Ja voorlopig is het nog een schatje. Loopt een beejte, een beetje brabbelen alles nog ontdekken (hij si van december 09)quote:
Stutututu!quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:52 schreef Stuart het volgende:
Oooh, een nieuw topic. Hoi dus allemaal
aawh nog even van genieten danquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja voorlopig is het nog een schatje. Loopt een beejte, een beetje brabbelen alles nog ontdekken (hij si van december 09)
ik zag hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:53 schreef Lutte het volgende:
De zaterdagmiddag kerstrel gaat verder:
Handel V&A
Wie van de drie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zag het
wat een sukkel
De TS faalde in z'n spoiler heel erg wat betreft de Nederlandse taal.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De TS faalde in z'n spoiler heel erg wat betreft de Nederlandse taal.
Succes Lutte, wat je dan ook gaat makenquote:
ja, lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je een stukje taart?
Te laat, je hebt nu al ja gezegdquote:
gem. net zo veel als tongquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
aantal posts: 16160 (gemiddeld 113 per dag)
Nu is het 16161![]()
Echt verbazen kan zoiets jou toch nietquote:
Ik zag het,jij moet echt een leven gaan zoekenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ben dit jaar ook de top 100 binnen gedrongen
eigenlijk welquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt verbazen kan zoiets jou toch niet
eensquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zag het,jij moet echt een leven gaan zoeken
Je kunt de schuld bij SR neerleggenquote:
V&Aquote:
Booquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
benny, hoe heet dat blauwe poppetje?
open jij?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
V&A
[GEZ] Leven voor FOK!ker die dit jaar de top 100 is binnengedrongen
Hij heeft een foto getweet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je maakt me ook nieuwsgierig
probleem is dat het niet alleen daardoor komt en al sinds juni speeltquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt de schuld bij SR neerleggen
dan kijk je Facebook of Twitterquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je maakt me ook nieuwsgierig
Ik ben toch Benny's leven!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
V&A
[GEZ] Leven voor FOK!ker die dit jaar de top 100 is binnengedrongen
Ik ook niet meerquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny, ik kan dat plaatje van de Boo niet vinden
Leuk is ie hè?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aawh wat ben jij schattig in pak
Dankje schatje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar je verdient het ook
Graag gedaan, je bent echt tofquote:
Jaa! In mijn horoscoop stond: Je hebt een goed idee, laat anderen je helpen het uit te werken tot net dat beetje meer waardoor het een succes wordt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Graag gedaan, je bent echt tofen ik hoop dat het lukt met je forum voor creabijen
wow wat grappig!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa! In mijn horoscoop stond: Je hebt een goed idee, laat anderen je helpen het uit te werken tot net dat beetje meer waardoor het een succes wordt.
En jij bent ook tof, er komt een dezer dagen nog wel een oudjaarsspeech waarin ik jullie allemaal bedank.
Horscopen zijn leuk, gewoon omdat je er dingen die niet zijn door gaat zien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wow wat grappig!
Ik hoop dat het uitkomt
Ja ik ga ook hier nog eens een oudjaarsspeech schrijven enzo
wat staat er bij de Ram??quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Horscopen zijn leuk, gewoon omdat je er dingen die niet zijn door gaat zien.
En das leuk!![]()
dankjewelquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aawh wat ben jij schattig in pak
Ik heb ram gelezen omdat papa!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat staat er bij de Ram??
of kan je dat niet meer kijken?
hmm oke ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ram gelezen omdat papa!
Iets van dat je belangrijke beslissingen moest nemen en moest zorgen dat je ergens op terug kon vallen.
Dalijk kloppen die dingen nog ook, haha.
ik heb m vast nog wel... zal thuis voor je kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Graag gedaan, en ik baal dat ik dat schattige blauwe poppetje niet kan vinden
Dankjewel,ik wil hem op mn deur plakkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb m vast nog wel... zal thuis voor je kijken
Fixed.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankjewel,ik wil Benny op mn deur plakken
Als je ze met de goede kant voor plakt...quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je gozers op je deur plakt heb je er zo weinig aan
mwa moet je wel kijken dat de lijm niet loslaatquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je ze met de goede kant voor plakt...
okquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa moet je wel kijken dat de lijm niet loslaat
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je ze met de goede kant voor plakt...
Ik denk toch dat het makkelijk is als je ze opsluit in je kamer ipv op de deur te plakkenquote:
Laten we het uiproberen! In een Glazen Huis, en dan laten we ze ter vermaak plaatjes draaien!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het makkelijk is als je ze opsluit in je kamer ipv op de deur te plakken
Haha ja goed ideequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laten we het uiproberen! In een Glazen Huis, en dan laten we ze ter vermaak plaatjes draaien!
ai Ik op iets van 24 dacht ik. zo even kijken. Maar de afgelopen maanden zit ik daar wel ruim boven per dag. Ik kom best wel vaak aan de 75 posts per dag. minimaal.quote:
Ik aan de 200-300...quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ai Ik op iets van 24 dacht ik. zo even kijken. Maar de afgelopen maanden zit ik daar wel ruim boven per dag. Ik kom best wel vaak aan de 75 posts per dag. minimaal.
Arme jongenquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik aan de 200-300...
Word ooit wel minder, en ik geef Benny gewoon de schuld. Gna.
Waarschijnlijk lager op den duurquote:
Ik mag het hopen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lager op den duur
Maar gelukkig niet al 10 jaar langquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik schijn er evenveel te hebben als tong gemiddeld
Nee gelukkig ben ik er pas 3 maanden en een paar dagenquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet al 10 jaar lang
aawh wat vervelend, vlekkenspray?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:09 schreef Lutte het volgende:
Er zit een vlek op mijn bril en ik poets en ik poets maar krijg hem er maar niet af.
Wordt ie vet van.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh wat vervelend, vlekkenspray?
Toch alleen maar leuk als je het naar je zin hebtquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee gelukkig ben ik er pas 3 maanden en een paar dagen
haha ik duim voor jequote:Op zaterdag 25 december 2010 17:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wordt ie vet van.Zo maar eens eventjes... Eventjes wat eigenlijk. Nog meer poetsen ofzo.
ja in het begin werd ik uitgemaakt voor kloon, man die zich voordoet als vrouw om meer respect te krijgen enz..enz...quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch alleen maar leuk als je het naar je zin hebt
Hier nog eentje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik duim voor je
[..]
ja in het begin werd ik uitgemaakt voor kloon, man die zich voordoet als vrouw om meer respect te krijgen enz..enz...
Ik ben deze maand helaas geen haar beter dan julliequote:
Postaddict.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben deze maand helaas geen haar beter dan jullie![]()
Je zou een kloon kunnen zijn (waarom dat van een man zou moeten zijn begrijp ik overigens niet) maar dat is wat mij betreft irrelevantquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja in het begin werd ik uitgemaakt voor kloon, man die zich voordoet als vrouw om meer respect te krijgen enz..enz...
Tss " Ik neem snel een spuitje post want anders overleef ik niet "quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben deze maand helaas geen haar beter dan jullie![]()
Ze vonden dat ik me gedroeg als een man ofzo (reacties)quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou een kloon kunnen zijn (waarom dat van een man zou moeten zijn begrijp ik overigens niet) maar dat is wat mij betreft irrelevant
Ach, we hebben allemaal wel eens zo'n gekke bui zo blijktquote:
Nou ja, dat moeten mensen dan maar denken. Daar is toch weinig aan te doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze vonden dat ik me gedroeg als een man ofzo (reacties)
Michhas dacht dat ook in de FOK!bus
Haha, jij mag dat!quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, we hebben allemaal wel eens zo'n gekke bui zo blijkt
Hihi. Als ik dat nu teruglees... Dan snap ik het allemaal iets beter. Moet je even het topic daarvoor teruglezen, de laatste paar pagina's.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen dacht ik
"wat een liefde"
Serieus!
Goede TTquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:16 schreef Lutte het volgende:
Ik plaats in het lepeltopic wat ik hier wilde zetten.
[TAL SC #821] Lutte is lief
Even de eerste post kijken CC.
Oke ga ik doen, eerst ff Mennenquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi. Als ik dat nu teruglees... Dan snap ik het allemaal iets beter. Moet je even het topic daarvoor teruglezen, de laatste paar pagina's.
Watennen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke ga ik doen, eerst ff Mennen
Lepeltopics enzoquote:
Laat het je smaken meidquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lepeltopics enzo
Ik ga nu eten, ben er zo weerkusjes op jullie lieve snuitebolletjes
Je gaat stukquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:38 schreef Lutte het volgende:
Nog smakelijk CC.
Ik ben oude topics terug aan het lezen, ik ga stuk.
Oeeh lekkôr!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
ben er weer, was heerlijk gehaktballetje
van TAL SC?
Goed dat je er weer bentquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
ben er weer, was heerlijk gehaktballetje
van TAL SC?
haha oke dan, als ik me verveel lees ik de oude GRTDOJW topics of van de FOK!bus terug en dan denk ik; wat een mongolenquote:
Op FOK!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
WAAR IS SOCIOS
Hoi trouwens Lutte,ik was in een heftige discussie over katten
haha hij is al dichtquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op FOK!!
En ik las het. Ik ben voor jou.
Sowieso vechthonden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha hij is al dicht
sowieso vechthonden kopen voor katten
dat dusquote:
Smakelijk Luttequote:Op zaterdag 25 december 2010 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En honden zijn poep-eters!
ik ga even een warme chocomelk nemen denk ik met slagroomquote:
Jouw lijn is prima.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga even een warme chocomelk nemen denk ik met slagroom
niet goed voor mijn lijn maar ach
Ik wil er wat bij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja nu wel maar er moet nog wel wat af
Dan lijkt het me beter als we iets gaan ruilen, jij er 9 kilo van mij bijquote:
Wil jij er negen kilo af hebben? CC gaat voor de uitgehongerde look?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan lijkt het me beter als we iets gaan ruilen, jij er 9 kilo van mij bij
als ik er 9 kilo af heb weeg ik 70...dat is niet uitgehongerdquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil jij er negen kilo af hebben? CC gaat voor de uitgehongerde look?
Ik heb van een jongentjen gehoord dat je nu precies goed bent.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik er 9 kilo af heb weeg ik 70...dat is niet uitgehongerd
Ja maar dat jongentjen houdt van meiden met een buikjequote:Op zaterdag 25 december 2010 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb van een jongentjen gehoord dat je nu precies goed bent.
its christmas eve...quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik kan mijn lol niet op
ja en ik heb nu niks te doen dus vandaar zit ik op FOK!quote:
Er zijn meer jongentjens die daar van houden dan jongentjens die van bottenzakjes houden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar dat jongentjen houdt van meiden met een buikje
ja hetzelfde hier en ook een beetje single vriendin maakt t uit over iets domsquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en ik heb nu niks te doen dus vandaar zit ik op FOK!
Morgen komt familie enzulks
Ja oke maar als ik 9 kilo afval ben ik echt nog geen bottenzakjequote:Op zaterdag 25 december 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn meer jongentjens die daar van houden dan jongentjens die van bottenzakjes houden.
Ik ben vaak zat anorexiakind genoemd en afgewezen omdat ik te dun was.
wat dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:55 schreef Wienskloontje het volgende:
[..]
ja hetzelfde hier en ook een beetje single vriendin maakt t uit over iets doms
hmm oke lastigquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:57 schreef Wienskloontje het volgende:
[..]
over mijn onzekere gedrag
waar slaat dat nou op
mooie meisjequote:Op zaterdag 25 december 2010 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja oke maar als ik 9 kilo afval ben ik echt nog geen bottenzakje![]()
Ik ben juist vaak afgewezen omdat ze me te dik vonden enzo
2 weken geleden net nadat ik haar mijn late sint cadeautje gafquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm oke,
wanneer heeft je vriendin het uitgemaakt dan?
oke sterkte ermeequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:01 schreef Wienskloontje het volgende:
[..]
2 weken geleden net nadat ik haar mijn late sint cadeautje gaf
ik wil die kuthoer terug maar jaa moet nu een ander zoekenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke sterkte ermee![]()
je vindt vast nog wel een ander leuk iemand
hoezo wil je die kuthoer terug dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:03 schreef Wienskloontje het volgende:
[..]
ik wil die kuthoer terug maar jaa moet nu een ander zoeken
ik weet het niet hoor zij dumpte mij voor een onzinnige reden. Ik ben gewoon wat wanhopig vliegt wel weer voorbij hoop ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo wil je die kuthoer terug dan?
Je vindt dr nu toch een kuthoer?
Heb je dat al tegen haar gezegd ofzo?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:06 schreef Wienskloontje het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor zij dumpte mij voor een onzinnige reden. Ik ben gewoon wat wanhopig vliegt wel weer voorbij hoop ik
weet je hoe kapot veel ik haar hebt gebeld en smsjes gestuurd ze wilt nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb je dat al tegen haar gezegd ofzo?
Tja waarschijnlijk is zij er ook kapot van en kan ze het niet aan om je te spreken ofzo?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:10 schreef Wienskloontje het volgende:
[..]
weet je hoe kapot veel ik haar hebt gebeld en smsjes gestuurd ze wilt niet
hmm geen idee wat ze heeftquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja waarschijnlijk is zij er ook kapot van en kan ze het niet aan om je te spreken ofzo?
wat was er dan allemaal aan de hand?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:12 schreef Wienskloontje het volgende:
[..]
hmm geen idee wat ze heeft
ja dat weet ik zelf niet. ze belde me op om te zeggen dat het niet gaat na een maand of 4 en dan zegt ze ook nog dan het aan mij ligt dat ik onzeker bent, druk weet ik veel watquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat was er dan allemaal aan de hand?
er zal vast wel iets omheen gespeeld hebben
Oke vervelend, sterkte ermee en ik hoop voor je dat je die kuthoer weer terugkrijgtquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:17 schreef Wienskloontje het volgende:
[..]
ja dat weet ik zelf niet. ze belde me op om te zeggen dat het niet gaat na een maand of 4 en dan zegt ze ook nog dan het aan mij ligt dat ik onzeker bent, druk weet ik veel wat
Lief van Snaavelquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:24 schreef Lutte het volgende:
Twitter doet het weer!!!!!!
Gelijk een tweet van Snaavel.
Dan is ie te lui om op te staan om eten te pakkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij hebt honger. Even terugtweeten dat ie dan iets in zijn Snaavel moet stoppen.
Byee!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:28 schreef Wienskloontje het volgende:
ik ga ervandoor jongens goodday!
waarom was ie weg danquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:33 schreef Lutte het volgende:
Mijn wenkbrauw is weer bijna terug, maar nu piekt ie en das echt irritant.
auw pijnlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ontsteking... Halve wenkbrauw eraf.
Zo damn sexy.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die halve wenkbrauw deed het hem
Mesje, wenkbrauw... That will do the work.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik wilde dat ik zo'n halve had, die maakt het helemaal af!
hmm bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mesje, wenkbrauw... That will do the work.
Vandaag?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:02 schreef Lutte het volgende:
Je. Faalt.
(Ik ben van 96 naar 100 gegaan.)
Ja. Bam bam bam.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow oke, ik vandaag 2
Lutte is hard op weg naar de top 500
Wat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bam bam bam,....Nee toch maar niet
HTquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
Wat zijn jullie toch ongelooflijk lief
Is het serieus al een week geleden?quote:
Fijn kerstfeestquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is het serieus al een week geleden?
damn wat gaat het hard
fijn kerstfeest HT![]()
aaw kusje op je spierpijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:28 schreef honkeytonk het volgende:
PijnIk heb in elke mogelijke spierpijn, en mijn spierpijn heeft spierpijn. En ik ben overal op gevallen
je bent een kind, dus who caresquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niks, alleen dat ik zo kinderachtig boe zeg
ik word 18/23 ingeschat dus ik moet oppasenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent een kind, dus who cares
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:29 schreef tdrone het volgende:
ik wachtte al op de eerste HT opmerking
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik word 18/23 ingeschat dus ik moet oppasen
Benny wist het niet NBT en DW ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wij weten hoe oud je bent, dus voor ons geen masker voor jou!
En! Weet jij wie ik heb ontmoet op vakantie? Iemand uit de 2e kamerquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef tdrone het volgende:
heb vanaf gisteren pas vakantie![]()
en dat was omdat er geen bussen reden dus ben nog bij aan het komen en aan het genieten van het uitslapen
Bennyquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Benny wist het niet NBT en DW ook niet
wie dat danquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En! Weet jij wie ik heb ontmoet op vakantie? Iemand uit de 2e kamer
Het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik was te enthousiast ja!
Blanksma of Planksma, ik ben in de war met de naamquote:
This thread is useless without pics...quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Blanksma of Planksma, ik ben in de war met de naam![]()
Ze had vet coole verhalen over Wilders enzo
![]()
Wat danquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geweldig. En ik heb er een nieuwe emotie ontdekt.
Die komen ergens deze week wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
This thread is useless without pics...
GMTAquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie danquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:35 schreef honkeytonk het volgende:
Jaloezie. Er was blijkbaar iemand die nog perfecter was dan ik
speciaal voor jouquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oppassen op je woorden hequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je kan me heus wel gelukkig maken
Klotebibber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |