Heb het ook ooit gehad. Tja als ik dat eens over zou mogen doen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou in het kort.
Meisje gaf aan me leuk te vinden, door een bepaalde situatie deed ik niks. Was ook totaal onverwachts voor mij, zij laat vervolgens merken mij wel leuk te vinden maar ik doe 2 maanden langs niks, zij ontmoet een jongen die haar wel leuk vind en die doet tenminste wel wat hi moet doen. Drie maand later hebben ze een relatie, tot nu(pak hem beet 9 maand). Ik wist hier echter niet van en kreeg op een gegeven moment een goed gevoel erover hoe het tussen ons ging, toen kende ze die jongen al. Zij floot me daarna nog is na, deed weer niks... Rond die tijd moet vervolgens hun relatie begonnen zijn.
Kreeg een goed gevoel erover, echt een goed gevoel. Was er van overtuigd dat het goed ging komen, echter deed ik maar niet naar haar wat ik moest doen ,laten merken aan haar dat ik haar leuk vond.. Kwam er toen achter dat ze een vriend had, dacht geef het op, maar dat weekend gebeurde er weer iets waardoor ik weer hoop kreeg, en sindsdien is dit er altijd geweest, gebeuert er weer wat, en ik kan haar maar NIET uit mijn hoofd zetten. Constant blijven die gedachten bij haar, terwijl i kweet dat ze een vriend heeft en dat ik me daar NIET mee moet bemoeien, wat ik ook niet doe, maar toch.. Spijt is aanwezig en het niet kunnen vergeten is het probleem...
Datquote:Op zondag 26 december 2010 16:05 schreef bodylotion het volgende:
Het hoeft niet te laat te zijn. Misschien koestert ze nog steeds wel gevoelens. De enige manier om daarachter te komen is om het haar te vertellen.
Je weet dat ze je leuk vond destijds, wat heb je te verliezen?
Nee van die vrouwen welke alleen maar vage signalen uitzenden, daar heb je wat aan. En dan vreemd opkijken als de man niks onderneemt. Waarom heeft zij geen actie ondernomen als ze je leuk vond?quote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef Studente18 het volgende:
Probeer eens iets bij dr, ik ga ook echt niet zitten wachten op een man die niks onderneemt..
Holy shit! iemand met hetzelfde probleem als mij. Volgens mij vind ze me nog steeds een soort van leuk, want soms praat ik nog met haar en dan komt ze altijd best dichtbij staan. maar ja gozer, gewoon wachten tot het uit is en je move maken jwzquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou in het kort.
Meisje gaf aan me leuk te vinden, door een bepaalde situatie deed ik niks. Was ook totaal onverwachts voor mij, zij laat vervolgens merken mij wel leuk te vinden maar ik doe 2 maanden langs niks, zij ontmoet een jongen die haar wel leuk vind en die doet tenminste wel wat hi moet doen. Drie maand later hebben ze een relatie, tot nu(pak hem beet 9 maand). Ik wist hier echter niet van en kreeg op een gegeven moment een goed gevoel erover hoe het tussen ons ging, toen kende ze die jongen al. Zij floot me daarna nog is na, deed weer niks... Rond die tijd moet vervolgens hun relatie begonnen zijn.
Kreeg een goed gevoel erover, echt een goed gevoel. Was er van overtuigd dat het goed ging komen, echter deed ik maar niet naar haar wat ik moest doen ,laten merken aan haar dat ik haar leuk vond.. Kwam er toen achter dat ze een vriend had, dacht geef het op, maar dat weekend gebeurde er weer iets waardoor ik weer hoop kreeg, en sindsdien is dit er altijd geweest, gebeuert er weer wat, en ik kan haar maar NIET uit mijn hoofd zetten. Constant blijven die gedachten bij haar, terwijl i kweet dat ze een vriend heeft en dat ik me daar NIET mee moet bemoeien, wat ik ook niet doe, maar toch.. Spijt is aanwezig en het niet kunnen vergeten is het probleem...
Wakker worden huillies.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:53 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze me nog steeds een soort van leuk, want soms praat ik nog met haar en dan komt ze altijd best dichtbij staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |