Heb medelijden met mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn zus is als de zus van Eric
Huhquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets met spandoeken en gastoeters, patsertje. Mijn computer en telefoon zijn snel genoehoeg.![]()
Okquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef Lutte het volgende:
Er moet een t achter meld, oeps. Benny?
Dus jij bent Eric?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn zus is als de zus van Eric
Ik blijf Kelso tof vinden, Michhas doet me een beetje denken aan hemquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef honkeytonk het volgende:
Natuurlijk ben ik veel stoerder dan Eric
Klopt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken wel de Truman show, dat is echt een gave film
Dat komt omdat ik terug ben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... het lijkt wel alsof iedereen hyperactief is enzo
En daar ben ik trots op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En daar ben ik trots op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelezen
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
wat wat wat wat wat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
haha, Lutte is oranje en heeft een tagje
das niet waarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk zeg het alvast voor je
Ik doe niks goed
vandaag werd mijn moeder boos omdat ik een bende maakte van de keuken en dat ik weer ging fokkenquote:
copyright!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee vandaag was dat mijn tekst
En dat tagje luidt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
haha, Lutte is oranje en heeft een tagje
Mondquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's zielig, dan raakt ze al haar vrienden kwijt omdat ze hen niet meer kan bevredigen.
OMFG ;'(quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's zielig, dan raakt ze al haar vrienden kwijt omdat ze hen niet meer kan bevredigen.
Of je noemt je zus een hoer?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel heel erg eigenlijkquote:
en zo hoort het ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron en ik kunnen het keigoed met elkaar vinden.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En daar ben ik trots op.Ik heb hem niet kunnen lezen! PM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny ,wat is Lutte dr tagje?
Ik dacht dat jij dat juist wel zou weten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rookt ze tijdens de seks, damn dan is ze wel goed (en lenig)
is primaquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef Lutte het volgende:
CC, PM HT zijn ondertitel even wil je?
Hahaha, tapequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wou dat ze die eens dicht zou houden
jouw vermoedens zijn meestal altijd juistquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik heb zo mijn vermoedens.
Haha! Hij is nu terug aan het PM'en denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw vermoedens zijn meestal altijd juist
ik ben ook benieuwdquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha! Hij is nu terug aan het PM'en denk ik.
ehm even lezenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had je dat in het meettopic gelezen?
gelukkig niet...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat juist wel zou weten.
Ruby?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb van de week een fles gekregen van 20 jaar oud *P*
Ja en een spanddoek met YEAHHH LUTTEquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Spann0nd hè? Neem jij je gastoetertje ook meer van de week?
Ajuus baasquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga... Ajuus lieve seksslaafjes van me
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Spann0nd hè? Neem jij je gastoetertje ook meer van de week?
Welterusten dan maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef honkeytonk het volgende:
Tot straksquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef honkeytonk het volgende:
doeiquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef honkeytonk het volgende:
Portugalquote:
Dag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef honkeytonk het volgende:
I knowquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn moeder woont daar en ze heeft een fles voor me meegenomen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoi, nu zag ik ook iets wat alleen mods zien.
Is de vlek er nog af gegaan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs al opgezet, de sterkere.
Nee, en heb nu dus de andere op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zit die vlek nog steeds op je bril?
Geef me een kans te antwoorden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is de vlek er nog af gegaan?
Ohw ja... je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoi, nu zag ik ook iets wat alleen mods zien.
Ik ken alleen de Algarve en dan vooral Carvoeiro en Luz/Lagosquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zeker
Volgende keer als ik er ben ga ik een keer naar Porto
Ik zie 's ochtends tig keer beter dan 's avonds.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, wat is er nu met je ogen?
Zie je wazig ofzo?
Dat heeft zeker met licht te maken ofzo?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie 's ochtends tig keer beter dan 's avonds.
Niks dat ik nog niet wist maarja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... je hebt gelijk![]()
Had ik niet eens aan gedacht
Mijn moeder woont een klein uurtje boven Lissabon (naast Obidos)quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Algarve en dan vooral Carvoeiro en Luz/Lagos
Niet echt, het komt vooral omdat ik te lang zonder bril heb gelopen omdat ik gewoonweg niet wist dat ik slecht zag. Daardoor gokken mijn ogen woorden nog steeds bij elkaar in plaats van ze te lezen, ze vullen het beeld aan. En 's ochtends heb ik daar minder last van omdat mijn oogjes dan uitgerust zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat heeft zeker met licht te maken ofzo?
Ow oke ik snap het, wel vervelend!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet echt, het komt vooral omdat ik te lang zonder bril heb gelopen omdat ik gewoonweg niet wist dat ik slecht zag. Daardoor gokken mijn ogen woorden nog steeds bij elkaar in plaats van ze te lezen, ze vullen het beeld aan. En 's ochtends heb ik daar minder last van omdat mijn oogjes dan uitgerust zijn.
Ooohw vandaar...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet echt, het komt vooral omdat ik te lang zonder bril heb gelopen omdat ik gewoonweg niet wist dat ik slecht zag. Daardoor gokken mijn ogen woorden nog steeds bij elkaar in plaats van ze te lezen, ze vullen het beeld aan. En 's ochtends heb ik daar minder last van omdat mijn oogjes dan uitgerust zijn.
Okej, die regio ken ik dan weer niet maar zal ongetwijfeld ook mooi om te bezichtigen/bezoeken zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn moeder woont een klein uurtje boven Lissabon (naast Obidos)
Uhuquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi.Wat zijn we toch ook twee nerdjes hè?
Ik ben al een maand niet rustig geweest.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Eindelijk wat rust in de tent
ik heb het topic vermoordquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel in TAL. Dat ging ook echt te snel.
Jeeeuj!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar hier is het Brabant, want hier brandt nog licht
woont iedereen hier in Brabant ofzo?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar hier is het Brabant, want hier brandt nog licht
Als Symph ergens binnen komt vallen schiet iedereen als een konijn wegquote:
Ja, veel te oudquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kan het niet bijhouden hier, ben ik nu oud?
Ik doe op dit moment twee SC's op een iPod, ben ik nu jong?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe op dit moment twee SC's op een iPod, ben ik nu jong?
2 SC's en MENquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
Jaaaa, goed bezigquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
uhu typisch is dat...Benny, oude hosselaar!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja, wel weer typisch wie de vijftienjarige meisjes hosselt hè.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als Symph ergens binnen komt vallen schiet iedereen als een konijn wegen na 5 minuten komen ze om de buurt voorzichtig kijken
Het is zoquote:
Okejquote:
Gigajongquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet normaal meerquote:
Ben je ouder als ik?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik wel zo af en toe het woordassociatiespelquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel zo af en toe het woordassociatiespel
waar danquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is zo
jij reageerde ergens en er reageerde 5 minuten niemand opeens
vroeger wel, maar ik kom er niet meer aan toequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel zo af en toe het woordassociatiespel
Ja maar dan heb ik mijn doel bereikt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een tijdje geleden in KLB ergens
31quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben je ouder als ik?
Vast niet
Ik doe het tussen de SC's doorquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger wel, maar ik kom er niet meer aan toe
haha ik vond het wel grappig,quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik mijn doel bereikt.
Als ik in KLB reageer is het om iedereen zijn bek te laten houden
Druk baasje dusquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tussen de SC's door ben ik aan het modden en PM en
Ik PM echt te veel...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tussen de SC's door ben ik aan het modden en PM en
Dan doe je dat goed hoor, modden en alles erbij, ik zou daar echt geen zin in hebbenquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn pap is 14 jaar ouder
wat doe je dan toch allemaal in je PMquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik PM echt te veel...Op een gegeven moment twee à drie dagen met een inbox, nu vijf dagen ofzo.
Dat wil jij wel weten hè?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat doe je dan toch allemaal in je PM
ik fiets hier al 11 jaar rond en ik vind het gewoon leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan doe je dat goed hoor, modden en alles erbij, ik zou daar echt geen zin in hebben
Leuk een paar uurtjes FOK! op een dag maar dan is het ook klaar
ik iets meer gelukkigquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wil jij wel weten hè?
Maar ik weet niet... Niet veel bijzonders denk ik. En ik kan er maar 500 kwijt.
In postitieve danwel negatieve zin?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik fiets hier al 11 jaar rond en ik vind het gewoon leuk
Het is allemaal we giga veranderd in 11 jaar, dat wel
Van dieën jongentjen en zijn egeltjen blijf je af!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat jongentjen__!
ik wil ook een jongentjen
Vroeger was alles beter is gelul natuurlijk, maar zeker de begintijd was echt ontzettend leuk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In postitieve danwel negatieve zin?
Disclaimer: ik snap dat je mod bent en niet onpartijdig mag reageren
Ik heb al een jongentjen op het oogquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van dieën jongentjen en zijn egeltjen blijf je af!
Ijsbeer?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb al een jongentjen op het oog
Ik loop hier rond vanaf 2003, dus heb ook een groot gedeelte van de groei meegemaakt op FOK!, snap je punt wel, nu heb ik alleen de indruk dat er soms teveel te doen is hier en het overzicht een beetje kwijtraakt, niet slecht perse maar het wordt soms te overweldigend om te kiezen wat je wilt lezen/posten etc.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter is gelul natuurlijk, maar zeker de begintijd was echt ontzettend leuk.
En het is nu nog steeds leuk, maar anders leuk. En ik ken nu veel mensen ook IRL en dat maakt het extra leuk
24 uur per dag FOK!ken en weg is je probleem.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik loop hier rond vanaf 2003, dus heb ook een groot gedeelte van de groei meegemaakt op FOK!, snap je punt wel, nu heb ik alleen de indruk dat er soms teveel te doen is hier en het overzicht een beetje kwijtraakt, niet slecht perse maar het wordt soms te overweldigend om te kiezen wat je wilt lezen/posten etc.
elk uur 1 forumquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
24 uur per dag FOK!ken en weg is je probleem.
Zelfs dan red je het nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles lezen? Of 24/7 op FOK! zitten?quote:
kloptquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik loop hier rond vanaf 2003, dus heb ook een groot gedeelte van de groei meegemaakt op FOK!, snap je punt wel, nu heb ik alleen de indruk dat er soms teveel te doen is hier en het overzicht een beetje kwijtraakt, niet slecht perse maar het wordt soms te overweldigend om te kiezen wat je wilt lezen/posten etc.
Haaaaaaiquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben bang van niet nee...
Hoi overigens!
nee, echt nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
Maar het grappige is: ik heb het afgelopen jaar ontzettend veel als invalmod gedaan en daardoor ontzettend leuke SC's en mensen opgedaan. Maar vroeger kwam ik ook veel in andere fora waar ik nooit meer kom (oa FOT)
En dat ik hier zit is de schuld van Benny en Lutte
Beiden?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles lezen? Of 24/7 op FOK! zitten?
Leuk om te lezenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
Maar het grappige is: ik heb het afgelopen jaar ontzettend veel als invalmod gedaan en daardoor ontzettend leuke SC's en mensen opgedaan. Maar vroeger kwam ik ook veel in andere fora waar ik nooit meer kom (oa FOT)
En dat ik hier zit is de schuld van Benny en Lutte
Nou deze schuld is niet erg hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij krijgen overal de schuld van. Maar die schuiven we toch lekker af op CC, gna!
Eensquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij krijgen overal de schuld van. Maar die schuiven we toch lekker af op CC, gna!
Ik wou al zeggen! Je bent tof.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou deze schuld is niet erg hoor
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik heb vandaag toch alles bij elkaar 1,5 uur niks gedaan op werkquote:
Werk? Vandaag?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik heb vandaag toch alles bij elkaar 1,5 uur niks gedaan op werk.
Verder zijn we je eeuwig dankbaar, er komt nog wel een adoratietopic langs hoor.quote:
1e geprobeerd, 2e dat lukt redelijk, op 6 uurtjes slaap per nacht naquote:
Whehehehequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik heb vandaag toch alles bij elkaar 1,5 uur niks gedaan op werk.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verder zijn we je eeuwig dankbaar, er komt nog wel een adoratietopic langs hoor.Zo rond 11-11-2011.
Ja. Zodat jij morgen lekker uit eten kunt bij een bekende fastfoodketenquote:
haha ik hou het in de gatenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verder zijn we je eeuwig dankbaar, er komt nog wel een adoratietopic langs hoor.Zo rond 11-11-2011.
Je moet die dag ff vrij houden...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik hou het in de gaten
Is die nog wakker?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heb ik tot grote irritatie van moeder bij zo'n beetje elke post van jou.![]()
Tegen die tijd zal Mich me uit pure depressie ook wel een centraal Benny adoratietopic hebben gegeven ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik hou het in de gaten
Dat is dan toch al verleden tijdquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
durf ik de stats te bekijken zometeen?
hahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal Mich me uit pure depressie ook wel een centraal Benny adoratietopic hebben gegeven ofzo.
Ik niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
durf ik de stats te bekijken zometeen?
Sorry...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heb ik tot grote irritatie van moeder bij zo'n beetje elke post van jou.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal Mich me uit pure depressie ook wel een centraal Benny adoratietopic hebben gegeven ofzo.
Jup, en regel een leuk net jurkje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet die dag ff vrij houden...
Komt in orde, moet ik daar dan een foto van maken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en regel een leuk net jurkje.
VERTELquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
Geldt trouwens voor meerderen in dit topic
Daarom durf ik niet te kijken!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar. jij stond 4e
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Komt in orde, moet ik daar dan een foto van maken?
je zal maar op 1 staan zegquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom durf ik niet te kijken!
Al zal die drie kwartier film me van de ondergang gered hebben.
Ik zou het echt niet wetenquote:
VERTEL NUquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
Geldt trouwens voor meerderen in dit topic
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij ook, daarom pas je hier zo goed
Ja, ik kom hier niet dagelijks maar het is hier wel leukquote:
Minde da werkluk waor?quote:
Ons mam en pap kunnen alleen Brabants, en ik kan wel Nederlands maar ga Brabants praten als ik moe ben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet ook ff wat aan mijn Brabants gaan doen
Wat moet ik me dan wel niet voelenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
soms voel ik me echt een buitenstaander met al die mensen onder de rivieren
maar...maar Engeland VS Noord-Hollandquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet ik me dan wel niet voelen
Welterusten Luttequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Lutte het volgende:
Ik moet trouwens naar bed.![]()
Ik PM morgen even goed terug, ga ik nu niet meer halen.
Trusten!
Truste Luttequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Lutte het volgende:
Trusten!
Ik ben officieel ook uit Noord-Hollandquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar Engeland VS Noord-Holland
Ga dan lekker naar bedquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons mam en pap kunnen alleen Brabants, en ik kan wel Nederlands maar ga Brabants praten als ik moe ben.
Is Almeers een taal?
Eindelijk iemand!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben officieel ook uit Noord-Holland![]()
wat bedoelde je nou met zo ken ik er nog meer?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar bed
nee, al kan ik wel met een Amsterdams accent lullen
Neequote:
Uhuquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny heeft er een vertaalwoordenboek bij gehaald?
Truste Luttequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Lutte het volgende:
Trusten!
Dat ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar bed
nee, al kan ik wel met een Amsterdams accent lullen
slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Lutte het volgende:
Trusten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Lutte het volgende:
Trusten!
quote:
Ja, en met die lekke band of iets?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat bedoelde je nou met zo ken ik er nog meer?
Ohw, die 11-11-11 vrij moeten houdenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat bedoelde je nou met zo ken ik er nog meer?
Gnagna.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die 11-11-11 vrij moeten houden
Ohw, dat was een grapje over een tijdje terug. Toen had pgr een lekke bandquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en met die lekke band of iets?
Ok.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat was een grapje over een tijdje terug. Toen had pgr een lekke band
Kan me niet schelen, als het maar te eten/gooien isquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gnagna.Hoeveel lagen moet de taart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |