denk dat bijna iedereen FUT speelt of jij niet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:53 schreef n0ir het volgende:
Ik zou haast opperen om een apart FUT topic en een apart Fifa topic aan te maken. Voor de mensen die geen FUT spelen is er geen zak aan hier. Wie weet kan dat zo veranderen.
Ik persoonlijk heb als ik fifa speel geen tijd en zin om eindeloos lang in menuutjes de beste spelers bij elkaar te sprokkelen. Ik wil gewoon binnen een minuut nadat ik m'n xbox aan zet potjes voetballen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
denk dat bijna iedereen FUT speelt of jij niet?
ik was het wel even zat eigenlijk een tijd geleden toen iedereen opeens superteams begon te hebben, maar nu met die kerstshit is het wel weer leuk.
Wtf, gister nog voor 2k op de trade pile gegooid.quote:
als je het hele team wilt zijn moet je carriere mode coach doen (of manager wat het ook is), carriere mode speler dan kan je volgens mij gewoon een bestaande speler zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef MYV het volgende:
Is de Carriere mode ''Speler'' een Be a Pro speler of ben je dan het hele team? Ja ik ben een beetje lui heb geen zin om mn PS3 op te starten.
Je bent in principe 1 speler, maar bij iedere wedstrijd kan je een keuze maken of je ook echt alleen je pro wil besturen of het hele teamquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef MYV het volgende:
Is de Carriere mode ''Speler'' een Be a Pro speler of ben je dan het hele team? Ja ik ben een beetje lui heb geen zin om mn PS3 op te starten.
Wijnaldum, Beerens, Elia?quote:Op zondag 26 december 2010 02:15 schreef MYV het volgende:
Had perongeluk een heel goed aannbod afgeslagen, iemand wou een speler kopen voor meer dan ie was.. Drukte het verkeerde knopje
El Hamdaoui is geblesseerd voor 3 maandenNu Suarez, Emmanuelson en Zeegelaar erin maar ben helemaal niet tevreden met die Zeegelaar. wie kent er een betaalbare vervangende speler voor El hamdaoui?
Lukaku.quote:Op zondag 26 december 2010 02:15 schreef MYV het volgende:
Had perongeluk een heel goed aannbod afgeslagen, iemand wou een speler kopen voor meer dan ie was.. Drukte het verkeerde knopje
El Hamdaoui is geblesseerd voor 3 maandenNu Suarez, Emmanuelson en Zeegelaar erin maar ben helemaal niet tevreden met die Zeegelaar. wie kent er een betaalbare vervangende speler voor El hamdaoui?
Ja ik. Maar niet 1 van 150k :pquote:Op zondag 26 december 2010 04:05 schreef emokid het volgende:
Zijn er mensen met Silver Squads? Als je een goede silver squad wilt bouwen ben je zo 150k kwijt, kom ik net achter. Het heeft wel iets maar veel te duur.
Nice. Wat heeft dit gekost ongeveer? De silver tourney begint binnenkort.quote:Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef StijnDa het volgende:
Nog eens 100 bid tokens, dat is wel weer wat veel van het goede![]()
Voor Emokid, mijn silverteam http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fW9YVrWXbagJR
15k ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 14:49 schreef emokid het volgende:
[..]
Nice. Wat heeft dit gekost ongeveer? De silver tourney begint binnenkort.
Ik denk dat het makkelijker is om zelf een team samen te stellen dan om pakjes te kopen, maar goed.quote:Op zondag 26 december 2010 18:02 schreef emokid het volgende:
Ik ga toch twee of drie Silver pakjes kopen, de Premier League heeft heel wat fijne Silver players rondlopen. Carroll, Odemwingie en uit mijn hoofd gok ik dat Ebanks-Blake ook een Silver is. Een Bronze toernooi ga ik niet aan beginnen.
Edit: Silver Odemwingie en Carroll kosten 35k. Duur grapje.
Lekkere potjes, lastig om door te breken tegen jou.quote:Op zondag 26 december 2010 18:24 schreef emokid het volgende:
Ja is goed, add me maar. Gamertag: Bardogan. Meer mensen uit het topic kunnen me overigens toevoegen voor een potje UT.
Ik heb net 4 pakjes gekocht en eenmalig die Silver upgrade. Mijn oogst:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gyNmPHNNbagOw
Heb twee Sampdoria spitsen dus het wordt waarschijnlijk een Serie A silvers.
Weet ik maar Ibra was ook 50k ofzo.. Toen hij een IF werd, gelijk minder..quote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef emokid het volgende:
De VdV die je hebt blijft zo. De IF komt uit een pakje.
You lucky...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Uit een normaal Premium Gold pakje.![]()
![]()
Direct op de trade pile voor niet minder dan 250k
de meeste wel ja, mede om die reden. Als je op FUT leaved krijg je minder coins dus doen veel minder mensen dat.quote:Op woensdag 29 december 2010 04:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen head to head on-line (naast de carriere).. Win bijna alles (80%) en word weer schijtziek van die mongolen die in de 90e minuut of middenin het potje eruit gaan.. Jullie spelen vooral UT begrijp ik?
Gefeliciteerd met Joris Mathijsen, die heb ik ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Uit een normaal Premium Gold pakje.![]()
![]()
Direct op de trade pile voor niet minder dan 250k
Inmiddels Kaka, Jesus Navas, Dani Alves en (LB) Marcelo gekocht. Daarnaast ook een volwaardig Ligue 1 elftal gemaakt (voor niet meer dan 30k). Nog genoeg over.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nice.
Wat ga je met de winst doen?
hoeveel pakjes koop jij per dag?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:39 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, wat voor geluk heb ik opeens.
0 Italiaans of serie aquote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef emokid het volgende:
De IFs van deze week:
GK; De Gea (Atletico Madrid, 78 >> 83)
CB; Leca (Caen, 72 >> 78)
CB; Huth (Stoke, 75 >> 80)
CB; Kaboul (Tottenham, 77 >> 81)
CDM; Barry (Man City, 82 >> 85)
CAM; van der Vaart (Tottenham, 84 >> 87)
CM; Fabregas (Arsenal, 86 >> 88)
RW; Walcott (Arsenal, 81 >> 84)
CF; Tevez (Man City, 86 >> 88)
ST; Klose (Bayern Munich, 83 >> 85)
ST; Benzema (Real Madrid, 83 >> 85)
Subs:
GK; Jourden (Montpellier, 74 >> 79)
CB; Caldwell (Wigan, 75 >> 79)
CM; Romaric (Sevilla, 75 >> 80)
CM; Cleverley (Wigan, 72 >> 78)
CM; Romao (FC Lorient, 69 >> 74)
ST; Ulloa (Almeria, 70 >> 74)
ST; Petersen (Energie Cottbus, 70 >> 74)
Net De Gea gekocht voor 9k, een koopje. Benzema zal helaas een stuk duurder zijn.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef Erik1991 het volgende:
Ik speelde net een wedstrijdje in de Superstars Cup. Sta ik 4-2 voor probeert de tegenstander me om te kopen. Stuurt eerst een berichtje '3k?' en daarna 'please?'. De wanhoop straalde ervan af.
Dit was gisteren mijn eerste en direct de laatste. Klinkt echt als een sprookje maar met IF Sergio Ramos was het ook slechts mijn derde (en ook direct de laatste). Het is net een gokkast, je weet het nooit.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hoeveel pakjes koop jij per dag?
De goedkoopste is nu 295k, ik heb hem erop staan voor 289k maar ik kom er niet van af.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef StijnDa het volgende:
VdV IF![]()
Dude...
Dat hou je toch niet voor mogelijk:
Wat is hij waard?
Dat is jammer.. Had je nog ff 50k kunnen schelenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:54 schreef emokid het volgende:
[..]
Dit was gisteren mijn eerste en direct de laatste. Klinkt echt als een sprookje maar met IF Sergio Ramos was het ook slechts mijn derde (en ook direct de laatste). Het is net een gokkast, je weet het nooit.
[..]
De goedkoopste is nu 295k, ik heb hem erop staan voor 289k maar ik kom er niet van af.
Een of andere Brit had hem voor 255 erop gezet, dus ging iedereen omlaag. Uiteindelijk voor 244k van af gekomen.
En IF Gomez en IF Klose..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef emokid het volgende:
Ik denk Bundesliga. Het niet kunnen betalen van Ribery en Robben stond mij altijd in de weg, maar dat moet nu lukken.De rest is redelijk goedkoop, Gomez en Klose zitten zo rond de 2-3k als ik me niet vergis.
Moet je ook niet zoveel pakjes kopenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:53 schreef emokid het volgende:
In dat geval ben ik al blut voor ik Robben OF Ribery heb.Al kost IF Gomez nu rond de 70.. maar hij is als normale versie al briljant.
Ik bedoel als ik thuis met vrienden speel, dan speel ik niet met UTquote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef emokid het volgende:
Cool. Wat heeft dat team je gekost? Heb je een linkje? Wil ongeveer weten welke spelers ik moet hebben. Zit hieraan te denken:
GK: Neuer
LB: IF Pranjic
CBs: Naldo en IF Hummels/Mertesacker
RB: Lahm
CMs: Schweinsteiger, Ballack
LM: Ribery
RM: Robben
STs: Klose, Gomez
Ik verdien niet echt coins, toen met dat toernooitje van 5k een paar keer gespeeld, maar verder heb ik eigenlijk maar twee grote winsten gemaakt met IF Sergio en VDV. Puur geluk.
Ja dat klopt.. Maar dat is wel te compenseren tot 100quote:Op donderdag 30 december 2010 15:20 schreef emokid het volgende:
Ah ja, klopt. In een 4-2-2-2 zijn de wingers echter CAMs.. Weet zo niet precies hoeveel Chemistry een RM op een CAM positie kan krijgen met de juiste opstelling + competitie link. Vast niet het maximale of wel?
Silver team zie ik van af. Die spelers zijn veeel te overpriced.
Ja haha. Het is sowieso krom dat je in UT van een RM wel een RF kunt maken maar geen CAM. Je kunt zelfs van een CDM een ST maken, maar van een RF geen ST. Dus Ronaldo kan geen Spits worden, maar een Van Bommel wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. Maar dat is wel te compenseren tot 100![]()
Pff, ze zijn officieel ook nog echt LM en RMSlaat echt nergens op.
Ja dat slaat nergens opquote:Op donderdag 30 december 2010 15:43 schreef emokid het volgende:
IF Neuer kost 200k+, houd het wel bij de normale die ik voor 1500 coins heb. Hij is geloof ik qua statistieken ook een van de beste normale keepers uit FIFA, al dan niet de beste. jpg97, heb je een linkje van je team?
[..]
Ja haha. Het is sowieso krom dat je in UT van een RM wel een RF kunt maken maar geen CAM. Je kunt zelfs van een CDM een ST maken, maar van een RF geen ST. Dus Ronaldo kan geen Spits worden, maar een Van Bommel wel.
alstu:quote:Op donderdag 30 december 2010 15:43 schreef emokid het volgende:
IF Neuer kost 200k+, houd het wel bij de normale die ik voor 1500 coins heb. Hij is geloof ik qua statistieken ook een van de beste normale keepers uit FIFA, al dan niet de beste. jpg97, heb je een linkje van je team?
[..]
Ja haha. Het is sowieso krom dat je in UT van een RM wel een RF kunt maken maar geen CAM. Je kunt zelfs van een CDM een ST maken, maar van een RF geen ST. Dus Ronaldo kan geen Spits worden, maar een Van Bommel wel.
Ja want als hij op eens dan Barcelona speler wodrt dan koop ik er nu ff alvast een paar op. Die worden denk ik wel meer waard!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:00 schreef OnCraintDégun het volgende:
ik weet niet of het al gezegd is ergens maar weet iemand hier wat er gebeurt met Afellay als je hem in je team hebt als PSV speler?
ja haha ik had er ook maar eentje gekocht voor het geval dat het winst kan opleverenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja want als hij op eens dan Barcelona speler wodrt dan koop ik er nu ff alvast een paar op. Die worden denk ik wel meer waard!
Je kan maar 1 trainingskaart tegelijk hè, alleen de laatst toegepaste kaart werkt. Deze was voor zijn passing geloof ik..gebruik ze normaal alleen in een finale, maar ik moest ruimte hebben in mijn consumablesquote:Op maandag 3 januari 2011 01:20 schreef emokid het volgende:
Nice. Trainingskaarten op IF Lavezzi? Zijn snelheid ligt al zowat op 99
7. Robinho, Hernanes en Pato 10, Cambiasso 9 en de rest 11quote:Op maandag 3 januari 2011 01:28 schreef emokid het volgende:
Wat voor chemistry heeft Zanetti daar op die plek?
Als je op de xbox chem in beeld brengt en dan op een speler klikt zie je ook 10/11. Als je niet uitvergroot gaat het idd maar tot 9 (net als op de pc)quote:Op maandag 3 januari 2011 01:51 schreef emokid het volgende:
Hoe zie je of ze meer dan 9 hebben? Dat lijkt het maximum.
Gignac is inderdaad een fijne speler, heb 'm naast Remy of Briand staan en dat werkt goed. Wat ook een underrated speler is is Ben Arfa, vind ik zelf erg fijn spelen.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:18 schreef emokid het volgende:
Frankrijk een upgrade gegeven: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iiMYNkhvbaiPl
Al 6 wedstrijden mee ongeslagen op dit moment. Obertan en Biabany zijn overigens briljant.De rating van 77 zegt helemaal niets, vooral wanneer Biabany 92 Pace heeft. Gignac is ook heel erg fijn om mee te spelen. Gevalletje Klose/Gomez, voor slechts 1100 coins opgepikt omdat ze niet echt "bekend" zijn. Hij doet in ieder geval niet onder aan Anelka die 22k heeft gekost.
Heb alleen verdedigend een impuls nodig, wellicht Evra maar Clichy doet het prima.
Een goal van Gignac, zojuist mee gescoord: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/59036392
Net geprobeerd, en is helaas niet mogelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:14 schreef Tim86 het volgende:
Even testen met een goedkope speler en je weet het
Ja klopt soms houdt ie echt onmogelijke ballenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:03 schreef Tim86 het volgende:
IF Neuer is echt een beest..heb hem toen voor 40K gekocht, wat achteraf echt een koopje bleek
Daarom vraag ik het hè, hoef je niet meteen metquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben gewoon gespeeld in Spanje en Engeland, in tegenstelling tot Italië, dus dan kunnen ze daar ook niet in vorm zijn he
iemand?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef mash_ het volgende:
Vraagjeweet iemand hoe de instellingen online nou precies staan? van je controler bedoel ik dan. Kwa pasen en schakelen tussen spelers etc. ik wil het precies het zelfde als online maar heb dus geen idee hoe het daar staat
Ik geloof het niet. Ik merk echt duidelijk verschil tussen offline en online. met pasen, hoe hard je een paas geeft, naar wie die gaat etc.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Zijn die instellingen niet gewoon altijd hoe je ze ook offline hebt staan?
ranked online staat pro passing altijd aan. misschien daat je daarom verschil merkt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik merk echt duidelijk verschil tussen offline en online. met pasen, hoe hard je een paas geeft, naar wie die gaat etc.
wat houd dat precies in dan? is dat alles op semi zetten? bij je controller opties?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ranked online staat pro passing altijd aan. misschien daat je daarom verschil merkt?
Haha inderdaad. Ik heb sinds gisteren Villa gekocht, heerlijke speler. Mijn gemiddelde aanval staat nu op 87, en heb nu meer moeite met het vinden van Online matches omdat iedereen quit. Denk dat het dus daaraan ligt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Primera Division is te frustrerend man..iedere week weer tig nieuwe in forms en de dwangneuroot in mij moet dan persé van iedere speler de beste versie hebben
Vandaag een mooie meevaller met Villa in een pakje. Inmiddels verkocht voor een kleine 180K, dus nu 220K op de bank waar ik voorlopig niets mee ga doen. Ben happy met de huidige teams en anders blijf je aan de gang
Hoe vaak koop je die pakjes? Heb namelijk ook al redelijk wat van die dingen gekocht maar nog nooit iets beters gekregen dan luis fabiano oid...quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Primera Division is te frustrerend man..iedere week weer tig nieuwe in forms en de dwangneuroot in mij moet dan persé van iedere speler de beste versie hebben
Vandaag een mooie meevaller met Villa in een pakje. Inmiddels verkocht voor een kleine 180K, dus nu 220K op de bank waar ik voorlopig niets mee ga doen. Ben happy met de huidige teams en anders blijf je aan de gang
Vanavond speelt de gehele Serie A, dus verwacht Italiaanse IFs aan het einde van de week.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:47 schreef StijnDa het volgende:
Alweer geen Serie A..
Waar voetballen ze nog trouwens?
Sick, prijzen zullen wel schandalig hoog zijn voor al die gasten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:52 schreef Confetti het volgende:
Maandag trouwens Team of the Year. Alle spelers die in de World XI van FifPro staan krijgen een nieuwe kaart
Lijkt me best grappig om eens tegen jou te spelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik gisteren ook tegen een uberkneus.gast was echt heel erg matig, maar had wel het duurst mogelijke team..voorhoede met Messi en Ronaldo als spitsen en IF versies van alle La Liga spelers..echt ziek. Chem natuurlijk kut omdat iedereen uit positie speelt..ik was echt veel beter, maar alles ging fout met afronden..4,5 keer aluminium en hij scoorde uit een gare kopbal en 2 afstandsschoten met Ronaldo..uiteindelijk 3-3 in regular time en 7-3 voor mij na verlenging
Had sowieso veel maffe wedstrijden..stond tegen een gast met 3-0 achter (gewoon verdiend), maar toen pakte hij in de 84e minuut rood. Ik scoorde er toen 2 in no-time, waarna hij ging kloten achterin..balletje terug, alleen maar rondpassen blabla. Ineens pakte ik hem af en ging hij binnen voor 3-3. In de verlenging verneukte ik het alleen waarna ik alsnog verloor van 10 man
Wat is jouw gamertag? TIMMAH1986, heb je trouwens ook geadd (Bardogan).quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig om eens tegen jou te spelen
Wat is je gamertag? ( xbox )
Kutwedstrijd was dat zeg, 3 keer paal of zo. Regen is sowieso kut. Wel verdiend gewonnen verder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Xavi als CF lijkt me niet echt fijn eigenlijk
Geen goede wedstrijd nee, ik was ook aardig lucky..kon mijn eigen spel totaal niet spelen en die 1-0 viel uit de lucht. Regen hielp ook niet neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Kutwedstrijd was dat zeg, 3 keer paal of zo. Regen is sowieso kut. Wel verdiend gewonnen verder.
Saint Pierre NLquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat is jouw gamertag? TIMMAH1986, heb je trouwens ook geadd (Bardogan).
Dat is toch dat je met je eigen speler kan mee doen in een club?? Ik wil dat wel maar ken niemand die het ook speeltquote:
vast omdat je met psv speelt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook van die momenten. Op een gegeven moment heb je weer het gevoel ervoor, vooral bij timing voor koppen is dat het geval.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:19 schreef Eindhoven84 het volgende:
Haha, nee ik heb altijd moeite met het scoren.
Zodra ik in de 16 kom lijkt het wel of me spelers de zenuwe krijgen ofso en verpruts ik het weer
je hebt gelijk alleen vind ik wel dat het enorm verschilt tussen bepaalde spelers hoe ze hoekschoppen nemen. Die van bijvoorbeeld Pirlo gaan recht op de keeper af als je niet van richting veranderd zeg maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef mash_ het volgende:
Trouwens weet je wat echt heel handig isGoed zijn in corners
ik scoor er zo veel niet normaal
Je moet als je een corner hebt niet maar dan ook echt helemaal niks veranderen aan de richting die je schiet. en hoe hard je schiet 3kwart van je balkje. Dan heb je altijd een goede corner. dan is het nog kwestie van op het goede moment koppen en zorgen dat je goed voor je tegenstander komt.
Klopt. Misschien een ideetje om een FOK clubje te beginnen als er genoeg animo voor is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is toch dat je met je eigen speler kan mee doen in een club?? Ik wil dat wel maar ken niemand die het ook speelt
Veel mensen timen al alvorens ze naar de bal toe bewegen. Je kan in heel veel gevallen heel erg laat timen omdat je spelers vaak kunt wegbeuken en zo kan inkoppen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef mash_ het volgende:
Trouwens weet je wat echt heel handig isGoed zijn in corners
ik scoor er zo veel niet normaal
Je moet als je een corner hebt niet maar dan ook echt helemaal niks veranderen aan de richting die je schiet. en hoe hard je schiet 3kwart van je balkje. Dan heb je altijd een goede corner. dan is het nog kwestie van op het goede moment koppen en zorgen dat je goed voor je tegenstander komt.
Ik vind het wel mee vallen. naar ik speel dan ook eigenlijk alleen met chelsea en ajaxquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
je hebt gelijk alleen vind ik wel dat het enorm verschilt tussen bepaalde spelers hoe ze hoekschoppen nemen. Die van bijvoorbeeld Pirlo gaan recht op de keeper af als je niet van richting veranderd zeg maar.
Probeer wat te spelen met je schoten, zachter, harder, geplaatst schotquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:19 schreef Eindhoven84 het volgende:
Haha, nee ik heb altijd moeite met het scoren.
Zodra ik in de 16 kom lijkt het wel of me spelers de zenuwe krijgen ofso en verpruts ik het weer
Ik speel al in een club http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/632A0001/66/overview maar wil af en toe wel eens met jullie meedoenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Klopt. Misschien een ideetje om een FOK clubje te beginnen als er genoeg animo voor is?Op Tweakers hebben ze ook zo'n forum clubje. Weet niet hoe de verhouding 360/PS3 hier is trouwens.
[..]
Ik wil wel mee doen. Ik heb een ps3. mijn speler is een aanvaller. links rechts of midden boeid niet zo veelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Klopt. Misschien een ideetje om een FOK clubje te beginnen als er genoeg animo voor is?Op Tweakers hebben ze ook zo'n forum clubje. Weet niet hoe de verhouding 360/PS3 hier is trouwens.
[..]
Veel mensen timen al alvorens ze naar de bal toe bewegen. Je kan in heel veel gevallen heel erg laat timen omdat je spelers vaak kunt wegbeuken en zo kan inkoppen.
Haha nice. Al spelers op het oog?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga toch maar een Spaans team maken denk ik..het begint wel te kriebelen
He netjes, ik had m nog steeds voor 200k in gedachten. Binnenkort maar eens proberen te kopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef Tim86 het volgende:
IF Özil gehaald voor 135K..stuk goedkoper dan gisteren toen ik keek..toen was het rond de 180
Wat heb je met Valdes gedaan dat hij geen kaarten kan ontvangen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef Tim86 het volgende:
IF Özil gehaald voor 135K..stuk goedkoper dan gisteren toen ik keek..toen was het rond de 180
Pff ja bizar he..twee keer donker, donker rood en hij kreeg niet eens geel..echt sick. Zonder die overtreding ook echt zekere goals haha. Achterin stond het verder wel als een huis tegen jou, maar aanvallend heb ik het erg zwaar..val graag door het midden aan, maar dat is tegen jou echt onmogelijk. Zijn goed aan elkaar gewaagd in ieder geval, ook al won ik tot nu toe. Die laatste wedstrijd kreeg ik wel cadeau door je keepers-actiesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:28 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat heb je met Valdes gedaan dat hij geen kaarten kan ontvangen?Alles wat ik doe zit tegen als ik tegen jou speel. Wat een cliche.
Goed gespeeld overigens.
Zeker niet met ultimate team, daar maak ik het bijna nooit mee...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:24 schreef Tilboy het volgende:
Weet je waar ik echt een fucking hekel aan heb? Als je online 3-0 voorstaat ofzo en dat die 11-jarige sukkeltjes leaven... >.>
Ja haha, de frustratie was van mijn spel af te lezen. Jij bent wel net iets beter, anders had ik wel een keer gewonnen. Tegen jpg97 nog een potje gedaan tegen zijn Bundesliga team, wat geloof ik eindigde in een 2-1 overwinning voor Espana.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff ja bizar he..twee keer donker, donker rood en hij kreeg niet eens geel..echt sick. Zonder die overtreding ook echt zekere goals haha. Achterin stond het verder wel als een huis tegen jou, maar aanvallend heb ik het erg zwaar..val graag door het midden aan, maar dat is tegen jou echt onmogelijk. Zijn goed aan elkaar gewaagd in ieder geval, ook al won ik tot nu toe. Die laatste wedstrijd kreeg ik wel cadeau door je keepers-acties
Toch best leuk gedaan en niet al te veel schade in chemistry.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ben mijn team aan het reorganiseren... Had eerst een heel spaans team maar ik vind de verdedigers toch te zwak, hoewel ik met pepe en raul albiol toch flink wat ballen erin kopte.
Mijn verdediging is op Maicon na af, die gaat LB staan waaarschijnlijk.
Middenveld is echt een rotzooi nu, heb wel nog Ozil maar als ik die op de plaats van Bastos neerzet veranderd er niets qua chemistry en Bastos is onwijs snel en speelt heerlijk.
Voorhoede moet ook wat verandering in gaan komen eigenlijk, vind jesus navas eigenlijk maar aan de zwakke kant, voor iemand met 90 pace vind ik hem niet snel en hij is zo makkelijk van de bal af te zetten... Cambiasso staat er trouwens in om toch nog beetje chemistry te scoren tussen aanval en verdediging.
Het mag duidelijk zijn dat ik vanuit achteren ben begonnen met mijn reorganisatie als je kijkt naar formation en position etc
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/playquote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef Piebe het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is FUT.
Overigens speel ik met AFC Bournemouth.
Resultaten tot nu toe: (meest aansprekende)
Seizoen 1 19e in de NPower league 2
Seizoen 2 15e
Seizoen 3 5e, winst St. Johnstone Paint Trophy, verliezend finalist promotie-playoffs.
Seizoen 4 3e, winst promotie-playoffstrofee.
Seizoen 5 20e in de NPower league 1, Halve finalist in de FA Cup
Seizoen 6 10e in de NPower league 1
Seizoen 7 Nog lopend, momenteel 3e na 11 wedstrijden en nog in beide cups.
Persoonlijke prijzen 2x manager van de maand, 1x manager van het jaar.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef Piebe het volgende:
Seizoen 2 15e
Seizoen 3 5e, winst St. Johnstone Paint Trophy, verliezend finalist promotie-playoffs.
Seizoen 5 20e in de NPower league 1
Seizoen 6 10e in de NPower league 1 Halve finalist in de FA Cup
Je vind het in ieder geval niet erg om een potje te verliezenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef Piebe het volgende:
Seizoen 2 15e
Seizoen 5 20e in de NPower league 1
Seizoen 6 10e in de NPower league 1 Halve finalist in de FA Cup
Alle niveaus (aangepast aan tegenstander), maar momenteel meestal prof of wereldklasse.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je vind het in ieder geval niet erg om een potje te verliezen![]()
Welk niveau speel je?
Dat bedoel ik. Ik heb geen xbox controls op mijn toetsenbord zitten. En vind ik niet zo netjes van EA. Daarnaast heb ik geen PS3 of Xbox. En om die enkel voor FIFA aan te schaffen, gaat me weer net te ver.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:11 schreef StijnDa het volgende:
Ik speelde vroeger altijd Fifa op mijn PC![]()
Maar als je nu de controls wil instellen dan zie je een xbox controller voor je ipv een toetsenbordDat is ronduit lui gewoon.
koop een xdoosquote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef Fenomeno het volgende:
Ga hem morgen toch maar ff halen, weet iemand waar hij voor de PS3 het goedkoopste is (bij de grote winkel that is, wil hem morgen kunnen spelen dus ga niet bestellen)
Heb ongeveer 15k liggenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef emokid het volgende:
Heb op de xbox vaak genoeg dat ik niet kan inloggen op de EA Servers en dat ik mijn "Gamepass" opnieuw zou moeten downloaden. Vaak helpt een reboot.
Ik ga overigens Torres en Villa verkopen. Ze maken hun 320.000 coins totaal niet waar, uiteindelijk betaal je gewoon voor de naam. Heb met Higuain en Benzema al veel meer gescoord, en laat ik niet beginnen over Forlan.
Iemand interesse? Kan wel 5% fok! korting regelen
Denk ook dat het beter zou werken als je ze als spitsenduo gebruikt ipv een CF en ST eigenlijk..dan komt je spits te vaak op een eiland, dat merkte je tegen mij ook..ben je de eerste voorbij, kan je nog niets omdat je in de minderheid blijftquote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef emokid het volgende:
Heb op de xbox vaak genoeg dat ik niet kan inloggen op de EA Servers en dat ik mijn "Gamepass" opnieuw zou moeten downloaden. Vaak helpt een reboot.
Ik ga overigens Torres en Villa verkopen. Ze maken hun 320.000 coins totaal niet waar, uiteindelijk betaal je gewoon voor de naam. Heb met Higuain en Benzema al veel meer gescoord, en laat ik niet beginnen over Forlan.
Ja vind ik ook ideaal spelenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk ook dat het beter zou werken als je ze als spitsenduo gebruikt ipv een CF en ST eigenlijk..dan komt je spits te vaak op een eiland, dat merkte je tegen mij ook..ben je de eerste voorbij, kan je nog niets omdat je in de minderheid blijft
4-2-2-2 zou echt perfect zijn voor jouw spelers denk ik, maar ja
Je moet ze gewoon naar hun kwaliteiten gebruiken. Villa is veel sneller en explosiever dan die lompe verdedigers en heeft een gruwelijk schot..op die gebieden is hij veel beter dan Higuain en Benzema. In FUT speel ik ook liever met die 2 laatstgenoemde spelers overigens, maar dat heeft ook met chem te maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef emokid het volgende:
Ik heb ook juist in 4-2-2-2 gespeeld met ze als spitsenduo, maar Villa komt fysiek gewoon te kort tegen een Ferdinand of Lucio. Hij is veel te klein en lijdt snel balverlies. Torres is fysiek ook goed maar dat is Benzema ook. Forlan is eigenlijk mijn favoriete spits tot nu toe, hij heeft pas echt alles.
Is IF Benzema het waard? en voor hoeveel heb je hem? Denk eraan om hem te kopen, vind de normale al briljant dus wil de IF overwegen. Goedkoopste is 165.000 nu.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon naar hun kwaliteiten gebruiken. Villa is veel sneller en explosiever dan die lompe verdedigers en heeft een gruwelijk schot..op die gebieden is hij veel beter dan Higuain en Benzema. In FUT speel ik ook liever met die 2 laatstgenoemde spelers overigens, maar dat heeft ook met chem te maken.
ik heb 80k liggenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef emokid het volgende:
Forlan is briljant. Tot nu toe nog steeds mijn favoriete spits uit het spel. Hij heeft alles.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
ik heb 80k liggenWat is er dan met forlan? goed of slecht? Want ik ben van plan hem te kopen!
mooizo hij leek mij ook al erg chill. Dan heb ik aanval met Forlan, Luis Fabiano als ST en Als CF daarachter Agueroquote:Op zondag 9 januari 2011 22:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Forlan is briljant. Tot nu toe nog steeds mijn favoriete spits uit het spel. Hij heeft alles.
zal ik morgen of overmorgen even posten zit nu op mijn ipod! iniedergeval:quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef emokid het volgende:
Ja, dat is een mooi koppel. Luis Fabiano is voor zijn coins heel goed. Heb je een pic van je team?
ik zou gewoon al je spelers met winst verkopen en dan de goedkoopste met 4-2-2-2 kopen. zo maak je ook nog winst. Moeten je wissels en reserves trouwens geen kaartjes?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef emokid het volgende:
Heb opeens per wedstrijd 2 geblesseerdenMijn reserves zitten nu vol met injuries. Hoe kan dit komen?
Wat zijn trouwens normale prijzen voor 4-2-2-2 kaarten? Heb er 11 nodig.
Maximale wat een speler waard kan zijn is 1 miljoen + de waarde van de 4 duurste kaarten..denk dus 1 miljoen+4x IF Messiquote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze hadden er zin in![]()
Wat zou hij waard zijn?
15 mln coins?
+ 4 x de waarde van de 4 duurste kaarten die op het moment op de markt staan?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maximale wat een speler waard kan zijn is 1 miljoen + de waarde van de 4 duurste kaarten..denk dus 1 miljoen+4x IF Messi
Ik denk dat hij bedoelt Jumbo of Superjumbo of weet ik hoe die dingen hetenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef emokid het volgende:
Ik kies altijd de eerste, of soms als er twee gezichten naast elkaar hetzelfde zijn dan de linker.
Weet je al wat die 4-2-2-2 kaartjes kosten?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef emokid het volgende:
Oh, ja, je kunt nu alleen de Premium Golds kopen van 7500 coins. Je kunt op de aanbiedingen wachten maar die zijn er nu niet.
Deze gekocht met rond de 59ste minuut hangen??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef broodjeeimetui het volgende:
net Aguëro voor 5k en Forlan voor 15k en Pique voor 10k:D
59e min hangen.. hoelang ben je wel niet bezig voordat je daar bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Deze gekocht met rond de 59ste minuut hangen??
Controller vastbinden en iets anders gaan doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
59e min hangen.. hoelang ben je wel niet bezig voordat je daar bent
nee gewoon met bieden. Ze begonnen allemaal op 150 en dan wacht ik atijd net zo lang tot er niemand anders meer op bied(i.v.m. Bidtokens) als die teller op 0 staat dus. de prijzen zijn wel hard gedaald zeg...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Deze gekocht met rond de 59ste minuut hangen??
ik had cavani net...helaas vanavond pas IFquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef StijnDa het volgende:
Nóg een betere Cavani IF![]()
Maar heb er al 1 en de nieuwe is vast niet betaalbaar.
Wordt sparen voor Cambiasso IF mits betaalbaar.
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef laucas het volgende:
FUT werkt met chemistry. Hoe zit dat trouwens als je in carriere spelers koopt bijvoorbeeld, zitten daar ook nog factoren aan verbonden? Hoe goed een team dan is behalve de individuele statistieken.
Hmm oke. Heb een tijdje terug samen met een kameraad een carriere gestart met Barca en zo ongeveer het beste team bij elkaar gespeeld (+bank en reserves). Echt leuk en uitdagend is het dan op een gegeven moment niet meer.quote:
Momentum, zelfvertrouwen, fitness levels etc..kan veel oorzaken hebben I guess.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Hmm oke. Heb een tijdje terug samen met een kameraad een carriere gestart met Barca en zo ongeveer het beste team bij elkaar gespeeld (+bank en reserves). Echt leuk en uitdagend is het dan op een gegeven moment niet meer.
Maar wat me dan opvalt is dat toch zeker bij 8/10 wedstrijden de spelers gewoon tragisch slecht zijn. Reageren traag, aannames zijn zwak. Worden snel van de bal af gezet. CPU is beresterk en wint elk duel. Waar heeft dat dan mee te maken? Blijft toch wel een beetje FIFA, het is nooit hetzelfde. Misschien realistisch, maar wel een beetje gay. Als ik offline head to head speel wil ik gewoon dat de spelers lekker snel zijn, maar dat is ook altijd maar afwachten.
Ja dat slaat nergens op inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Sommige mensen zijn zo dom...Koopt net iemand IF Abidal voor 400K, terwijl er echt veel op de markt voor 200 niet eens uit gingen
Rond de 75ste minuut contoller veranderen van 1 naar twee en alles is weer 99quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op inderdaad
En dat zijn dan de mensen met veel coins.
Even een vraagje, vanmiddag en vanavond redelijk wat potjes gespeeld, maar de fitness en injury dingen klopten echt niet. Hij heeft volgens mij maar 1 potje meegerekend, mijn geblesseerde cavani heeft nu nog 2 wedstrijden te gaan ipv 3 en de fitness van mijn bankzitters gaat niet omhoog, wat erg vervelend is![]()
Hier mijn team:
[ afbeelding ]
Hahaha wat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Rond de 75ste minuut contoller veranderen van 1 naar twee en alles is weer 99
Neen, op 'normaal'.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:56 schreef KentdeBruin het volgende:
Staat de spelsnelheid op 'snel'??
nee maakt niet uit welke minuut. dan gaat je fitheid naar 99 en je injuries en kaarten in die wedstrijd verdwijnen. Je goals en stats trouwens ook. maar ik weet niet zeker of het voor xbox werkt. ps3 iniedergeval!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha wat?![]()
Ben net van xbox afgekickt door mijn ouders dus kan even niet proberen, maar dat is best raar.
Maakt het uit welke minuut?
In 1 week? Netjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:26 schreef KneiterS het volgende:
Ik ben deze week ook begonnen aan FUT. Heb een BPL team gemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie nog tips hebben om mijn team te verbeteren.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kDp6uUq2balvp
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In 1 week? Netjes![]()
Hou je het dicht met 3 CB's? Mijn ervaring met tegenstanders met 3 verdedigers is dat ik er buitenom erg makkelijk langs kom...
Erg leuk team, al vind ik Silva als CDM een onbegrijpelijke keuzequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:26 schreef KneiterS het volgende:
Ik ben deze week ook begonnen aan FUT. Heb een BPL team gemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie nog tips hebben om mijn team te verbeteren.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kDp6uUq2balvp
Het werkt nog ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Rond de 75ste minuut contoller veranderen van 1 naar twee en alles is weer 99
Ja..en als hij zo snugger is om op start te drukken kan hij het fixen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef StijnDa het volgende:
Vastgelopen na 90 minuten, terwijl ik net de 1-1 maakte![]()
Het beeld is nu al een half uur zwart, maar als ik op start druk komt er nog wel in beeld You cannot pause as you don't have ball possession. Betekent dit dat als ik leave ik mijn toernooi & multiplier kwijt ben?
Hij durft niet meer denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja..en als hij zo snugger is om op start te drukken kan hij het fixen..
Ik zit in spitsen wel ruim genoegquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:53 schreef emokid het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hWYto6sMbalyK
Nog zo'n 1000 coins squad gemaakt. Nu de Serie A (opnieuw) gekozen. Op Zanetti en Milito na (die ik al bezitte voor andere doeleinden) hebben ze allemaal 750-1000 coins gekost. Moet zeggend at het opnieuw heel fijn speelt, spits Suazo is met zijn 89 pace verwoestend. (aanrader StijnDa voor je Serie A squad)
Tja uit proberen.. Hij overleeft het toch niet in mijn selectie. Als ik een snelle vervanger wil hebben zet ik Eto'o er in.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:59 schreef emokid het volgende:
Yeah, weet dat je spitsen genoeg hebt maar zo'n speler is leuk om uit te proberen.Vargas is ook bijzonder goed, viel me al op dat op zijn kaart alle stats op header na +80 zijn.
Wedstrijden gaan spelen gewoon om coins te verdienenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn fantastisch goede team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bYiI6P03baly8
ik zou dus graag wel tips willen over welke kant ik nou op moet gaan met deze basis.
dus welke land/league?
bedankt!
Net begonnen? Voor iedere offline wedstrijd die je wint krijg je rond de 500 coins..genoeg geld om 1 fatsoenlijke gouden speler te kopen. Kies een formatie uit en een league en begin met bouwen zou ik zeggen..aan deze ploeg zal je weinig plezier beleven en goedkope gouden spelers zijn er genoeg. Teams van emokid zijn een goed voorbeeld. Probeer wel direct een speler in de juiste formatie te kopen..die losse kaarten zijn vaak duurder dan de speler zelf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn fantastisch goede team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bYiI6P03baly8
ik zou dus graag wel tips willen over welke kant ik nou op moet gaan met deze basis.
dus welke land/league?
bedankt!
bedankt man, hier heb ik wat aan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wedstrijden gaan spelen gewoon om coins te verdienen![]()
Dan begin je gold-spelers te kopen![]()
Er zijn wat keuzes die je kan maken, Spanje of Engeland is duur, maar je kan er uiteindelijk verder in door, want er spelen meer topspelers. Italie en Frankrijk zijn een stuk goedkoper maar op een gegeven moment kan je niet echt meer verder met je team.
Je kan je spelers altijd nog verkopen en aan een andere league beginnen dus het beste is waarschijnlijk om gewoon een Frans/Italiaans team te maken. Duitsland zit een beetje tussen goedkoop en duur in geloof ik.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bedankt man, hier heb ik wat aan!
ik ga denk ik voor een Italiaans team, ik ben ook niet zo hardcore dat ik het allerbeste team bij elkaar kan spelen
enige tips voor welke spelers ik als eerste zou moeten kopen; verdedigers, middenvelders, aanvallers?
bedankt!
ik keek trouwens net eens voor de lol bij gouden italianen, die zijn verdomde goedkoop zeg!![]()
voor 650 kan je al een Rossi of Quagliarella op de kop tikken
Kijk daar maar eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:53 schreef emokid het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hWYto6sMbalyK
Nog zo'n 1000 coins squad gemaakt. Nu de Serie A (opnieuw) gekozen. Op Zanetti en Milito na (die ik al bezitte voor andere doeleinden) hebben ze allemaal 750-1000 coins gekost. Moet zeggend at het opnieuw heel fijn speelt, spits Suazo is met zijn 89 pace verwoestend. (aanrader StijnDa voor je Serie A squad)
daar ga ik op letten, gewoon van te voren een formatie uitkiezen, en dan spelers kopen voor die formatiequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:36 schreef emokid het volgende:
Let ook op dat je voor een bepaalde formatie gaat, en koop je spelers uitsluitend op de juiste formatie en opstelling.
Als ik een low budget Serie A team zou bedenken dan zou ik qua spitsen denken aan Pazzini, Quagliarella en Borriello. Verder ook echt genoeg mega goedkope spelers te vindenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bedankt man, hier heb ik wat aan!
ik ga denk ik voor een Italiaans team, ik ben ook niet zo hardcore dat ik het allerbeste team bij elkaar kan spelen
enige tips voor welke spelers ik als eerste zou moeten kopen; verdedigers, middenvelders, aanvallers?
bedankt!
ik keek trouwens net eens voor de lol bij gouden italianen, die zijn verdomde goedkoop zeg!![]()
voor 650 kan je al een Rossi of Quagliarella op de kop tikken
En Gilardinoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik een low budget Serie A team zou bedenken dan zou ik qua spitsen denken aan Pazzini, Quagliarella en Borriello. Verder ook echt genoeg mega goedkope spelers te vinden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef emokid het volgende:
Balen. Heeft iemand nog een IF Cavani liggen? Door de nieuwe SIF (Second IF) is nu de eerste IF ook met 20k omhoog gegaan.
Waarom ben jij doordeweeks om half 4 opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:29 schreef emokid het volgende:
Dat heb ik ook gelezen, en gek genoeg win ik met mijn lagere teams bijna alles.
Ik merk dat dat inderdaad geen geweldige keuze is geweest. Het gebeurd me nu iets te vaak dat er opeens een spits vrij staat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In 1 week? Netjes![]()
Hou je het dicht met 3 CB's? Mijn ervaring met tegenstanders met 3 verdedigers is dat ik er buitenom erg makkelijk langs kom...
Wat je fijn vindtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Ik merk dat dat inderdaad geen geweldige keuze is geweest. Het gebeurd me nu iets te vaak dat er opeens een spits vrij staat.
Heb in eerste instantie vooral gelet op dat ik niet afhankelijk werd van dure formation cards. Daarnaast is het middenveld wel geweldig met die 2 spelers die helemaal op de rand van het veld lopen. Die staan bijna altijd vrij.
Welke opstelling zouden jullie adviseren?
Moet ik misschien ook maar gaan proberen, speel momenteel 4-3-3 en soms heel erg het idee dat ze veel tussen de linies lopen. Creëer meestal wel veel meer kansen dan de tegenstander (waarvan ik de meeste mis >.<).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat je fijn vindt![]()
Val je aan over de zijkanten of door het midden?
Ik speel over de zijkanten over het algemeen dus ik speel 4-2-2-2
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef vanpers het volgende:
Ik heb hier het een en ander doorgelezen, maar heb vandaag pas voor het eerst in mijn leven het FUT gedeelte in FIFA opgestart.
Iemand zin om me beginners tips te geven?
Snap als jullie hier geen zin in hebben omdat iedereen hier om vraagt maar niet geschoten is altijd mis.
Misschien hebben jullie een pagina waar ik veel informatie in kan winnen.
Lees gewoon even deze pagina van dit topic en je bent al een heel eindquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wedstrijden gaan spelen gewoon om coins te verdienen![]()
Dan begin je gold-spelers te kopen![]()
Er zijn wat keuzes die je kan maken, Spanje of Engeland is duur, maar je kan er uiteindelijk verder in door, want er spelen meer topspelers. Italie en Frankrijk zijn een stuk goedkoper maar op een gegeven moment kan je niet echt meer verder met je team.
Je kan je spelers altijd nog verkopen en aan een andere league beginnen dus het beste is waarschijnlijk om gewoon een Frans/Italiaans team te maken. Duitsland zit een beetje tussen goedkoop en duur in geloof ik, kan ook.
Aanvullingen zijn welkom.
Heb het ook echt gelezen, en snap wel dat je wedstrijden moet gaan spelen. Maar je hebt dus zeker geen do's of dont's voor een beginner als wedstrijden spelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Lees gewoon even deze pagina van dit topic en je bent al een heel eind
Nicequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef emokid het volgende:
Hehe, Premium Gold Jumbo packs. Heb er 1 gekocht en Puyol gekregen.
Okéquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb het ook echt gelezen, en snap wel dat je wedstrijden moet gaan spelen. Maar je hebt dus zeker geen do's of dont's voor een beginner als wedstrijden spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |