quote:
Met je familie ja!quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat je met dit soort opmerkingen iets teveel ruimte laat voor grappen over met wie je kerst "normaal" gesproken zou moeten vieren
Van wie moet dat?quote:
Zag gister wel de Top 2000 zender op de UPC box voorbij komen. Morgenmiddag ben ik wat aan t klussen dus dan maar eens aanzettenquote:Wat is de Top 2000 toch geniaal!Al 2 dagen aan het luisteren (op de nacht na dan) en het is puur genieten
Tsjaquote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Keltie het volgende:
na, die mix net op Radio 538 (Juice FM?) was ook lekker.. Alle old school shizzle kwam voorbij
Niemand maar het is wel gezellig!quote:
Zeker doen!quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Van wie moet dat?
[..]
Zag gister wel de Top 2000 zender op de UPC box voorbij komen. Morgenmiddag ben ik wat aan t klussen dus dan maar eens aanzetten
Dus wat is dan t rare aan BF spelen op kerstdag?quote:Op maandag 27 december 2010 00:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niemand maar het is wel gezellig!
Hoop wel op wat hits uit deze eeuw bij t klussenquote:Zeker doen!
quote:Op maandag 27 december 2010 10:01 schreef Keltie het volgende:
pfff.. De temperatuur stijgt weer en deze jongen heeft gelijk last van spieren en gewrichten (onderrug, bovenbenen), verkouden en spierpijn
Lekkere vakantie, ach.. Zo even stofzuigen en vanaf een uur of 12 lekker BFBC2
Is op zijn tijd grappig ja. Maar bij lange na natuurlijk niet het niveau van de liedjes in de Top 2000quote:Op maandag 27 december 2010 09:59 schreef Keltie het volgende:
niet haten op de old-skool shizzle, die is wel vet en okey
toen ging het nog niet over zo veel mogelijk bitches en hoe's
je moet die 2 niet zo krampachtig willen vergelijken. Rap, waar vroeger toch vooral sociale misstanden eruit werden gelicht of 'het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente'quote:Op maandag 27 december 2010 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is op zijn tijd grappig ja. Maar bij lange na natuurlijk niet het niveau van de liedjes in de Top 2000
laat hier maar wetenquote:Op maandag 27 december 2010 11:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en kan overdag vrijdag pas weer
Vandeweek 's avonds nog?
Ik vergelijk ze niet. Ik durf alleen wel te beweren dat de nummers in de Top 2000 van een hoger niveau zijn dan de Happy Hardcore uit de 90's!quote:Op maandag 27 december 2010 12:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
je moet die 2 niet zo krampachtig willen vergelijken. Rap, waar vroeger toch vooral sociale misstanden eruit werden gelicht of 'het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente'
Wel stijf dan, anders hoor je niksquote:Op maandag 27 december 2010 12:15 schreef FJD het volgende:
Ja en Coldplay heeft een hoger niveau dan een willekeurig equivalent van Britney Spears uit de jaren 80.
Lekkere vergelijking zeg
Oh ja en "ik vergelijk ze niet maar die is beter dan die" slaat natuurlijk als een lul op een drumstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |