Niet op TMF iig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Palomar het volgende:
Dat nummer vandaag pas voor het eerst gehoord? Onder wat voor steen heb jij geleefd de afgelopen 3 maanden?
Vandaag voor het eerst gehoord?? heb je in de jungle van Guatemala gezeten de afgelopen 2 maanden. Dit moet een troll zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef First het volgende:
Het nummer duck sauce -Barbra Streisand heb ik vandaag voor het eerst gehoord maar wtf is dat voor gaar nummer? waar de hele tijd de naam van een andere artiest herhaald word? maargoed ik hou sowieso niet van de moderne popmuziek dus ik zal wel niet de doelgroep vallen voor deze muziek....
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Palomar het volgende:
Dat nummer vandaag pas voor het eerst gehoord? Onder wat voor steen heb jij geleefd de afgelopen 3 maanden?
Ja, blijf jij maar lekker onder die steen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef solyaris het volgende:
Ik heb het nummer nog nooit gehoord en dat wil ik graag zo houden.
Ha, die is wel vetquote:
2 maanden terug werden er ook topics geopend over dit nummer. Toen vond ik het nummer zó vet. Nu heb ik het zo vaak gehoord dat ik het niet meer helemaal cool vind maar nog steeds een toppertje dat wel.quote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef Poemgirl het volgende:
Toen ik dit topic opende met een beter OP, werd ik aangevallen met domme argumenten en zeiden mensen dat het een onterechte klacht was.
Jammer genoeg wel. Had van mij eeuwig ondergronds mogen blijven, dermate ondergronds dat ik er nooit mee in aanraking zou zijn gekomen.quote:Op zondag 26 december 2010 08:52 schreef Drinky het volgende:
Zelfde met Martin Solveig ft. Dragonnette - Hello, blijkbaar heeft Nederland dat nummer ook nu pas ontdekt
Fo' Surequote:Op zondag 26 december 2010 05:59 schreef Captain_MeatBone het volgende:
paar dope gasten in deze clip
questlove
buckshot
dj premier
Hoe hebben ze dat ooit kunnen bedenken?quote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier ff de lyrics:
Barbra Streisand
woo woo woo woo woo woo woo
Barbra Streisand
Barbra Streisand
Barbra Streisand
http://www.sweetslyrics.c(...)BRA%20STREISAND.html
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef First het volgende:
Het nummer duck sauce -Barbra Streisand heb ik vandaag voor het eerst gehoord
quote:
Ik heb ze 3x live gezien.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb ze 3x live gezien.
Dat wijf is eng en lelijk, maar godverdomme, die gitaren
Flikker op joh metalnerd.quote:Op zondag 26 december 2010 18:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jawel. Luister naar die solo's dan
Barbera Strooizandquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef First het volgende:
Het nummer duck sauce -Barbra Streisand heb ik vandaag voor het eerst gehoord maar wtf is dat voor gaar nummer? waar de hele tijd de naam van een andere artiest herhaald word? maargoed ik hou sowieso niet van de moderne popmuziek dus ik zal wel niet de doelgroep vallen voor deze muziek....
Doet het pijn dat er mensen zijn die anders zijn dan jou?quote:
Nee. Ik begrijp gewoon niet dat je naar zoiets kan luisteren. Daarnaast zijn de mensen die naar deze muziek luisteren vaak ook slecht verzorgd en zijn ze fucking lelijk. Daarom zeg ik hou ajb je mond en val niemand lastig met je klote muziek.quote:Op zondag 26 december 2010 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Doet het pijn dat er mensen zijn die anders zijn dan jou?
Wat een vooroordelenquote:Op zondag 26 december 2010 19:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee. Ik begrijp gewoon niet dat je naar zoiets kan luisteren. Daarnaast zijn de mensen die naar deze muziek luisteren vaak ook slecht verzorgd en zijn ze fucking lelijk. Daarom zeg ik hou ajb je mond en val niemand lastig met je klote muziek.
Volgens mij ben je ook een metalnerd en probeer je mensen te trollen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Doet het pijn dat er mensen zijn die anders zijn dan jou?
quote:Op zondag 26 december 2010 19:36 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook een metalnerd en probeer je mensen te trollen.
Dit is de enige goede post in dit gehele topic.quote:Op zondag 26 december 2010 17:06 schreef ralfseltje het volgende:
A-Trak is baas! A-Trak en Van Helden (Ducksauce dus) zeiden zelf al dat ze een zo inhoudsloos mogelijk dansnummer wouden maken waar mensen gewoon op konden feesten, en niks meer. Prima gelukt dus
Ohja en A-Trak is baas.
cool cool grquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:32 schreef Veldinspecteur het volgende:
*kickje*
Leuke variatie uit St. Petersburg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |