Fout. Ik vergis mij niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, je hebt je in ons vergist
Er zijn hier een aantal nieuwe mensen gekomen, verder niet echt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
Is er nog nieuws ofzo? Behalve dat die irritante kloteuser weg is tot januari?
even quoten voor het nageslachtquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
Is er nog nieuws ofzo? Behalve dat die irritante kloteuser weg is tot januari?
~quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal nieuwe mensen gekomen, verder niet echt.
Dat is wel een faalquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:40 schreef summer2bird het volgende:
Ik smijt net een kerstbal op de grond in volle overtuiging dat dat ding van plastic was.
Niet dus. Verwacht je dat dat ding terug stuitert, smijt je het met volle vaart kapot op de vloer.
PBquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:41 schreef Lutte het volgende:
Wie is weg tot januari?
En ik miste je HT, blij dat je terugbent, en je eerste kuttopic is ook een feit!
Het was geen kuttopicquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:41 schreef Lutte het volgende:
Wie is weg tot januari?
En ik miste je HT, blij dat je terugbent, en je eerste kuttopic is ook een feit!
ow mag ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik had het over Stewie-Griffin
Ik heb een hele lieve vriend.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het was geen kuttopicEn, hoe zit het met jouw liefdesleven?
Jij gaat dus op 1 komen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Uitdaging geaccepteerd. Ik ga haar inhalen.
Het was niet meer geheim te houden, iets met extreem vrolijk zijn en lichtjes in mijn ogen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Okéquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was niet meer geheim te houden, iets met extreem vrolijk zijn en lichtjes in mijn ogen.
Ik ben zo weg dus veel succes!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze weten het maar je mag hem niet ontmoeten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was niet meer geheim te houden, iets met extreem vrolijk zijn en lichtjes in mijn ogen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:42 schreef summer2bird het volgende:
Die actie van daarnet doet mij aan dit filmpje denken, vanaf 1.27
Ze weten dat ik verliefd ben, dat ze daar niet over doorzeuren heb ik al uitgelegd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze weten het maar je mag hem niet ontmoeten?
Jep is goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze weten dat ik verliefd ben, dat ze daar niet over doorzeuren heb ik al uitgelegd.
Verdere vragen over dit onderwerp gaarne via PM.
doeidoei tot laterrrquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
Ik ben ervan tussen, gezellig doen met de familie.
Ohw, gezellig weerquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
Ik ben ervan tussen, gezellig doen met de familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |