Stuur maar een Pm met je username. Na een paar reactie's geeft deze mapp toch teveel lagg. Morgen komt er wat nieuws.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan moet ik daar binnenkort eens een kijkje nemen.
* Jolly_Reaper mee eens is.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:05 schreef Gorefieldt het volgende:
Voor niets geëxploreerd was...moeten toch ergens klei vandaan halen?
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:48 schreef einschtein het volgende:
Leuke mod, ook geinig voor MP?
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=86929
quote:Q.: Does this work for SMP?
A.: Sorry, it only works for single player
Opnieuw verkennen; nieuwe kleiquote:Op donderdag 30 december 2010 01:05 schreef Gorefieldt het volgende:
Deze avond eens zien als mijn grote grot er nog isquote:Op donderdag 30 december 2010 05:15 schreef NietTeVolgen het volgende:
Server back online,
Metro systeem ook werkt weer.
Op welke server speel je? Want dan weet ik dat ik niet hoef te verkennenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:05 schreef Gorefieldt het volgende:
Het is in ieder geval een van de beste mods voor minecraft. Ik heb hem net er ook maar weer opgezet, de vorige keer lukt het niet. Hij is ook mooi uitgebreid.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heeeh. Ik dacht dat ik wat anders zag staan. Maar ach.
Wat voor zwakke server moet je dan wel niet hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef NietTeVolgen het volgende:
NTV Server
Resource aanvragen voortaan via PM met een beschrijving waarvoor je het nodig heb.
+ server offline voor een paar uur ivm onzinnig veel land verwijderen dat voor niets geëxploreerd was.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef Toothless het volgende:
[..]
Wat voor zwakke server moet je dan wel niet hebben.
Mo Creatures?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar toothless, zou het jou misschien lukken om die Mo' Creatures op de server te zetten?
Het zou wel leuk zijn
iemand anders zijn server afzeikenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef Toothless het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal mohammedaanse creatures die 10x krachtiger zijn dan boomers, die zoveel mogelijk onschuldige spelers willen doodmaken en complete biggenboerderijen kapotmaken. Deze komen alleen naar buiten als de maan er is, want ze aanbidden de maangodquote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef Toothless het volgende:
[..]
Mo Creatures?
Wat zijn dat? teveel gedronken afgelopen nacht dus maak mijn gedachten even helder.
Leugens zeg ik je, leugens!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal mohammedaanse creatures die 10x krachtiger zijn dan boomers, die zoveel mogelijk onschuldige spelers willen doodmaken en complete biggenboerderijen kapotmaken. Deze komen alleen naar buiten als de maan er is, want ze aanbidden de maangod
Mau lees mijn bericht hierboven. Het is alleen voor SP.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar toothless, zou het jou misschien lukken om die Mo' Creatures op de server te zetten?
Het zou wel leuk zijn
Staat volledig los van de server maar toch bedankt voor je zoveelste poging tot kinderachtig doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ja, maar hij zou het toch misschien kunnen proberenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:11 schreef Berend. het volgende:
[..]
Mau lees mijn bericht hierboven. Het is alleen voor SP.
Whateverquote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Staat volledig los van de server maar toch bedankt voor je zoveelste poging tot kinderachtig doen.
ach, het is hier best gezellig hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Katth het volgende:
Klinkt alsof het gezellig is op die servers van jullie
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Dwaasheid vereeuwigd.
Wat een held.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Baasheid vereeuwigd.
Wie ben jij dan.quote:
Ik zag wel 2 seconden de nieuwe map volgens mijquote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Berend. het volgende:
Hehe ik dacht even dat het aan mij lag.
De nieuwe map is er trouwens, net 2 seconden voordat minecraft eruit lag. Hopelijk gaat die goed werkenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef Verbodsbord het volgende:
FUCK! minecraft.net ligt er weer uit
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
De nieuwe map is er trouwens, net 2 seconden voordat minecraft eruit lag. Hopelijk gaat die goed werken
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zag wel 2 seconden de nieuwe map volgens mij, een heeeeeeele hoge muur?
Neequote:
Ja, die had ik al gelezen. Maar het was een beetje van tl;drquote:Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef Flurry het volgende:
Iedereen deze geniale review al gelezen?
http://objectiveministries.org/zounds/review-minecraft.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |