Niet op YMCA?quote:Op zondag 26 december 2010 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten MM
Ik wacht nog even op ELO en 10CC.
Ik moet meteen denken aan René van de ANWB...quote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom moet ik nu denken aan Carlo Boszhard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over ruim negen uur staat er een Rickroll gepland...quote:Op zondag 26 december 2010 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik vanavond elders al gehoord.
quote:Op zondag 26 december 2010 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Over ruim negen uur staat er een Rickroll gepland...
Prima plaat.quote:Op zondag 26 december 2010 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
De hype is allang voorbij, maar ik ben één van de maniakken die permanent fan is geworden...
YMCA, Fransie Bauer en Lenny Kravitz onder andere...quote:Op zondag 26 december 2010 01:54 schreef ScottTracy het volgende:
Zo, net terug van kerst bij familie... is 't volgende uur de moeite waard of kan ik beter gaan slapen?
Bij Q-Music zitten ze zich nu te verbijten...quote:Op zondag 26 december 2010 02:03 schreef ScottTracy het volgende:
Het Foute Uur, met Frans Bauer, de YMCA en Dirty Dancing
Of bedoel je die nieuwe van de Black Eyed Peas?quote:Op zondag 26 december 2010 02:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Op Studio Brussel circuleert een remix van The Time of My Life, die ik nog matiger vond...
Yep.quote:Op zondag 26 december 2010 02:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Of bedoel je die nieuwe van de Black Eyed Peas?
Dit is slechts het begin van de Foute Nacht. Na Dirty Dancing komen Opus, Pet Shop Boys, Walk Like An Egyptian en zelfs Boney M langs...quote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef FritsFlits het volgende:
Dat er toch elk jaar weer mensen zijn die op Bauer stemmen...
Kun je nagaan ooit stondtie op 200 nog wat..quote:Op zondag 26 december 2010 02:14 schreef FritsFlits het volgende:
Dat er toch elk jaar weer mensen zijn die op Bauer stemmen...
Hasta la vistaquote:Op zondag 26 december 2010 02:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kun je nagaan ooit stondtie op 200 nog wat..
Anyway: ik ben er vandoor, de rest van de platen dit uur gaan over de huiskamergevoelens van een vrouw.
Tot morgen allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |