Welkom terugquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
ik ben er weer...
Het ging allemaal even helemaal anders dan verwacht. Ouders die al vroeg op bezoek kwamen en Twan die plotseling weer terug kwam. En dan nu weer rustig luisteren en posten.
Maar in 1978 vond ik haar wel erg leuk in dat maagdelijke jurkje enzo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef tong80 het volgende:
Olivia is inmiddels 70 schat ik zo in. In 1978 bij Grease was ze al over de 30.
Erg knappe vrouw toen en vast nog wel voor haar leeftijd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef tong80 het volgende:
Olivia is inmiddels 70 schat ik zo in. In 1978 bij Grease was ze al over de 30.
Nopequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:00 schreef Wilskracht het volgende:
Ze zouden die top 2000 tussen 01.00 en 5.00 laten stoppen.
Kan je elke nacht rustig 4 uur slapen.
62quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:01 schreef MarijeH het volgende:
Olivia Newton-John OA-OBE (Cambridge, 26 september 1948) is een Australisch zangeres en actrice.
Olivia Newton John is dus 72 jaar als ik het goed uitreken.
Bron: Wikipedia
Weshalb?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:03 schreef peaceman het volgende:
1874 Bert Kaempfert Afrikaan beat(vrees het ergste)
Wat was de oogst?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:04 schreef SeLang het volgende:
Terence Trent D'Arby - Sign your name
Ik heb echt enorm veel geneukt op deze plaat
Klopt, ik had niet goed gerekend.quote:
Tja ik ken het niet en de artiestennaam doet mij vermoeden dat ik het niet leuk vind. Maar hopelijk word ik positief verrast.quote:
Nooit in de Efteling geweest?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik ken het niet en de artiestennaam doet mij vermoeden dat ik het niet leuk vind. Maar hopelijk word ik positief verrast.
Indische waterleliesquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik ken het niet en de artiestennaam doet mij vermoeden dat ik het niet leuk vind. Maar hopelijk word ik positief verrast.
Ah is het daarvan.. Ja dan ken ik het wel.quote:
Wat een mooie vrouw vond ik datquote:
Ik vond het beiden niet wat... ik heb gewoon iets tegen dr. Gevoelsmatig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een mooie vrouw vond ik dat
En de muziek vind/ vond ik ook goed te pruimen, ook al is dit normaal niet mijn smaak.
Onherkenbaar bijna..quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef peaceman het volgende:
Hmm zo te zien heeft Olivia wel het 1 en ander laten veranderen, want het schattige koppie is niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ik hou van exotisch en donkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het beiden niet wat... ik heb gewoon iets tegen dr. Gevoelsmatig.
Ziet eruit als een babyboomerquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef peaceman het volgende:
Hmm zo te zien heeft Olivia wel het 1 en ander laten veranderen, want het schattige koppie is niet meer![]()
[ afbeelding ]
Lekker ouderdomsverschijnselen verbergen...quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, het ziet er ook in 99,9% van de gevallen gemaakt uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lekker ouderdomsverschijnselen verbergen...
Serieus, waarom hebben sommige mensen er geen vrede mee dat ze een dagje ouder worden? Je kunt best fit blijven zonder jezelf van kliniek naar kliniek te dwingen...
Precies... ik snap dat ook niet. Je bent zoals je bent... ook als je ouder bent. Alleen je haar kleuren mag altijd!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Serieus, waarom hebben sommige mensen er geen vrede mee dat ze een dagje ouder worden? Je kunt best fit blijven zonder jezelf van kliniek naar kliniek te dwingen...
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb dat singletjequote:
Ik heb er ook op gestemd en voel me compleet onschuldig...quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef Homdeck het volgende:
Leuk dat zoiets nog in de lijst staat
Ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er ook op gestemd en voel me compleet onschuldig...
Dan moet je bij de Top5000 wezen op Radio 10 Gold.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:00 schreef Wilskracht het volgende:
Ze zouden die top 2000 tussen 01.00 en 5.00 laten stoppen.
Kan je elke nacht rustig 4 uur slapen.
Ja, dat verwacht ik ook wel...quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:35 schreef Homdeck het volgende:
Zal de komende dagen nog wel drukker worden
Moet zeggen dat ik nog niet helemaal in de Top2000-sfeer zit, misschien vanaf woensdag. Maandag en dinsdag ben ik er nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:35 schreef Homdeck het volgende:
Zal de komende dagen nog wel drukker worden
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
"Caaaaan you feel the Laaaaf tonight"
[ afbeelding ]
Vreselijke film. Ik ben Enchanted aan het kijken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
Even Home Alone afkijken met de familie
Ik ken eigenlijk maar weinig vrouwen die het een leuke film vindenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Die film heb ik nog nooit gezien volgens mij...
Okay, dan ga ik hem opnemen... gaan we later evt. kijken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar weinig vrouwen die het een leuke film vinden
want je bent niet een gemiddelde vrouw?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik hem opnemen... gaan we later evt. kijken.
Ik vind veel vrouwendingen niet leuk... en als dit geen vrouwending is, vind ik het misschien wel leuk. Snap je.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
want je bent niet een gemiddelde vrouw?![]()
maar misschien ben je een uitzondering
Dat zal het wel zijn dan. Ik heb hem met meerderde vrouwen gekeken en stuk voor stuk snapten ze niet waarom ik het zo grappig vind.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:50 schreef SeLang het volgende:
Vrouwen begrijpen dat soort humor niet
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar weinig vrouwen die het een leuke film vinden
Dat Do haar stem nog steeds in conditie houdt ondanks dagelijkse gebeden richting Marlboro...quote:
Ciaoquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Tot morgenvroeg en anders tot maandag.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:58 schreef MarijeH het volgende:
mazzelquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Vind ik wel een leuk nummerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:03 schreef peaceman het volgende:
1860 SANDY COAST - Capital punishment (1969)![]()
En een paar jaar terug zijn zoonquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van de zomer heb ik zijn dochter op de radio ontdekt...
Zo kunnen we nog wel 100 artiesten verzinnen zie ondervertegenwoordigd zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:12 schreef Boldface het volgende:
"West End Girls" werd een paar jaar geleden door luisteraars van de Engelse Radio 2 (BBC Radio 2) verkozen tot beste nummer van het decennium 1985-1995.
In de Top 2000 in Nederland staat het nummer op een schamele positie #1864. Ik vind dat veel te laag; de Pet Shop Boys staan er sowieso te weinig in.
Hier kun je een nieuwe SMS-dienst mee beginnen. Jamba kan wel inpakken...quote:Send "Beep Beep Love" Ringtone to your Cell
Hij is er al uit...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier kun je een nieuwe SMS-dienst mee beginnen. Jamba kan wel inpakken...
Radio 2 (NL) heeft Love etc. vergeten, ook afkeurenswaardig...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:12 schreef Boldface het volgende:
"West End Girls" werd een paar jaar geleden door luisteraars van de Engelse Radio 2 (BBC Radio 2) verkozen tot beste nummer van het decennium 1985-1995.
In de Top 2000 in Nederland staat het nummer op een schamele positie #1864. Ik vind dat veel te laag; de Pet Shop Boys staan er sowieso te weinig in.
Gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis alleen nog een pylon en een zwaailicht...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:18 schreef Boldface het volgende:
Ook al is het de verkeerde zender, ik luid 'm toch even:
Het Pet Shop Boys Alarm !!!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een pylon en een zwaailicht...
Jep, tot ik zo naar bedje toe gaquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef cafca het volgende:
Sooow......kerstdiner achter de kiezen.....nu lekker top 2000
Dat kan ik van jou ook zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef dit jaar
was het zo erg?? Ik ben blij dat wij vandaag niet naar het Noorden zijn afgereisd vandaag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Brrr... moest net de weg opBen blij dat ik nu binnen zit met de Top 2000
je hebt geen autoradio?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Brrr... moest net de weg opBen blij dat ik nu binnen zit met de Top 2000
Het is de eerste dag hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben er nooit op de eerste dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Nee, ik attendeer je er enkel op dat je jezelf tegenspreektquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
I knowWil je me weer weg hebben?
Het had licht gesneeuwd en het regende ook nog toen ik buiten een sigaretje deed. Toen reed er ook een ambulance voorbij toen ik eenmaal op de weg zat... Ze waarschuwden voor ijzel, maar het leek nu nog mee te vallen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
was het zo erg?? Ik ben blij dat wij vandaag niet naar het Noorden zijn afgereisd vandaag.
Ik had eigenlijk "normaal gesproken" moeten toevoegenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik attendeer je er enkel op dat je jezelf tegenspreekt
Het is niet meer overdag, maar iedere dag is het (een) dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is geen dag meer, het is avond
Okay... hier is het nog droog gelukkig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het had licht gesneeuwd en het regende ook nog toen ik buiten een sigaretje deed. Toen reed er ook een ambulance voorbij toen ik eenmaal op de weg zat... Ze waarschuwden voor ijzel, maar het leek nu nog mee te vallen.
Eigenlijk wel, maar da's nu te laatquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk "normaal gesproken" moeten toevoegen
Hier niet. Avond is geen dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het is niet meer overdag, maar iedere dag is het (een) dag
Waar kan ik de youtube video daarvan bekijken met jou er in?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ken een dansje op dit liedje
Verkapte 'ik kan heel goed dansen en wil het jullie op de webcam wel laten zien' post?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ken een dansje op dit liedje
Je moet ook niet geloven wat 'ze' allemaal zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef djenneke het volgende:
Volgens mijn sidebar zou het moeten sneeuwen hier, maar het sneeuwt helemaal niet. De sidebar liegt...![]()
![]()
Diep verscholen in de krochten van joetuubquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:32 schreef djenneke het volgende:
Waar kan ik de youtube video daarvan bekijken met jou er in?
Dat zeg ik altijd... maar ik wist niet dat de sidebar ook tot "ze" behoorde....quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook niet geloven wat 'ze' allemaal zeggen
Vooral de sidebarsquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd... maar ik wist niet dat de sidebar ook tot "ze" behoorde....
wel a, niet b.... beeeetje jammerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Diep verscholen in de krochten van joetuub
Als het op internet staat, is het waarquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook niet geloven wat 'ze' allemaal zeggen
Ik las net 'ergens' dat het dag wasquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Als het op internet staat, is het waar
quote:
welke film?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Zo de film is afgelopen met een happy end.
Er mankeert je nu plots iets aan je armpjes en beentjes?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mens, ik heb het dansje al twintig jaar niet meer gedaan.
Dat scheelt, anders lig je er straks wakker vanquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Zo de film is afgelopen met een happy end.
Is dat die gedeeltelijk speelfilm/gedeeltelijk animatiefilm?quote:
Yep met Patrick Dempseyquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..][quote]Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dat die gedeeltelijk speelfilm/gedeeltelijk animatiefilm?
Gelukkig niet, zeg.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef djenneke het volgende:
Er mankeert je nu plots iets aan je armpjes en beentjes?
Ik lig niet zo snel wakker... ik kan heel goed slapen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yep met Patrick Dempsey
Dat scheelt, anders lig je er straks wakker van
Ik kan ook heel goed slapen, behalve als ik wakker benquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lig niet zo snel wakker... ik kan heel goed slapen.
Wij hebben het opgenomen...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft iemand vanavond de compilatie van Top 2000 à gogo gezien?
Ik heb een hekel aan dit nummer. Ik heb de clip wel eens gezien. En die was stom.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
DR HOOK DR. HOOK - BABY MAKES HER BLUE JEANS TALK LYRICS
Night falls on the city, baby feels the beat
Slick and sexy angel of the street
The queen of all the night birds watch her when she walks
She don't say nothing but, baby makes her blue jeans talk
Baby makes her blue jeans, yes she makes her blue jeans talk
You know what she's thinking about and it turns you inside out
Night time in the city, magic in the air
The action starts at midnight, she'll be there
The queen of all the night birds, a player in the dark
She won't say nothing
She don't say nothing .........
Lijkt me ook een hele leuke film, toch eens downloaden aanschaffen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lig niet zo snel wakker... ik kan heel goed slapen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft iemand vanavond de compilatie van Top 2000 à gogo gezien?
Als ik wakker ben, kan ik ook heel goed slapen...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed slapen, behalve als ik wakker ben
Dat kan gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik wakker ben, kan ik ook heel goed slapen...
Komt toch nooit op UG ivm de rechten enz.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
*gaat kijken wanneer de herhaling is, of dat het op UG komt
Vorig jaar welquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt toch nooit op UG ivm de rechten enz.
Zie foto. Clip was heel treffend voor het nummer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dit nummer. Ik heb de clip wel eens gezien. En die was stom.
quote:
Ok, vroeg me af of het de moeite waard is om te kijken. Het meeste heb ik afgelopen jaren eigenlijk al gezien.quote:
Lelijke mannen en een dikke vrouwenreet de hele tijd in mijn gezicht. Net niet mijn ding.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie foto. Clip was heel treffend voor het nummer.
Wij ook eigenlijk...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok, vroeg me af of het de moeite waard is om te kijken. Het meeste heb ik afgelopen jaren eigenlijk al gezien.
6 maanden ouder, heb ik ff snel uitgerekendquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zo laat hoor. Ik ben oud geworden het laatste half jaar
Stefan Stasse, toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is de naam van deze presentator??
Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:48 schreef cafca het volgende:
Ah, de langstbestaande band van Nederland
Ow dat is dezelfde als vorig jaar dus. Degene die zo ontzettend veel verhaaltjes vertelt.quote:
Ze treden nog steeds op, volgens mij Maar nooit heel groot geworden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
6 maanden ouder, heb ik ff snel uitgerekend
Wetenswaardighedenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is dezelfde als vorig jaar dus. Degene die zo ontzettend veel verhaaltjes vertelt.
Ik vond het nummer ook niet echt wat.. dus ik kan me dat wel voorstellen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze treden nog steeds op, volgens mij Maar nooit heel groot geworden.
Ben jij Peaceman?? Peaceman zit naast me op de bank en zegt bijna gelijkertijd: matige cover.quote:
Nee, valt meequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb je erg veel gedronken vandaag?
Ik wist het welquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, valt mee
Heb moeten werken, daarna naar oma, daarna eten en ben nu net een uurtje aan de whiskey
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben jij Peaceman?? Peaceman zit naast me op de bank en zegt bijna gelijkertijd: matige cover.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ben jij Peaceman?? Peaceman zit naast me op de bank en zegt bijna gelijkertijd: matige cover.
Hij moest lachen...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef cafca het volgende:
[..]Peaceman heeft verstand van muziek
meestal...
Dan mag het wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Over drinken gesproken, ik zal zo ook eens wat pakken. Ik heb mn thee al een uurtje op.
Ach neem er nog een!! Het is nog 1e Kerstdag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef djenneke het volgende:
Zal ik ook nog een wijntje nuttigen? Of gewoon mijn colaatje opdrinken en onder de wol duiken?
Wijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef djenneke het volgende:
Zal ik ook nog een wijntje nuttigen? Of gewoon mijn colaatje opdrinken en onder de wol duiken?
Peace zwijgt...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:56 schreef cafca het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een leuke cover
Verstandig besluitquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:57 schreef djenneke het volgende:
Ik ga voor de verandering eens naar jullie luisteren
Braafquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:57 schreef djenneke het volgende:
Ik ga voor de verandering eens naar jullie luisteren
Absoluut een wijntje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef djenneke het volgende:
Wat crimineel om Lennon zo laat op te houden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Even een kind dat op de bank in slaap is gevallen naar bed brengen!! BRB.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat crimineel om Lennon zo laat op te houden.
Wij hebben ook nog wel wat stengelsquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:03 schreef djenneke het volgende:
Denk ik lekkere kaasstengels uit mijn kerstpakket bij mijn wijntje te kunnen nuttigen, blijken het zoete stengels met suiker erop te zijn
Best smerig.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat crimineel om Lennon zo laat op te houden.
Een borrel nog wel...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga ook een borrel inschenken.
Mijn merlot is lekkerderquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
Als het goed is, krijg ik zo een colazeromalibu
Dat klinkt heel viesquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
Als het goed is, krijg ik zo een colazeromalibu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |