abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90472011
Is gewoon gevalletje onverschuldigde betaling (art. 6:203 BW lid 2 als je het op wil zoeken); bank een brief sturen dat je het terug wil en of zij willen bemiddelen. Als ze dat niet willen dan kun je d'r mee naar de rechter om het via die weg terug proberen te krijgen.
pi_90472110
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Fireblast het volgende:
Is gewoon gevalletje onverschuldigde betaling (art. 6:203 BW lid 2 als je het op wil zoeken); bank een brief sturen dat je het terug wil en of zij willen bemiddelen. Als ze dat niet willen dan kun je d'r mee naar de rechter om het via die weg terug proberen te krijgen.
In principe heb je inderdaad gelijk, maar dit lijkt me voor een bedrag van ¤ 150 niet heel zinvol...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90472692
Gooi je charmes in de strijd bij de bankmedewerkers? Dat werkt bij Rabo altijd, dingen die normaal geld kosten krijg je vanzelf met korting of gratis als je maar je best doet :)
pi_90472765
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef MageTwan het volgende:
Gooi je charmes in de strijd bij de bankmedewerkers? Dat werkt bij Rabo altijd, dingen die normaal geld kosten krijg je vanzelf met korting of gratis als je maar je best doet :)
En wat gaan die voor je doen dan? Behalve een standaard brief schrijven waarvoor je sowieso geen charmes nodig hebt.
pi_90473009
Als de ING het nummer niet herkende, bestaat het waarschijnlijk niet en is dat dus een teken dat je mazzel hebt. ;)

Wat staat er nu bij je rekeningoverzicht? Is 't er al af en zo ja, wat staat er dan bij?
pi_90550596
ING heeft het nummer wel herkend. Het staat dus inmiddels bij de ander op de rekening.
Ik kan diegene niet vinden helaas, dus bellen is niet mogelijk. ING stelt een onderzoek in. Afwachten of ik er ooit wat van terug zie.
Love is in the air!
pi_90602308
Dit een keer meegemaakt met Rabobank. Een belletje en ze corrigeerden de fout direct en wel per telefoon. Kijk dat is service.
pi_90602362
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef super_tekkel het volgende:
Dit een keer meegemaakt met Rabobank. Een belletje en ze corrigeerden de fout direct en wel per telefoon. Kijk dat is service.
Lekker service is dat :') Dus als ik wat van jou zou kopen, maak het geld over via internetbankieren en vervolgens vermeld dat dat niet voor jou bedoeld is kan ik dat gewoon terugvragen? Wat een kutbank.
pi_90603004
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Lekker service is dat :') Dus als ik wat van jou zou kopen, maak het geld over via internetbankieren en vervolgens vermeld dat dat niet voor jou bedoeld is kan ik dat gewoon terugvragen? Wat een kutbank.
Waarschijnlijk stond de betaling toen nog op gereserveerd en was ie nog niet definitief overgeboekt. Anders lijkt het me idd ook een sterk verhaal dat de Rabo dat zo doet.
pi_90603146
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Waarschijnlijk stond de betaling toen nog op gereserveerd en was ie nog niet definitief overgeboekt. Anders lijkt het me idd ook een sterk verhaal dat de Rabo dat zo doet.
Dat zal inderdaad de reden zijn, dan had de tegenpartij het nog niet op zijn rekening. Iedereen snapt natuurlijk dat dat niet zou kunnen.
pi_90603177
Thanks voor de money TS, kon het net goed gebruiken! _O_
pi_90648054
Het is inderdaad kut, vooral omdat ik de naam + woonplaats niet kan achterhalen via het telefoonboek :')
Love is in the air!
pi_90648131
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Landgeld het volgende:
Het is inderdaad kut, vooral omdat ik de naam + woonplaats niet kan achterhalen via het telefoonboek :')
Ik begrijp niet hoe je over het hoofd hebt kunnen zien dat er, voor je definitief overboekte, een heel andere naam kwam te staan. Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten.
pi_90666914
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik begrijp niet hoe je over het hoofd hebt kunnen zien dat er, voor je definitief overboekte, een heel andere naam kwam te staan. Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten.
Omdat het naar een 'onbekend' iemand was, waarvan ik de achternaam ook niet wist. Via marktplaats. Dus ik was in de veronderstelling dat dat de juiste naam was. Alleen miste er dus een cijfer op het eind, en nu ben ik (vooralsnog) 150 euro kwijt....
Love is in the air!
pi_90670740
langgeld... bankier je zelf ook bij de ING? want dan zijn naam en woonplaats van de rekeninghouder vrij eenvoudig te achterhalen....
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:16:18 #66
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_90670963
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef Flying_Phoenix het volgende:
langgeld... bankier je zelf ook bij de ING? want dan zijn naam en woonplaats van de rekeninghouder vrij eenvoudig te achterhalen....
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Landgeld het volgende:
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:10:05 #68
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_90672983
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Bankieromgeving ING != telefoonboek
No shit.

Maar wat denk je zelf, zou TS een heel telefoonboek aan het lezen zijn om de naam en woonplaats behorend bij een rekeningnummer te vinden? Of zal hij een naam en woonplaats hebben en die gezocht hebben in het telefoonboek?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2010 @ 13:14:23 #69
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90673155
Googlen op het rekeningnummer al geprobeerd? Je weet nooit :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90673989
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

No shit.

Maar wat denk je zelf, zou TS een heel telefoonboek aan het lezen zijn om de naam en woonplaats behorend bij een rekeningnummer te vinden? Of zal hij een naam en woonplaats hebben en die gezocht hebben in het telefoonboek?
't is fok... ik doe geen aannames omtrent intelligentie....
pi_90674048
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

No shit.

Wie zal het zeggen, hij was ook zo slim om iets over te boeken naar een verkeerd rekeningnummer;)
pi_90738353
quote:
Ik heb internetrekening van ING inderdaad. Hoe is dat te achterhalen?
Love is in the air!
pi_90738439
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:32 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ik heb internetrekening van ING inderdaad. Hoe is dat te achterhalen?
Door dat nummer opnieuw in te vullen met een verkeerde naam, dan krijg je de goede te zien...
pi_90738696
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Door dat nummer opnieuw in te vullen met een verkeerde naam, dan krijg je de goede te zien...
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dan heb ik een rekeningnummer + naam, maar geen telnr?
Love is in the air!
pi_90738734
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:45 schreef Landgeld het volgende:

[..]

[..]

Dan heb ik een rekeningnummer + naam, maar geen telnr?
quote:
Dat zei hij/zij ook niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Flying_Phoenix het volgende:

[..]

't is fok... ik doe geen aannames omtrent intelligentie....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')