abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:19:59 #26
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90661437
Tsja, ik heb het nu zelf meegemaakt dat ik zoveel moeite deed voor iemand die het niet voor mij deed.. Als hij terug zou komen dan kan die zo'n dikke laag stront over zich heen verwachten dat die bijna een minderwaardigheidscomplex zal krijgen.. Ik weet niet hoever zij bij jou ging.. in ieder geval zeg t haar maar gewoon en dan merk je vanzelf wel wat zij wil of zegt..
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_90689138
Zoiets is ook goed om te horen, weet niet of dit natuurlijk zo bij haar is. Maar maakt me in elk geval dat ik het niet direct aan haar ga vertellen. Trouwens geen flauw idee of zij dit ook ziet, toendertijd ik nog wel wat flirtte met haar en ze wel die vriend had(wat ik toen overigens niet wis) reageerde ze daar wel goed op eigenlijk... Maarja dan praten we ook over ene hele tijd terug natuurlijk, dus representatief is het totaal niet..

Maar is kijken wat ik ga doen..
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:50:51 #28
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_90708930
wees er wel van bewust dat je het 'flirten' misschien helemaal verkeerd interpreteert
Please, make yourself uncomfortable.
pi_90713999
Yup, het is sowieso een spontane meid hoor en heb ook wel dingen gehad waar ik achteraf gezien gewoon te simpel over dacht zeg maar. Maar ook zat dingen dat ze dan weer alleen bij jou deed etc.

Ga denk ik gewoon mijn kans wagen, gewoon voorzichtig misschien beginnen en kijken wel hoe het loopt. Kom ik dan wel weer achter, niet geschoten is altijd mis, en laat ik dat eerste nou nog nooit gedaan hebben..
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:57:26 #30
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_90716853
Vertel haar gewoon hoe je over haar voelt.

Wel in het echt :P
Please, make yourself uncomfortable.
pi_90758461
eeh dude?! ze heeft een vriend?!

btw, vrouwen houden van daadkrachtige duidelijke mannen. nou wil je het alweer 'voorzichtig' aanpakken. waarom? om haar ergens aan te laten wennen ofzo? ik denk dat je dan eerder onduidelijk overkomt. erg verwarrend.
  zondag 2 januari 2011 @ 21:15:27 #32
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_90764290
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou in het kort.

Meisje gaf aan me leuk te vinden, door een bepaalde situatie deed ik niks. Was ook totaal onverwachts voor mij, zij laat vervolgens merken mij wel leuk te vinden maar ik doe 2 maanden langs niks, zij ontmoet een jongen die haar wel leuk vind en die doet tenminste wel wat hi moet doen. Drie maand later hebben ze een relatie, tot nu(pak hem beet 9 maand). Ik wist hier echter niet van en kreeg op een gegeven moment een goed gevoel erover hoe het tussen ons ging, toen kende ze die jongen al. Zij floot me daarna nog is na, deed weer niks... Rond die tijd moet vervolgens hun relatie begonnen zijn.

Kreeg een goed gevoel erover, echt een goed gevoel. Was er van overtuigd dat het goed ging komen, echter deed ik maar niet naar haar wat ik moest doen ,laten merken aan haar dat ik haar leuk vond.. Kwam er toen achter dat ze een vriend had, dacht geef het op, maar dat weekend gebeurde er weer iets waardoor ik weer hoop kreeg, en sindsdien is dit er altijd geweest, gebeuert er weer wat, en ik kan haar maar NIET uit mijn hoofd zetten. Constant blijven die gedachten bij haar, terwijl i kweet dat ze een vriend heeft en dat ik me daar NIET mee moet bemoeien, wat ik ook niet doe, maar toch.. Spijt is aanwezig en het niet kunnen vergeten is het probleem...
Heb het ook ooit gehad. Tja als ik dat eens over zou mogen doen.
Ja ja
  zondag 2 januari 2011 @ 23:00:16 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_90771106
Ik kan het zelf niet beter verwoorden dan TimothyDeLaGhetto2. :P

1:23 - 2:46

maandag 3 januari 2011 @ 21:16:55 #34
261746 Amabo
Niet doen dan!
pi_90811963
Ze heeft maanden achter je aan gelopen en je hebt er niets mee gedaan. Kwestie van tijd (is ook wel gebleken) tot ze een jongen tegenkomt die er wel iets mee doet. Desondanks, als je haar als nog wilt doe er dan iets mee. All is fair in love and war.
pi_90827226
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 16:05 schreef bodylotion het volgende:
Het hoeft niet te laat te zijn. Misschien koestert ze nog steeds wel gevoelens. De enige manier om daarachter te komen is om het haar te vertellen.
Je weet dat ze je leuk vond destijds, wat heb je te verliezen?
Dat :Y

Als je ervoor wilt gaan, vertel het haar dan. Maar op een niet-dwingende manier, laat aan haar over hoe het verder gaat. Zij heeft nu immers een vriend. Flirten en hinten lijkt me nu geen goed idee. Ten eerste heb ik de indruk dat je dat eng vindt, en dan komt het niet goed over. Ten tweede heeft zij nu een vriend en je wilt niet te opdringerig overkomen. Praten lijkt me inderdaad dus de beste oplossing.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:15:22 #36
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_90827449
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef Studente18 het volgende:
Probeer eens iets bij dr, ik ga ook echt niet zitten wachten op een man die niks onderneemt..
Nee van die vrouwen welke alleen maar vage signalen uitzenden, daar heb je wat aan. En dan vreemd opkijken als de man niks onderneemt. Waarom heeft zij geen actie ondernomen als ze je leuk vond?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:50:54 #37
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_90828403
TS, de volgende keer niet zo'n watje zijn.

En neem verantwoordelijkheid voor je eigen daden. De titel van je topic suggereert alsof jij er zelf niks aan kon doen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Premium_Quality op 04-01-2011 11:15:20 ]
pi_90831236
Je zit nu in een negatieve hoek.

Probeer het eens in een positieve hoek te zetten. Stap eens op een mooie dame af in de kroeg deze donderdag of dit weekend. Durf je niet? Met z'n tweeen eropaf.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:18:54 #39
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_90847722
Maar TS, al actie ondernomen?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_90866823
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou in het kort.

Meisje gaf aan me leuk te vinden, door een bepaalde situatie deed ik niks. Was ook totaal onverwachts voor mij, zij laat vervolgens merken mij wel leuk te vinden maar ik doe 2 maanden langs niks, zij ontmoet een jongen die haar wel leuk vind en die doet tenminste wel wat hi moet doen. Drie maand later hebben ze een relatie, tot nu(pak hem beet 9 maand). Ik wist hier echter niet van en kreeg op een gegeven moment een goed gevoel erover hoe het tussen ons ging, toen kende ze die jongen al. Zij floot me daarna nog is na, deed weer niks... Rond die tijd moet vervolgens hun relatie begonnen zijn.

Kreeg een goed gevoel erover, echt een goed gevoel. Was er van overtuigd dat het goed ging komen, echter deed ik maar niet naar haar wat ik moest doen ,laten merken aan haar dat ik haar leuk vond.. Kwam er toen achter dat ze een vriend had, dacht geef het op, maar dat weekend gebeurde er weer iets waardoor ik weer hoop kreeg, en sindsdien is dit er altijd geweest, gebeuert er weer wat, en ik kan haar maar NIET uit mijn hoofd zetten. Constant blijven die gedachten bij haar, terwijl i kweet dat ze een vriend heeft en dat ik me daar NIET mee moet bemoeien, wat ik ook niet doe, maar toch.. Spijt is aanwezig en het niet kunnen vergeten is het probleem...
Holy shit! iemand met hetzelfde probleem als mij. Volgens mij vind ze me nog steeds een soort van leuk, want soms praat ik nog met haar en dan komt ze altijd best dichtbij staan. maar ja gozer, gewoon wachten tot het uit is en je move maken jwz
pi_90867094
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:53 schreef IkWistGeenNaam het volgende:

[..]

Volgens mij vind ze me nog steeds een soort van leuk, want soms praat ik nog met haar en dan komt ze altijd best dichtbij staan.
Wakker worden huillies.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_91198960
Hoe is 't nu tussen jullie TS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')