Heb medelijden met mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn zus is als de zus van Eric
Huhquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets met spandoeken en gastoeters, patsertje. Mijn computer en telefoon zijn snel genoehoeg.![]()
Okquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef Lutte het volgende:
Er moet een t achter meld, oeps. Benny?
Dus jij bent Eric?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn zus is als de zus van Eric
Ik blijf Kelso tof vinden, Michhas doet me een beetje denken aan hemquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef honkeytonk het volgende:
Natuurlijk ben ik veel stoerder dan Eric
Klopt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken wel de Truman show, dat is echt een gave film
Dat komt omdat ik terug ben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... het lijkt wel alsof iedereen hyperactief is enzo
En daar ben ik trots op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En daar ben ik trots op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelezen
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
wat wat wat wat wat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
haha, Lutte is oranje en heeft een tagje
das niet waarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk zeg het alvast voor je
Ik doe niks goed
vandaag werd mijn moeder boos omdat ik een bende maakte van de keuken en dat ik weer ging fokkenquote:
copyright!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee vandaag was dat mijn tekst
En dat tagje luidt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
haha, Lutte is oranje en heeft een tagje
Mondquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's zielig, dan raakt ze al haar vrienden kwijt omdat ze hen niet meer kan bevredigen.
OMFG ;'(quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's zielig, dan raakt ze al haar vrienden kwijt omdat ze hen niet meer kan bevredigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |