Ja inderdaadquote:
Vooral dat laatstequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 09:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die heb ik ook altijd maar dan anders![]()
Maar rot zeg, niet echt lekker uitgeslapen dus?
Als je het zelf in de hand hebt kan je het ook zelf sturenquote:Op zondag 26 december 2010 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Nee totaal niet, iets wat me dwars heeft zich in mijn dromen uitgespeeld en niet op een leuke manier.. Waardoor ik nu dus denk dat het zo zal gaan ook.
Ja nee, ik kan het alleen maar erger makenquote:Op zondag 26 december 2010 10:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je het zelf in de hand hebt kan je het ook zelf sturen(hoef niet te weten hoe en wat, maar veel kan je zelf nog iets bij sturen)
quote:Op zondag 26 december 2010 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, ik kan het alleen maar erger maken
Ja hoor, gister wezen gourmetten. Was er rond 3 uur en ging uurtje of half 9 weer weg. Door een klein sneeuwbuitje naar huis gefietst en daar oa nog Oorlogswinter gekeken.quote:Op zondag 26 december 2010 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedemorgen Buurman
Jij hebt wel een fijne kerst gehad?
Oooh lekker gegeten en rustig aangedaan dusquote:Op zondag 26 december 2010 10:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja hoor, gister wezen gourmetten. Was er rond 3 uur en ging uurtje of half 9 weer weg. Door een klein sneeuwbuitje naar huis gefietst en daar oa nog Oorlogswinter gekeken.
Niets bijzonders, maar wel een goed avondje dusJij ook? Kon Kerst nog gepland worden in je drukke agenda?
Ja, rustig aan, van mij hoeft het ook allemaal niet zo speciaal, als ik mij maar ontspannen voel.quote:Op zondag 26 december 2010 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooh lekker gegeten en rustig aangedaan dus![]()
Ik heb ook gegourmet met mn ouders, zusjes en vriendje van zusje. En savonds film gekeken. Was eigenlijk heel relaxed zo naar mn opa en oma toe. En voor rest van verhaal moet je als je 50 posts per pagina heb. Even op pagina 2 kijken.
quote:Op zondag 26 december 2010 10:16 schreef xFriendx het volgende:
De sfeer zit er niet echt in dus![]()
Hoop dat jullie allemaal 2011 dan wat beter beginnen
Hoe is je outfit beoordeeld door je omgeving gister?quote:Op zondag 26 december 2010 10:33 schreef Samzz het volgende:
Zo. Katten klaar, nu taart (heb ik nog niet op deze kerst) en dan naar huis.
En Yuuks, maak jezelf niet zo belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |