch you all on the flip side
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef haakon het volgende:
Ik ga ook carbid schieten, pilsen, bier drinken, buizen, tanken, paters wegwerken etc.
I like a melkbus that goes BOOM papiiiiiiquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:54 schreef de_huig het volgende:
I like a melkbus that goes BOOM papiiiiii
heren, dames..allemaal een fijne avond en een goeie jaarwisseling en al het goede voor 2011. en misschien tot vanavond
Een nieuwe wildstylez remix dus...quote:.I wonder what's that little red noisy thing which Wildstylez is bringing with him tonite at Qountdown..
Oops! (509)quote:
http://www24.zippyshare.com/v/75658277/file.htmlquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Oops! (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:19 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www24.zippyshare.com/v/75658277/file.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |