Doe ndan 'gewoon' echte colaquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
D. cola zero met malibu is niet vies hoor, erg lekker. Mjammie.
Elk jaarquote:
Ik vind cola zero lekkerder dan gewone cola...quote:
Ow, nouja, dan moet je het zelf maar weten hequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind cola zero lekkerder dan gewone cola...Af en toe drink ik gewone cola.
Nee, hij was vandaag bij zn vader en zou vanavond/vannacht ook nog daar blijven. Maar hij belde einde van de middag of hij toch vanavond al mocht komen, dus hij is hier nu eerder. waarschijnlijk maandag als wij de iPad hebben gekocht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Elk jaar
PIET! Galmgalmgalm![]()
Diaan, heeft Twan vandaag gepost?
Ja, gelukkig wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, dan moet je het zelf maar weten he
Da's wel heul veulquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ] Op een mooie reeks top20000 topics!!
Luxeproblemenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, hij was vandaag bij zn vader en zou vanavond/vannacht ook nog daar blijven. Maar hij belde einde van de middag of hij toch vanavond al mocht komen, dus hij is hier nu eerder. waarschijnlijk maandag als wij de iPad hebben gekocht.we hebben anders pcs te weinig
quote:
Feeling younggggggg, feeling stronggggggquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben nog niet bekomen van Veerman, damn wat is dat toch slecht
Dat zou wel erg leuk zijn...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, dan komen the Smiths er misschien wel in
Alles wat uit Volendam komt is glibberig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Feeling younggggggg, feeling strongggggg
Palingquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alles wat uit Volendam komt is glibberig.
Oh dat is wel goed, komt altijd van pas.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
true... maar we merken wel dat Twan toch ook wel vaker de laptop even wil gebruiken en hij gaat in januari beginnen met een typcursus.
niet alles over 1 kam scheren hequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alles wat uit Volendam komt is glibberig.
Ja precies. En hij wil heel erg graag... dus gebruik van maken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed, komt altijd van pas.
Ik vind ook niet veel leuk uit Volendam maar Nick en Simon vind ik wel leuk hoor. Maar niet als ze zingen.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet veel leuk uit Volendam maar Nick en Simon vind ik wel leuk hoor. Maar niet als ze zingen.
Maar Twan welquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet veel leuk uit Volendam maar Nick en Simon vind ik wel leuk hoor. Maar niet als ze zingen.
Ja, Twan nog steeds. Maar inmiddels vindt hij Tim Knol ook erg leuk..quote:
Het heeft allemaal dezelfde gladde galm.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben gek op The Cats. Piet solo vind ik een stuk minder, hoor.
wie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, Twan nog steeds. Maar inmiddels vindt hij Tim Knol ook erg leuk..En zoekt hij ook vaak op op YouTube.
Neuh, Cats klinken redelijk authentiek, dit was het begin van Palingsound eind jaren zestig, jaren zeventig. Tegen het knullige aan. En Piet maar galmenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef djenneke het volgende:
Het heeft allemaal dezelfde gladde galm.
Ik vind the Cats net zo goedkoop en glad klinken hoor... sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, Cats klinken redelijk authentiek, dit was het begin van Palingsound eind jaren zestig, jaren zeventig. Tegen het knullige aan. En Piet maar galmen
Maakt niet uit. Ik draai ze best vaak.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef djenneke het volgende:
Ik vind the Cats net zo goedkoop en glad klinken hoor... sorry
In September 2010, Hazel performed in France with The Bluja Project featuring Clare Hirst and Sarah Fisher, and in Ireland in October with Cormac De Barra. Hazel then performed 'Breaking Glass Live' throughout England, cluminating in a show at the Leicester Square Theatre in London on December 5, 2010.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zou Hazel tegenwoordig doen?
Dat magquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik draai ze best vaak.
Zo zeg. Ik had haar al achter de kassa van de plaatselijke supermarkt, terwijl er vijf kinderen krijsend thuis op haar wachten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef djenneke het volgende:
In September 2010, Hazel performed in France with The Bluja Project featuring Clare Hirst and Sarah Fisher, and in Ireland in October with Cormac De Barra. Hazel then performed 'Breaking Glass Live' throughout England, cluminating in a show at the Leicester Square Theatre in London on December 5, 2010.
Ik vind het ook een fijne plaat!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Heerlijke plaat. Het mag weer hè, Lionel Richie
Van wie magtie weer dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Mocht het niet dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Mag van mij. Nee, het was jaren not done om Lionel wat te vinden, en nu komt iedereen gewoon uit de kastquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef djenneke het volgende:
Van wie magtie weer dan?
Ik vind het wel heel gezellige muziek, stiekem. Gewoon lekker ongecompliceerd.
Ik vind ze geen top2000 types eigenlijk. Dus ik verwacht van niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Zouden de Oh oh Chersootjes luisteren?
Hij is heel erg.. ik heb de neiging om een mailtje te gaan sturen..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Erg hè. Ik hou ook niet van dat geouwehoer.
Het is iig heel goed te doen, in tegenstelling tot het liedje dat erna komt... dat is gewoon nepsentimentquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
Dit vond ik vroeger erg mooi... en ondanks dat het ik het nooit meer luister, vind ik het nog steeds mooi eigenlijk.
Ik kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is iig heel goed te doen, in tegenstelling tot het liedje dat erna komt... dat is gewoon nepsentiment
Jennifer Rush?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef cafca het volgende:
Ik kan er niks aan doen
Ik heb dit altijd op de een of andere manier mooi gevonden,
Ach, iedereen heeft zo zn eigen "schaamplaat".quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen
Ik heb dit altijd op de een of andere manier mooi gevonden,
Mijn schaamplaat staat op nummer 3 dit jaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zo zn eigen "schaamplaat".
Dat is toch niet echt een schaamplaat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn schaamplaat staat op nummer 3 dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |