In principe heb je inderdaad gelijk, maar dit lijkt me voor een bedrag van ¤ 150 niet heel zinvol...quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Fireblast het volgende:
Is gewoon gevalletje onverschuldigde betaling (art. 6:203 BW lid 2 als je het op wil zoeken); bank een brief sturen dat je het terug wil en of zij willen bemiddelen. Als ze dat niet willen dan kun je d'r mee naar de rechter om het via die weg terug proberen te krijgen.
En wat gaan die voor je doen dan? Behalve een standaard brief schrijven waarvoor je sowieso geen charmes nodig hebt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef MageTwan het volgende:
Gooi je charmes in de strijd bij de bankmedewerkers? Dat werkt bij Rabo altijd, dingen die normaal geld kosten krijg je vanzelf met korting of gratis als je maar je best doet
Lekker service is datquote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef super_tekkel het volgende:
Dit een keer meegemaakt met Rabobank. Een belletje en ze corrigeerden de fout direct en wel per telefoon. Kijk dat is service.
Waarschijnlijk stond de betaling toen nog op gereserveerd en was ie nog niet definitief overgeboekt. Anders lijkt het me idd ook een sterk verhaal dat de Rabo dat zo doet.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Lekker service is datDus als ik wat van jou zou kopen, maak het geld over via internetbankieren en vervolgens vermeld dat dat niet voor jou bedoeld is kan ik dat gewoon terugvragen? Wat een kutbank.
Dat zal inderdaad de reden zijn, dan had de tegenpartij het nog niet op zijn rekening. Iedereen snapt natuurlijk dat dat niet zou kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond de betaling toen nog op gereserveerd en was ie nog niet definitief overgeboekt. Anders lijkt het me idd ook een sterk verhaal dat de Rabo dat zo doet.
Ik begrijp niet hoe je over het hoofd hebt kunnen zien dat er, voor je definitief overboekte, een heel andere naam kwam te staan. Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Landgeld het volgende:
Het is inderdaad kut, vooral omdat ik de naam + woonplaats niet kan achterhalen via het telefoonboek
Omdat het naar een 'onbekend' iemand was, waarvan ik de achternaam ook niet wist. Via marktplaats. Dus ik was in de veronderstelling dat dat de juiste naam was. Alleen miste er dus een cijfer op het eind, en nu ben ik (vooralsnog) 150 euro kwijt....quote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je over het hoofd hebt kunnen zien dat er, voor je definitief overboekte, een heel andere naam kwam te staan. Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef Flying_Phoenix het volgende:
langgeld... bankier je zelf ook bij de ING? want dan zijn naam en woonplaats van de rekeninghouder vrij eenvoudig te achterhalen....
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Landgeld het volgende:
Het is inderdaad kut, vooral omdat ik de naam + woonplaats niet kan achterhalen via het telefoonboek
No shit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Bankieromgeving ING != telefoonboek
't is fok... ik doe geen aannames omtrent intelligentie....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
No shit.
Maar wat denk je zelf, zou TS een heel telefoonboek aan het lezen zijn om de naam en woonplaats behorend bij een rekeningnummer te vinden? Of zal hij een naam en woonplaats hebben en die gezocht hebben in het telefoonboek?
Wie zal het zeggen, hij was ook zo slim om iets over te boeken naar een verkeerd rekeningnummer;)quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
No shit.
Maar wat denk je zelf, zou TS een heel telefoonboek aan het lezen zijn om de naam en woonplaats behorend bij een rekeningnummer te vinden? Of zal hij een naam en woonplaats hebben en die gezocht hebben in het telefoonboek?
Ik heb internetrekening van ING inderdaad. Hoe is dat te achterhalen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef Flying_Phoenix het volgende:
langgeld... bankier je zelf ook bij de ING? want dan zijn naam en woonplaats van de rekeninghouder vrij eenvoudig te achterhalen....
Door dat nummer opnieuw in te vullen met een verkeerde naam, dan krijg je de goede te zien...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:32 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik heb internetrekening van ING inderdaad. Hoe is dat te achterhalen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Door dat nummer opnieuw in te vullen met een verkeerde naam, dan krijg je de goede te zien...
Dan heb ik een rekeningnummer + naam, maar geen telnr?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Door dat nummer opnieuw in te vullen met een verkeerde naam, dan krijg je de goede te zien...
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik een rekeningnummer + naam, maar geen telnr?
Dat zei hij/zij ook niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef Flying_Phoenix het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Flying_Phoenix het volgende:
[..]
't is fok... ik doe geen aannames omtrent intelligentie....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |