Je weet het niet zeker dus. ik heb geen kietelfetisj hoor! Dat je het niet serieus neemt komt omdat je waarschijnlijk jezelf als norm neemt.quote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef lucienne2 het volgende:
mij mak je er denk ik niet heel blij mij, kietelt en ik denk dat ik moeite heb het serieus te nemen
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef femdom4ever het volgende:
Een week of zes geleden heeft een vriend van me in plaats van mijn mond te kussen bij de ontmoeting mijn enkels en voeten gekust. Ik vond het mooi, zo'n geknielde man die je voeten vereert. Ben meteen op zoek gegaan naar de volgende voetenkusser ;-) en ook die is gevonden. Het is geweldig en respectvol.
Dus... mijn eerste ervaring hiermee heeft me veranderd
... Eh, okee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:42 schreef Fronde het volgende:
mijn ervaring is dat de meeste vrouwen het lekker vinden als hun voetzolen worden gelikt maar ook dat ze het erg vernederend vinden dus bepaald niet respectvol. op m'n 15e likte ik al de zolen van de buurvrouw, ze genoot ervan maar ze keek me altijd aan met een minachtende blik, verder mocht ik ook niks
[..]
Fronde, leeft je buurvrouw nog?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:42 schreef Fronde het volgende:
mijn ervaring is dat de meeste vrouwen het lekker vinden als hun voetzolen worden gelikt maar ook dat ze het erg vernederend vinden dus bepaald niet respectvol. op m'n 15e likte ik al de zolen van de buurvrouw, ze genoot ervan maar ze keek me altijd aan met een minachtende blik, verder mocht ik ook niks
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:03 schreef anoniem35 het volgende:
[..]
Fronde, leeft je buurvrouw nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |