Tis gewoon een rijtjeswoning hier in t dorp. Die badkamer is idd erg relaxed.Wellicht had ik er zelf nog een bad ingezet als ik de kans had gehad. Dat was echter voor huidige bewoners geen optie en ga er nu echt niks meer aan veranderen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
Gefeliciteerd!
Wat is het voor een huis?
Die badkamer is erg netjes
Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen, keep us posted.quote:Op zondag 26 december 2010 02:02 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Tis gewoon een rijtjeswoning hier in t dorp. Die badkamer is idd erg relaxed.Wellicht had ik er zelf nog een bad ingezet als ik de kans had gehad. Dat was echter voor huidige bewoners geen optie en ga er nu echt niks meer aan veranderen.
Zit nog te denken wat ik boven met de ruimte moet doen. Uiteraard 1 masterbedroom. Daarnaast studieruimte. Verder heb ik dan nog 1 kamer en een huge zolder over. Zijn wel de betere vraagstukken des leven D:
haha ja ik ben ook een beetje apartquote:Op zondag 26 december 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen, keep us posted.
Alleen je topictitel is best apartdacht echt dat het iets geks was ipv een klustopic
Nee ik ook niet... erug gaar. Krijg ook al niet de foto's van vandaag online omdat ik niet kan inloggen op flickr :Squote:
Bedankt voor de tip. Ik was vanochtend bij de bouwmarkt het mdf vergeten. Mn vader werkte thuis en die heeft op basis van mijn behoorlijke ruime meting het mdf gehaald. Dus dat zit ook wel goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef exlurker het volgende:
Zorg dat de verwarmingsbuizen niet knel komen te zitten in de koof,dat voorkomt straks hinderlijke geluiden bij het krimpen en uitzetten. De koof kan soms als een klankkast gaan werken
Thanks, Er zijn inderdaad overal redelijke marges aangehouden voor wat betreft de koof.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Zorg ook dat je de gaten waar leidingen wellicht doorlopen niet te klein neemt, liever iets ruimer boren of zagen dan straks rare geluiden uit de leidingen die door het uitzetten of krimpen lawaai maken![]()
Het verwijderen van zo'n muur in de keuken moet je daar eigenlijk een vergunning voor hebben ? Hier hebben we binnenkort een soortgelijke situatie
Ik heb ff tekening van het inmeten erbij gepakt. 2,30 de breedte, 3m de lengte. Tussen de bar en spoelbak zit ongeveer 2meter.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef SamAxe het volgende:
Nette toekomstige keuken.
Wat zijn de L X B afmetingen van die indeling?
Gracias. Het gaat inderdaad lekker. Nog 2 weken en dan verwacht ik over te gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef Hallie het volgende:
Leuk huis. Je gaat lekker met klussen.
Mooie oplossing voor de buizen zo'n koof.
Over krap een maand krijgen wij ook de sleutel van onze woning waar de nodige buizen weggewerkt moeten worden.
Hoe zet je zo'n koof eigenlijk vast? Eerst wat balkjes tegen de muur en daar de plankjes aan vastschroeven?
Ik heb weinig kluservaring dus alle tips zijn welkom.
Succes met de rest van de klussen. Ik blijf het volgen.
Voor wijzigingen aan een draagmuur (eigenlijk de hele dragende constructie) in huis heb je een bouwvergunning nodig. Niet dragende muren mag je vergunningsvrij veranderen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Het verwijderen van zo'n muur in de keuken moet je daar eigenlijk een vergunning voor hebben ? Hier hebben we binnenkort een soortgelijke situatie
quote:2. De draagconstructie van het gebouw verandert niet. Maakt u een
doorbraak in een dragende muur of verandert u de constructie
van het dak, dan moet u dus een omgevingsvergunning
aanvragen;
Oepsie too badquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef Xiphos het volgende:
[..]
Voor wijzigingen aan een draagmuur (eigenlijk de hele dragende constructie) in huis heb je een bouwvergunning nodig. Niet dragende muren mag je vergunningsvrij veranderen.
[edit:]
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)51/verbouwingen.html
Het staat in de pdf pagina 2:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |