SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 26 december 2010 01:54 schreef PeuRac het volgende:
slaap lekker allemaal, ik ga ook pitten, vermoed dag ik ergens vroeg op de dag sms'jes ga krijgenHoe laat verwacht je ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Zal ik beginnen met eentje om 10 uur? Of liever 8 uur? Mooi rond enzo..quote:Op zondag 26 december 2010 01:59 schreef PeuRac het volgende:
Dat is niet zeker, maar is niet erg, houd t spannend
Ach m'n wekker staat op 12 uur, eerder was ik niet van plan wakker te worden anywayquote:Op zondag 26 december 2010 02:02 schreef PeuRac het volgende:
ik dacht dat je met "ze" vrouwelijk bezoek bedoeldedie smsjes komen wel
maar je mag me gerust sms'n, wordt ik toch niet wakker van
Samzzquote:Op zondag 26 december 2010 08:18 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen, sweeties
Het is best goed weer en er zit een gigantisch konijn in de kantine
Je komt over alsof je de beste seks ooit hebt gehad vannachtquote:
Geen seks, wel een geweldige nachtquote:Op zondag 26 december 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je komt over alsof je de beste seks ooit hebt gehad vannacht
Het is dat jij het zegtquote:Op zondag 26 december 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je komt over alsof je de beste seks ooit hebt gehad vannacht
Nee, dank je. Ik wil me tegen je epische tieten aanvleienquote:
Jij dacht het ook hequote:
Top!quote:Op zondag 26 december 2010 08:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen seks, wel een geweldige nacht![]()
Oh, dat mag ookquote:Op zondag 26 december 2010 08:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik me tegen je epische tieten aanvleien
quote:
Dat wordt hetquote:Op zondag 26 december 2010 08:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gaat een goede zondag worden
Echt wel, doe je mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |