Doe ndan 'gewoon' echte colaquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
D. cola zero met malibu is niet vies hoor, erg lekker. Mjammie.
Elk jaarquote:
Ik vind cola zero lekkerder dan gewone cola...quote:
Ow, nouja, dan moet je het zelf maar weten hequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind cola zero lekkerder dan gewone cola...Af en toe drink ik gewone cola.
Nee, hij was vandaag bij zn vader en zou vanavond/vannacht ook nog daar blijven. Maar hij belde einde van de middag of hij toch vanavond al mocht komen, dus hij is hier nu eerder. waarschijnlijk maandag als wij de iPad hebben gekocht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Elk jaar
PIET! Galmgalmgalm![]()
Diaan, heeft Twan vandaag gepost?
Ja, gelukkig wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, dan moet je het zelf maar weten he
Da's wel heul veulquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ] Op een mooie reeks top20000 topics!!
Luxeproblemenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, hij was vandaag bij zn vader en zou vanavond/vannacht ook nog daar blijven. Maar hij belde einde van de middag of hij toch vanavond al mocht komen, dus hij is hier nu eerder. waarschijnlijk maandag als wij de iPad hebben gekocht.we hebben anders pcs te weinig
quote:
Feeling younggggggg, feeling stronggggggquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben nog niet bekomen van Veerman, damn wat is dat toch slecht
Dat zou wel erg leuk zijn...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, dan komen the Smiths er misschien wel in
Alles wat uit Volendam komt is glibberig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Feeling younggggggg, feeling strongggggg
Palingquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alles wat uit Volendam komt is glibberig.
Oh dat is wel goed, komt altijd van pas.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
true... maar we merken wel dat Twan toch ook wel vaker de laptop even wil gebruiken en hij gaat in januari beginnen met een typcursus.
niet alles over 1 kam scheren hequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alles wat uit Volendam komt is glibberig.
Ja precies. En hij wil heel erg graag... dus gebruik van maken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed, komt altijd van pas.
Ik vind ook niet veel leuk uit Volendam maar Nick en Simon vind ik wel leuk hoor. Maar niet als ze zingen.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet veel leuk uit Volendam maar Nick en Simon vind ik wel leuk hoor. Maar niet als ze zingen.
Maar Twan welquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet veel leuk uit Volendam maar Nick en Simon vind ik wel leuk hoor. Maar niet als ze zingen.
Ja, Twan nog steeds. Maar inmiddels vindt hij Tim Knol ook erg leuk..quote:
Het heeft allemaal dezelfde gladde galm.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben gek op The Cats. Piet solo vind ik een stuk minder, hoor.
wie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, Twan nog steeds. Maar inmiddels vindt hij Tim Knol ook erg leuk..En zoekt hij ook vaak op op YouTube.
Neuh, Cats klinken redelijk authentiek, dit was het begin van Palingsound eind jaren zestig, jaren zeventig. Tegen het knullige aan. En Piet maar galmenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef djenneke het volgende:
Het heeft allemaal dezelfde gladde galm.
Ik vind the Cats net zo goedkoop en glad klinken hoor... sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, Cats klinken redelijk authentiek, dit was het begin van Palingsound eind jaren zestig, jaren zeventig. Tegen het knullige aan. En Piet maar galmen
Maakt niet uit. Ik draai ze best vaak.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef djenneke het volgende:
Ik vind the Cats net zo goedkoop en glad klinken hoor... sorry
In September 2010, Hazel performed in France with The Bluja Project featuring Clare Hirst and Sarah Fisher, and in Ireland in October with Cormac De Barra. Hazel then performed 'Breaking Glass Live' throughout England, cluminating in a show at the Leicester Square Theatre in London on December 5, 2010.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zou Hazel tegenwoordig doen?
Dat magquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik draai ze best vaak.
Zo zeg. Ik had haar al achter de kassa van de plaatselijke supermarkt, terwijl er vijf kinderen krijsend thuis op haar wachten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef djenneke het volgende:
In September 2010, Hazel performed in France with The Bluja Project featuring Clare Hirst and Sarah Fisher, and in Ireland in October with Cormac De Barra. Hazel then performed 'Breaking Glass Live' throughout England, cluminating in a show at the Leicester Square Theatre in London on December 5, 2010.
Ik vind het ook een fijne plaat!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Heerlijke plaat. Het mag weer hè, Lionel Richie
Van wie magtie weer dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Mocht het niet dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Mag van mij. Nee, het was jaren not done om Lionel wat te vinden, en nu komt iedereen gewoon uit de kastquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef djenneke het volgende:
Van wie magtie weer dan?
Ik vind het wel heel gezellige muziek, stiekem. Gewoon lekker ongecompliceerd.
Ik vind ze geen top2000 types eigenlijk. Dus ik verwacht van niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Zouden de Oh oh Chersootjes luisteren?
Hij is heel erg.. ik heb de neiging om een mailtje te gaan sturen..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Erg hè. Ik hou ook niet van dat geouwehoer.
Het is iig heel goed te doen, in tegenstelling tot het liedje dat erna komt... dat is gewoon nepsentimentquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
Dit vond ik vroeger erg mooi... en ondanks dat het ik het nooit meer luister, vind ik het nog steeds mooi eigenlijk.
Ik kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is iig heel goed te doen, in tegenstelling tot het liedje dat erna komt... dat is gewoon nepsentiment
Jennifer Rush?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef cafca het volgende:
Ik kan er niks aan doen
Ik heb dit altijd op de een of andere manier mooi gevonden,
Ach, iedereen heeft zo zn eigen "schaamplaat".quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen
Ik heb dit altijd op de een of andere manier mooi gevonden,
Mijn schaamplaat staat op nummer 3 dit jaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zo zn eigen "schaamplaat".
Dat is toch niet echt een schaamplaat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn schaamplaat staat op nummer 3 dit jaar
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zo zn eigen "schaamplaat".
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef cafca het volgende:
[..]Peaceman Cafca heeft verstand van muziek
meestal...
Heeft eerder met 't feit te maken dat hij niet lekker past tussen al die klassiekers bovenin de lijst, terwijl het nummer zelf wel erg mooi is. Blijft een raar ding.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt een schaamplaat?
Die middelste lijkt een beetje op George Bakerquote:
Toen leek iedereen op elkaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die middelste lijkt een beetje op George Baker
Je kon weleens gelijk hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zelfs Pier(re) & Tjoris zijn
Supertekening! Ik ben de autobio van Keith Richards aan het lezen.quote:
Daar maakte ie laatst reclame voor jaquote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Supertekening! Ik ben de autobio van Keith Richards aan het lezen.
Ik heb al een hele zak opquote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga denk ik zo maar eens naar bed. Maar ik heb mn colamalibu nog niet op. En ik heb zin in chips.
Ja, is erg leuk om te lezen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Daar maakte ie laatst reclame voor ja
Is het wat?
quote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef D. het volgende:
Daar maakte ie laatst reclame voor ja
Is het wat?
Gedaan inmiddels...quote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan pak je toch lekker chips, tis maar 1x per jaar de top 2000 ;-)
Groeten aan de burenquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, is erg leuk om te lezen.
Maar ik ga maar eens naar bed.....morgen verder
Trustequote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, is erg leuk om te lezen.
Maar ik ga maar eens naar bed.....morgen verder
Ik begreep dat ie vooral aan het roddelen was over de andere leden van de bandquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een heel vreemd leven gehad. Valt me reuze mee dat hij niet over de drugs opschept.
Deze staan in mijn lijst voor het volgende uur?quote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
1828 COMMUNARDS & SARAH JANE MORRIS - Don't leave me this way (1986)
1827 ZUCCHERO FORNACIARI - Baila (sexy thing) (2001)
1826 MADONNA - The power of goodbye (1998)
Sneakyquote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is Djenneke ook stiekem naar bed gegaan.
Vooral over de ruzies met Mick Jagger. Maar hij legt dat uit en het is minder sensationeel dan je denkt.quote:Op zondag 26 december 2010 00:05 schreef D. het volgende:
Ik begreep dat ie vooral aan het roddelen was over de andere leden van de band
Die ga ik niet meer bewust meemaken, denk ik.quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze staan in mijn lijst voor het volgende uur?
Het zijn uiteraard ook maar 'gewoon' mensenquote:Op zondag 26 december 2010 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vooral over de ruzies met Mick Jagger. Maar hij legt dat uit en het is minder sensationeel dan je denkt.
Ik ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ga ik niet meer bewust meemaken, denk ik.
Ze is helemaal out van dat ene wijntjequote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hey Ofyles, post jij alleen de lijstjes?? Waarom post je niet meer mee?
Volgens mij is Djenneke ook stiekem naar bed gegaan.
Herkenbaar, zal komende dagen niet beter worden ;-)quote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gedaan inmiddels...
Ik heb al een paar dagen chips op..heerlijke heartbreakers.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is helemaal out van dat ene wijntje
Die kan is erg klein. Een probleem nu... de heartbreakers zijn op. Misschien maar nibb-itjes nemen. Ik heb lekkere trek.quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Herkenbaar, zal komende dagen niet beter worden ;-)
Mijn PC was de baas over mij in plaats van andersom...quote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hey Ofyles, post jij alleen de lijstjes?? Waarom post je niet meer mee?
Dat heb je niet goed voor elkaar... moet je even beter regelen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn PC was de baas over mij in plaats van andersom...
Echt nooit van gehoord. Zo eens horen dan.quote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef D. het volgende:
Zat in de band van Ilse (de Lange) en is nu solo
Bertolf Lentink, begin vorig jaar bekend geworden via 3FM.quote:
Een door radio 2 opgehypt niemendalletjequote:
Is vooral op 3FM actiefquote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt nooit van gehoord. Zo eens horen dan.
Klinkt net zo sonoor als Michael Bublé...quote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt nooit van gehoord. Zo eens horen dan.
Ik ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb er niets mee...Met dit ook niet trouwens.
Neenee, 3FM was eerder.quote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een door radio 2 opgehypt niemendalletje
Heb m ooit in een voorprogramma gehoord en dat was echt verschrikkelijk.
Nee dat ook niet... maar ik zou het zelf nooit opzetten.quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar heb er ook niets tegen ofzo
Mijn man zit nog gewoon naast me op de bank...quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Wilskracht het volgende:
Hebben die vrouwen eindelijk een goed excuus om niet bij hun man in bed te kruipen willen ze allemaal naar bed.
Nee, maar dat doe ik sowieso niet met muziek waar ik niets mee hebquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet... maar ik zou het zelf nooit opzetten.
tv te kijken?quote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn man zit nog gewoon naast me op de bank...
Dit is de verkouden versie van Michael.. of 't broertje van Jim.quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klinkt net zo sonoor als Michael Bublé...
* Ofyles2 hem en Michael stemtechnisch niet uit elkaar kon halen...
Hmmm, zijn stem lijkt idd enigszins op die van Bublé.quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Klinkt net zo sonoor als Michael Bublé...
* Ofyles2 hem en Michael stemtechnisch niet uit elkaar kon halen...
quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef Wilskracht het volgende:
Hebben die vrouwen eindelijk een goed excuus om niet bij hun man in bed te kruipen willen ze allemaal naar bed.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe ik sowieso niet met muziek waar ik niets mee heb
Bertolf klinkt lang niet zo beroerd als Jim...quote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit is de verkouden versie van Michael.. of 't broertje van Jim.
zitvoetbal?quote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij is PES voetbalspel aan het spelen op de wii.
Ik leer muziek wel via via kennen, voor mezelf luister ik wat ik al ken, en heb zelf daarvoor te weinig tijdquote:Op zondag 26 december 2010 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nou ik heb wel nieuwe muziek op mn iPod staan om het te leren kennen. Soms klikt het, soms niet.
Uw zoekbewerking - modderwoffer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend is modderwoffer aan het spelen (don't ask).
Modderwoffer?!?!quote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef djenneke het volgende:
call of duty - modern warefarequote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - modderwoffer - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Dat is idd ook een manier. Ik zit ong. 3 uur per week in de trein, kan dan lekker luisteren, maar meestal ben ik te verdiept in mn boek en hoor ik maar weinig van de muziek.quote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik leer muziek wel via via kennen, voor mezelf luister ik wat ik al ken, en heb zelf daarvoor te weinig tijd
Ow, nouja, ieder zijn/haar dingquote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij is PES voetbalspel aan het spelen op de wii.
Geen idee wat mijn vrouw aan het spelen is nu.quote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef djenneke het volgende:
Je bent er nogquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend zijn twee neefjes van 8 en 10 hadden het de hele tijd over modderwoffer. We hadden echt geen idee waar ze het over hadden.quote:
Ik zit bijna de hele dag in de auto, dus luister veel radioquote:Op zondag 26 december 2010 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is idd ook een manier. Ik zit ong. 3 uur per week in de trein, kan dan lekker luisteren, maar meestal ben ik te verdiept in mn boek en hoor ik maar weinig van de muziek.
quote:
quote:Geen idee wat mijn vrouw aan het spelen is nu.
Volgens mij was het net backgammon (op de iPhone)
Ik moet het hebben van voetbal, autosport en Third Person Shooters.quote:
Ja, dat is logisch. Rijden zonder muziek is geen optie.quote:Op zondag 26 december 2010 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit bijna de hele dag in de auto, dus luister veel radio
Geweldigquote:Op zondag 26 december 2010 00:20 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend zijn twee neefjes van 8 en 10 hadden het de hele tijd over modderwoffer. We hadden echt geen idee waar ze het over hadden.
Modern Warefare is toch een third person shooter?quote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van voetbal, autosport en Third Person Shooters.
Als het om consoles gaat...
ik zat laatst in een auto waar de radio 'locked' was, en heb toen mijn iPhone maar op het dash gelegdquote:Op zondag 26 december 2010 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch. Rijden zonder muziek is geen optie.
Tja, voor dat spel moet je volgens mij 18 jaar zijn. Samen halen ze dat precies, dus het magquote:
Vind ik ook, maar deze is ook fijn.quote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef Diaan73 het volgende:
De versie van Bob Marley is toch veel mooier dan deze.. vind ik.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
ik zat laatst in een auto waar de radio 'locked' was, en heb toen mijn iPhone maar op het dash gelegd
Ik dacht eerder een First Person Shooter.quote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Modern Warefare is toch een third person shooter?
Denk dat iedereen er zo over denkt, op een enkele Clapton-fan na wellichtquote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef Diaan73 het volgende:
De versie van Bob Marley is toch veel mooier dan deze.. vind ik.
Ik heb een auto met nog cassettebandjes (je gelooft het niet, maar het is echt zo, auto uit 2002). Het fijne daarvan is, dat ik er via een speciaal soort cassettebandje wel mijn iphone op aan kan sluitenquote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
wij willen nog een keer een radio waar de iPod aan gekoppeld kan worden. Nu doen we nog gewoon cdtjes branden.. maar eerst komt er een iPad..
Kon je de versie van BM ook eigenlijk kiezen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat iedereen er zo over denkt, op een enkele Clapton-fan na wellicht
Dat kan ik ook, maar dat vind ik niet handigquote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
wij willen nog een keer een radio waar de iPod aan gekoppeld kan worden. Nu doen we nog gewoon cdtjes branden.. maar eerst komt er een iPad..
Ow dat is wel cool. Zoiets moet ik dan ook hebben... in mijn autootje heb ik ook alleen cassette.. maar meestal heb ik in mijn autootje radio aan en gebruik ik heb alleen voor de kleine stukjes in de stad.quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb een auto met nog cassettebandjes (je gelooft het niet, maar het is echt zo, auto uit 2002). Het fijne daarvan is, dat ik er via een speciaal soort cassettebandje wel mijn iphone op aan kan sluiten
Klopt.quote:
Geen ideequote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kon je de versie van BM ook eigenlijk kiezen?
Waarom is dat niet handig?quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, maar dat vind ik niet handig
Ik heb een 4GB usb stickje in mijn (prive) auto
Wij hebben in 1 van de auto's ook nog een cassettespeler, maar heb 'm nog nooit getestquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb een auto met nog cassettebandjes (je gelooft het niet, maar het is echt zo, auto uit 2002). Het fijne daarvan is, dat ik er via een speciaal soort cassettebandje wel mijn iphone op aan kan sluiten
Ik snap die puzzels nooit.quote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Klopt.
Ik bedoel uit de reeks breinbrekers, dat zijn logische puzzels. Met wiskunde en logica er in.
Crypto's zijn niet logisch in die zin, die zijn taalkundig. Ook leuk trouwens.
Ik heb enkele uren geleden met mijn dochter ook een breinbreker aangevallen. Een van het type tentje-boompje. 4 sterren. Morgen af maken.
Ik vind het niks gekquote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben in 1 van de auto's ook nog een cassettespeler, maar heb 'm nog nooit getest
Ik vind muziek via de iPhone zo'n gedoe, dus heb er helemaal niets op staanquote:
Kun je kopen hequote:We hebben ook geen usb aansluiting op de radio trouwens, dus dat kan ook niet.
Sudoku's lukken mij meestal niet omdat ik te ongeduldig ben. Dan redeneer ik niet ver genoeg door.quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap die puzzels nooit.Ik kan inmiddels wel sudoku's. Heb ik van mn zoon geleerd.
![]()
De mijne staat er vol mee. Echt heel fijn. En met boeken, dat ook nog.quote:Op zondag 26 december 2010 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind muziek via de iPhone zo'n gedoe, dus heb er helemaal niets op staan
[..]
Kun je kopen he
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe radio gekocht
Ow ik heb geen iPhone maar een iPod, dat is denk ik toch anders.quote:Op zondag 26 december 2010 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind muziek via de iPhone zo'n gedoe, dus heb er helemaal niets op staan
Yep.. dat moeten we ook nog een keer doen.quote:[..]
Kun je kopen he
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe radio gekocht
Zo duur zijn ze nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het niks gek
Ik denk dat ik toch ga sparen voor een autoradio met aux ingang en usb.
Werkt redelijk hetzelfde hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik heb geen iPhone maar een iPod, dat is denk ik toch anders.
[..]
Yep.. dat moeten we ook nog een keer doen.Maar eerst een iPad..
Ze zijn ook wel een beetje saai, maar wel verslavend. Ik probeer er elke dag eentje te doen, ik heb me laten vertellen dat het goed is voor de hersenen..quote:Op zondag 26 december 2010 00:30 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Sudoku's lukken mij meestal niet omdat ik te ongeduldig ben. Dan redeneer ik niet ver genoeg door.
Bovendien vind ik ze eigenlijk een beetje saai.
Boeken heb ik op mijn MP3-spelerquote:Op zondag 26 december 2010 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
De mijne staat er vol mee. Echt heel fijn. En met boeken, dat ook nog.
Ik ben echt verslaafd aan mijn iphone.
Hersengymnastiek is zeker gezond.quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel een beetje saai, maar wel verslavend. Ik probeer er elke dag eentje te doen, ik heb me laten vertellen dat het goed is voor de hersenen..
Tja, de dagen dat ik zomaar 200 euro kon uitgeven, zijn inmiddels toch een beetje voorbij, sinds ik een verantwoordelijke (ahrem) ouder geworden ben...quote:
Op de iPod staat natuurlijk bijna alleen maar muziek...quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Werkt redelijk hetzelfde hoor.
Oh, voor sudoku's:
http://www.websudoku.com/?level=4
Ja, met die van mij kun je ook nog bellenquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik heb geen iPhone maar een iPod, dat is denk ik toch anders.
[..]
iPad hoef ik niet, mijn iPhone voldoetquote:Yep.. dat moeten we ook nog een keer doen.Maar eerst een iPad..
Leuk!quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
In Muenchen steht ein Hofbraeuhaus, doch Freudenhaeuser muessen raus,
damit in dieser schoenen Stadt das Laster keine Chance hat.
Doch jeder ist gut informiert, weil Rosi taeglich inseriert,
und wenn Dich Deine Frau nicht liebt, wie gut, dass es die Rosi gibt.
Und draussen vor der grossen Stadt steh'n die Nutten sich die Fuesse platt.
Skandal im Sperrbezirk ! Skandal im Sperrbezirk ! Skandal!
Skandal um Rosi !
Ja, Rosi hat ein Telefon, auch ich hab' ihre Nummer schon,
unter zweiunddreissig-sechzehn-acht herrscht Konjunktur die ganze Nacht.
Und draussen im Hotel d'Amour langweilen sich die Damen nur,
weil jeder, den die Sehnsucht quaelt, ganz einfach Rosis Nummer waehlt.
Chorus
Ja, Rosi hat ein Telefon, auch ich hab' ihre Nummer schon,
unter zweiunddreissig-sechzehn-acht herrscht Konjunktur die ganze Nacht.
Und draussen im Hotel d'Amour langweilen sich die Damen nur,
weil jeder, den die Sehnsucht quaelt, ganz einfach Rosis Nummer waehlt.
Chorus
Mijne (Sony) was 80 euro, via Conradquote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, de dagen dat ik zomaar 200 euro kon uitgeven, zijn inmiddels toch een beetje voorbij, sinds ik een verantwoordelijke (ahrem) ouder geworden ben...
duh...quote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, met die van mij kun je ook nog bellen
[..]
Lijkt me zo klein om veel te gebruiken..quote:iPad hoef ik niet, mijn iPhone voldoet
Ow dat is niet duur. Moet ik onthouden als cadeautje voor Peacemans verjaardag.quote:
Valt reuze mee. Alleen voor een hele avond Fokken is het niets, maar daar is een iPad ook niet geschikt voor imhoquote:Op zondag 26 december 2010 00:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
duh...
[..]
Lijkt me zo klein om veel te gebruiken..
Daar zijn de meningen over verdeeld volgens mij. Nou ja, we zullen het gaan zien/merken. We gaan waarschijnlijk maandag een iPad kopen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Alleen voor een hele avond Fokken is het niets, maar daar is een iPad ook niet geschikt voor imho
70 euro zelfsquote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is niet duur. Moet ik onthouden als cadeautje voor Peacemans verjaardag.
De site wordt niet door Google Chrome ondersteund..quote:
conrad.nl en dan op CDX-GT35U zoekenquote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De site wordt niet door Google Chrome ondersteund..ik ga even IE opstarten.
aaaaah, dan ga ik maar slapenquote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef D. het volgende:
Nu Shakiraaah, Anastaciaaah, Santanaaah en Madonnaaah
Trustequote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
aaaaah, dan ga ik maar slapen
Leuk... picsquote:Op zondag 26 december 2010 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik ben wat fotootjes aan het uploaden.
Weet niet of dat lukt.quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukt... ziet er goed uit!! Ik heb hem bij mn favorieten gezet.
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
aaaaah, dan ga ik maar slapen
Hier werkt ie wel..quote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of dat lukt.
Had 'm ook bij mijn favorieten, maar hij linkt niet naar die pagina dan
Daar zijn middeltjes tegenquote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik heb nog wel wat rodeoogjeswerk
Jammer, maar gelukkig is het wel te corrigeren.quote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik heb nog wel wat rodeoogjeswerk
Sweet dreamsquote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef djenneke het volgende:
welterusten lieve mensen, ik ga eens lekker wat shuteye houden. Ik hoor Shakira en daar word ik toch maar chagrijnig van. Truste!
quote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef djenneke het volgende:
welterusten lieve mensen, ik ga eens lekker wat shuteye houden. Ik hoor Shakira en daar word ik toch maar chagrijnig van. Truste!
Slaap lekker.quote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef djenneke het volgende:
Het rare is dat die functie wel aanstaat op mijn camera, maar hij doet het nooitquote:
Ik bedoelde eigenlijk zo'n creme tegen geirriteerde ogenquote:Op zondag 26 december 2010 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het rare is dat die functie wel aanstaat op mijn camera, maar hij doet het nooit
Daar heb ik ook last van.quote:Op zondag 26 december 2010 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het rare is dat die functie wel aanstaat op mijn camera, maar hij doet het nooit
En Zuchherooohquote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef D. het volgende:
Nu Shakiraaah, Anastaciaaah, Santanaaah en Madonnaaah
Ow dat is ook een goed idee.. heb alleen geen humax hd-recorder.quote:Op zondag 26 december 2010 00:47 schreef Wilskracht het volgende:
Ga ook stoppen even met mijn humax harddiskrecorder 9 uur muziek opnemen
Kan ik 1 en 2 januari ook nog luisteren.
Da's de reden, dat van mij is de conclusiequote:Op zondag 26 december 2010 00:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Meer een gevalletje van bedtijd denk ik.
Zeg dat dan.quote:Op zondag 26 december 2010 00:47 schreef D. het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk zo'n creme tegen geirriteerde ogen
Wat ben jij nog wakker...quote:Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de reden, dat van mij is de conclusie
Meer vragen we niet van jequote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik probeer het gat met de ochtend te overbruggen, ik doe wat ik kan...
Ik vind het ook wel lekker klinken.quote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben ik ook wel gecharmeerd van.
Naar je boek luisteren??quote:Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Hm, tja, nouja, dan kan ik lekker lang naar mijn boek luisteren voor ik in slaap val
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |