oke, dan doe ik die wegquote:Op maandag 27 december 2010 01:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Heb ik weinig aan, en tevens al een flink bureau voor. Heb een laptop, die ik o.a. gebruik voor muziekproductie. Daar moet dus ook nog een aantal instrumenten en een mengtafel naast kunnen staan.
quote:
Oh, je hebt ook nog een magnetron? Ja, doe die er ook maar bij.quote:Op maandag 27 december 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
Had je die magnetron nou nog nodig?
Die heb ik ook nog voor je
Jijquote:
Nee, ik neem de LG van Symphonic over.quote:Op maandag 27 december 2010 10:36 schreef Wasmachinemann het volgende:
Wat is het nou? Wil je de miele of niet?
Ja, die zou ik ook goed kunnen gebruiken (anders moet de tv op de grond staanquote:Op maandag 27 december 2010 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Erwin, heb je nog iets aan een tvmeubel?
Ik heb evt ook nog glazen en bekers, maar je was al voorzien geloof ik in keukenspul toch?
Het plaatje is van internet
[ afbeelding ]
Heb je nog andere dingen nodig mop? Dan doe ik nog even wat navraag voor jequote:Op maandag 27 december 2010 11:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, die zou ik ook goed kunnen gebruiken (anders moet de tv op de grond staan), maar die kan ik pas overnemen als ik daadwerkelijk een eigen woning heb, ivm ruimtegebrek.
![]()
Zal niet lang meer duren, ga morgen alweer kijken naar een woning waarvoor ik op de 1e plaats sta.![]()
Glazen / bekers heb ik.
Een stofzuiger is wel handig.quote:Op maandag 27 december 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nog andere dingen nodig mop? Dan doe ik nog even wat navraag voor jeEn anders he, zou je moeten kijken of je via de gemeente oid in aanmerking zou kunnen komen voor bijzonder bijstand oid voor woninginrichting (of had je dat al gedaan?
)
En je begon alleen met pannenquote:
Hij ligt op zolder dus staat niet in de wegquote:Op maandag 27 december 2010 11:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, die zou ik ook goed kunnen gebruiken (anders moet de tv op de grond staan), maar die kan ik pas overnemen als ik daadwerkelijk een eigen woning heb, ivm ruimtegebrek.
![]()
Zal niet lang meer duren, ga morgen alweer kijken naar een woning waarvoor ik op de 1e plaats sta.![]()
Glazen / bekers heb ik.
Langdurigheidstoeslag is met toetsing van de afgelopen 3 jaar, als je dan al inkomsten op of rond het bijstandsniveau had (max 115%) dan heb je daar recht op. Maar als je WAJONG hebt (en ik gok dat je dat hebt) dan zit je volgens mij boven die 115%, althans, mijn broertje heeft zeg maar hetzelfde en heeft geen recht op langdurigheidstoeslag. Bijzondere bijstand kun je gewoon bij je coach een formuliertje vragenquote:Op maandag 27 december 2010 11:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Een stofzuiger is wel handig.![]()
Noodzakelijk eigenlijk.
en een bankstel mss., heb nu 1 'goede' stoel en een tuinstoel.![]()
en een salontafel?![]()
vraag ik nu niet teveel?![]()
Ik hoop deze week trouwens nog een gesprek te hebben bij de sociale dienst, eens informeren of ik al in aanmerking kom voor langdurigheidstoeslag en 2; of ik bijzondere bijstand aan kan vragen voor bijvoorbeeld stoffering / schilderwerk etc.
Je moet er wel uit eten, ik kan me voorstellen, ondanks dat je geen geld hebt, niet uit ranzige pannen wilt eten..quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef Arriviste het volgende:
Of je gaat langs een 2e hands winkel. Schaft dingen aan voor tijdelijk gebruik. En als je financieel minder krap zit, kun je die dingen vervangen.
Op de site van de gem. Purmerend staat dat ik 5 jaar lang niet of nauwelijks gewerkt mag hebben als criterium. Ik ben naar ik meen in september 2005 gestopt met mijn laatste baan, dus volgens mij moet het kunnen. De enige inkomsten die ik heb zijn van de bijstand zelf, WAJONG heb ik niet.quote:Op maandag 27 december 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Langdurigheidstoeslag is met toetsing van de afgelopen 3 jaar, als je dan al inkomsten op of rond het bijstandsniveau had (max 115%) dan heb je daar recht op. Maar als je WAJONG hebt (en ik gok dat je dat hebt) dan zit je volgens mij boven die 115%, althans, mijn broertje heeft zeg maar hetzelfde en heeft geen recht op langdurigheidstoeslag.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga zo rond half 2 jouw pannen aan boyv meegeven
Ah, dan verschillen die criteria per gemeente, maar 5 jaar bijstand is sowieso dan voldoendequote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Op de site van de gem. Purmerend staat dat ik 5 jaar lang niet of nauwelijks gewerkt mag hebben als criterium. Ik ben naar ik meen in september 2005 gestopt met mijn laatste baan, dus volgens mij moet het kunnen. De enige inkomsten die ik heb zijn van de bijstand zelf, WAJONG heb ik niet.
[..]
3 is meer dan genoeg.quote:Op maandag 27 december 2010 14:28 schreef Pien85 het volgende:
Pannen net afgewassen en afgegeven aan boyvWaren er iets minder dan ik dacht
maar er komen as we speak 3 pannen naar je toe TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |