Topquote:Op maandag 27 december 2010 14:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
3 is meer dan genoeg.![]()
Ik kreeg net al een 'foontje van boyv, ik verwacht 'm met een uurtje.![]()
thx![]()
thx, heb gereageerd.quote:Op maandag 27 december 2010 14:59 schreef Felixa het volgende:
Hier wordt een salontafel aangeboden, TS!
[Aangeboden] Ikea salontafel Ramvik in beuken
Wat een ontieglijk dom gelul zeg.. In kringloopwinkels staat vaak hartstikke mooi spul voor weinig geld. Echt niet alles wat tweedehands is is ranzig of smerig hoorquote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je moet er wel uit eten, ik kan me voorstellen, ondanks dat je geen geld hebt, niet uit ranzige pannen wilt eten..
Idd, sterker nog, een kringloopwinkel selecteert best streng op wat ze in de winkel zetten.quote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat een ontieglijk dom gelul zeg.. In kringloopwinkels staat vaak hartstikke mooi spul voor weinig geld. Echt niet alles wat tweedehands is is ranzig of smerig hoor
een hoop mensen vinden het nu eenmaal een ranzig idee om van borden of uit pannen te moeten eten die gebruikt zijn door mensen die ze niet kennenquote:Op maandag 27 december 2010 19:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Idd, sterker nog, een kringloopwinkel selecteert best streng op wat ze in de winkel zetten.
Maar dan zou je dus ook nooit meer in een restaurant kunnen eten of in een hotel kunnen slapen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
een hoop mensen vinden het nu eenmaal een ranzig idee om van borden of uit pannen te moeten eten die gebruikt zijn door mensen die ze niet kennenIdem met slapen op een 2ehands matras of onder een gebruikt dekbed oid. Ik noem maar iets ..
Dit dusquote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hállo, een gebruikt dekbed wat fris en fruitig gewassen is is niks vies.
Zie daar niks mis aan, net als fris gewassen kussens, dekens, plaids, schoongemaakte pannen en zo.....
Niemand hier geeft vieze zooi weg dacht ik zo![]()
quote:
Neuh, die koop ik liever nieuw.quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef Felixa het volgende:
TS, heb je ook nog wat aan een stapeltje hand- en/of theedoeken voor in de keuken?
Heb er nog wat liggen die toch niet meer worden gebruikt sinds er hier in huis een vaatwasser staat.
Ik denk niet dat ik dat kwijt kan, zo groot zal de woning niet zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
een eetkamertafel met stoelen, zoek je die ook nog?
een stofzuiger en een wadjang / wok?quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef vamperotica het volgende:
maar even OT.... TS... is er nog iets waar we je blij mee kunnen maken?
Oke, een 2e hsnds matras of kussen zou ik niet bij een kringloop halen, maar een pan die er goed uitziet?quote:Op maandag 27 december 2010 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
een hoop mensen vinden het nu eenmaal een ranzig idee om van borden of uit pannen te moeten eten die gebruikt zijn door mensen die ze niet kennenIdem met slapen op een 2ehands matras of onder een gebruikt dekbed oid. Ik noem maar iets ..
quote:Op maandag 27 december 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Erwin, als je nog hulp nodig hebt met verven oid? Geef je dan een gil? Ik kan best in een weekend of wat komen helpen als het zover is (of schoonmaken oid)
Ow sorryquote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gezellig, met z'n vieren schilderen.![]()
![]()
Nee, serieus... als ik hulp nodig heb weet ik je te vinden.![]()
*later in K&W*quote:Op maandag 27 december 2010 11:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik neem de LG van Symphonic over.
Bedankt voor je aanbod though.![]()
Ik vertrouw zo'n oude Miele die notabene net van reparatie komt ook niet zo eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
*later in K&W*
LG wasmachine kapot,Lagers versleten?.
LG is problematisch met lagers+lagerkruizen, Dus het zal me niets verbazen als de machine straks op de stort kapot ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |