Ciaoquote:
Ha skatquote:
mariaparochiequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Godsallemachtig.
Joah, en doar weer'n zunne va.
ook al ben je bajesklant, of van de verkeerde kantquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Denk nou niet, ik ben te min.
Mijn leven heeft geen zin, want de kerstklok luid ook voor zo'n ei als jij.
Ik ook van jou hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef omearos het volgende:
[..]
ook al ben je bajesklant, of van de verkeerde kant
Tegen eind december hou ik ook van jou!
Hollands is overrated.. Kijk maar naar stamppotquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sowieso merrie kristmaes zeggen tegen iemand.Doe het gewoon op zn Hollands.
want?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hollands is overrated.. Kijk maar naar stamppot
Want ik heb liever buitenlands etenquote:
Landverraad! Breng de guilotine!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Want ik heb liever buitenlands eten
Oja. Breng de paarden!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:39 schreef Under_Score het volgende:
was de guilotine niet frans? waarom niet ouderwetsch neerlandsch vierendelen?
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:51 schreef Under_Score het volgende:
brandstapeltje erbij voor de warmte en we zijn helemaal klaar
ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Want ik heb liever buitenlands eten
Jij ook schoonheidquote:
Leukquote:
Mwohhh.. We krijgen t hier gewoon te vaak te eten.. Dan wordt t een beetje too muchquote:
Doe voorzichtig ja. Wil je nog langer meemakenquote:
Ik ben er net uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bas jonge, als je moe bent moet je naar bed
Mja was pas om 6u terug in enschede, toen naar huis en mn nest in....dus enig recht van sprekenquote:
Ja oké, dat welquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mja was pas om 6u terug in enschede, toen naar huis en mn nest in....dus enig recht van spreken
quote:
Dan heb jij wel veel weekenden en feestdagenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Zo hoort het in het weekend, en vooral op feestdagen!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan heb jij wel veel weekenden en feestdagen
Padoem tsjjquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oeh, onder de gordelquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Was nog voor mn verjaardagquote:
Ik ga zo ribeye etenquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:21 schreef ACT-F het volgende:
Zojuist een heerlijk stukje koe gegeten
Iemand teleurstellen is nooit leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, ik ben er ook heel blij mee dat ze er begrip voor heeft, maar goden wat haatte ik mezelf op dat moment dat ik haar moest teleurstellen
Kutgrappenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d8a_1293297918
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef Assiej het volgende:
Vulling staat op te stijven
en dan aardbeien vulling erover
opmerkigen over 'opstijven' zijn lame
Ghehehequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Redbaron het volgende:
Wakker na weer een dutje, Oorlogswinter was wel weer erg boeiend
Hi honey, goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Stiekem wel he?
San![]()
Hoe was je kerst
Eerst naar opa en oma, met de ene kant van de familie. Daarna 's middags de andere kant van de familie, spelletjes gedaan, gegourmet en gewoon gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hey schatje
Wel okee
niks bijzonders eigenlijk
Wat heb je gedaan, met fam?
\m/quote:
Oja, daar had ACT-F het laatst ook al over.quote:
Justinquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, daar had ACT-F het laatst ook al over.Ik ga meteen kijken bij mn instellingen.
Dat komt vast goedquote:[..]
JustinHoe is het met haar? Is ze al een beetje beter? Doe haar de groetjes van mij en een kusje.
Waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Joah, mooie tijd om eens naar bed te gaan. Morgen een lange reis voor de boeg
Gelukkig heb ik tethering nu voor elkaar met m'n telefoon en laptop
Naar Leidenquote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen?
en welterusten \m/
Tijd dat je je rijbewijs haalt joh! ben je de helft snellerquote:Op zondag 26 december 2010 00:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naar Leiden
3 uur met de trein
Nog 3 weken, hopelijkquote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tijd dat je je rijbewijs haalt joh! ben je de helft sneller
Uhu, ze ligt te slapenquote:
De gloednieuwe telefoon die je laatst hebt laten repareren?quote:Op zondag 26 december 2010 01:45 schreef Assiej het volgende:
Zucht. Telefoon leek goed te doen na de update maar nu komt de ene shitzooi na de andere.
Zit het ook nog mee of krijg ik alleen elke keer geouwehoer met dit ding
Ik heb geen kerstexcuus nodig om familie te zienquote:Op zondag 26 december 2010 08:33 schreef Under_Score het volgende:
![]()
allemaal een leuke kerst? ik op zich wel, altijd leuk om je familie weer te zien
ah, dat moet ik bij m'n oudersquote:Op zondag 26 december 2010 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verplicht gezellig doen bij m'n pa
En we hebben er zin in met z'n allen, je wilt niet wetenquote:Op zondag 26 december 2010 10:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat moet ik bij m'n ouders
ik heb al besloten dat ik bij de ouders van Justin een sneeuwpop ga makenquote:Op zondag 26 december 2010 10:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En we hebben er zin in met z'n allen, je wilt niet weten
Goedemorgen Basquote:
Goedenmorgen mevrouwquote:Op zondag 26 december 2010 10:45 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb al besloten dat ik bij de ouders van Justin een sneeuwpop ga maken![]()
[..]
Goedemorgen Bas
Heerscher, goed te passe?quote:
Veel plezier d'r meequote:
Vandaar de knapheidquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef Under_Score het volgende:
lol, als je voor instapt en er achter er weer uitloopt dan ben je er al
Pas wel op he, het schijnt te ijzelen enzoquote:Op zondag 26 december 2010 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over anderhalf uur ofzo richting zeeland, kiekn of t nog bestaat
Joa.quote:Op zondag 26 december 2010 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pas wel op he, het schijnt te ijzelen enzo
dat was net nog andersquote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
The fuck, de trein zit zo enorm vol dat er net mensen niet meer bij in pasten
quote:
Valt volgens mij wel mee. Had vanmorgen om 6:30 één à twee centimeter sneeuw van vannacht voor de deur liggen en da's nu weg!quote:Op zondag 26 december 2010 15:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maja dan moet het wel een paar dagen dooi blijven, want de grond is nog wel bevroren denk ik
Niks niet. Eerst nog flink veel sneeuw en kou. Daarna een goeie warme lente en een sinderende zomer!quote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Had vanmorgen om 6:30 één à twee centimeter sneeuw van vannacht voor de deur liggen en da's nu weg!
Op naar de zomer!
quote:Op zondag 26 december 2010 15:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks niet. Eerst nog flink veel sneeuw en kou. Daarna een goeDe warme lente en een Zinderende zomer!
Heb niet laten repareren, heb een nieuwe gekregen in de winkel mja nu heb ik software update gehad maar doet niet goed bij 1 iets.... zwaar irritant.quote:Op zondag 26 december 2010 02:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De gloednieuwe telefoon die je laatst hebt laten repareren?
Ah lekker gezellig!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst naar opa en oma, met de ene kant van de familie. Daarna 's middags de andere kant van de familie, spelletjes gedaan, gegourmet en gewoon gezellig
Was wel leuk. Oma is net weg. Jij dan?
Het enige wat ik van HTC weet is dat ik ze nooit zou kopenquote:Op zondag 26 december 2010 17:07 schreef Assiej het volgende:
Iemand verstand van htc's ? Of android?
Nou enige wat ik weet is dat iedereen er geluk mee heeft en ik elke keer elk geouwehoer heb.quote:Op zondag 26 december 2010 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het enige wat ik van HTC weet is dat ik ze nooit zou kopen
Zonder telefoon is het prima te doen hoorquote:Op zondag 26 december 2010 17:59 schreef Assiej het volgende:
Nou enige wat ik weet is dat iedereen er geluk mee heeft en ik elke keer elk geouwehoer heb.
Voor mij niet, ik kan alles checken.. anytime anywhere...quote:Op zondag 26 december 2010 18:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zonder telefoon is het prima te doen hoor![]()
Vroegâh hadden we thuis niet eens telefoon; gingen we naar een telefooncel
Kan ook zonder telefoon hoor. Goed voor je sociale contactenquote:Op zondag 26 december 2010 18:48 schreef Assiej het volgende:
Voor mij niet, ik kan alles checken.. anytime anywhere...
Nou niet bepaald, NS is niet vaak optijd met doorgeven of ze vertraging hebben..quote:Op zondag 26 december 2010 18:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kan ook zonder telefoon hoor. Goed voor je sociale contacten
Dat is nooit anders geweestquote:Op zondag 26 december 2010 18:52 schreef Assiej het volgende:
Nou niet bepaald, NS is niet vaak optijd met doorgeven of ze vertraging hebben..
Keuze heb ik wel..quote:Op zondag 26 december 2010 18:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweestEn je hebt geen keus, wachten moet je toch
Kun je beter direct de bus pakkenquote:Op zondag 26 december 2010 18:54 schreef Assiej het volgende:
Keuze heb ik wel..
Op mijn telefoon kijken waar de vertraging gemeld staat
en snel in de bus jumpen die dezelfde bestemming heeft
Dan moet ik een half uur staan in een super volle drukke bus.quote:
Dan zou ik die 5 minuten vertraging van de trein voor lief nemenquote:Op zondag 26 december 2010 18:56 schreef Assiej het volgende:
Dan moet ik een half uur staan in een super volle drukke bus.
en daar kan ik niet tegen want dan ga ik hyperventileren.
Als ik met de trein ga is het 10-15 min. eventueel staan (meer ruimte in de trein)
en dan stap ik over in een andere drukke trein van 10 / 15 min.
Nou met de sneeuwbuien van laatst was het geen 5 min.quote:Op zondag 26 december 2010 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zou ik die 5 minuten vertraging van de trein voor lief nemen
Wat is nou 15 min.quote:Op zondag 26 december 2010 19:02 schreef Assiej het volgende:
Nou met de sneeuwbuien van laatst was het geen 5 min.
Maar eerder minimaal 15 minuten
Oerdegelijke dingen zijn dat, beter dan menig moderne telefoonquote:Maar als ik met je ga bellen zal ik wel even een blik pakken en een touwtje eraan vast binden en proberen te roepen..
Dan kom ik de les niet meer in en had ik alsnog rustig aan kunnen doenquote:Op zondag 26 december 2010 19:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is nou 15 min.
[..]
Oerdegelijke dingen zijn dat, beter dan menig moderne telefoon
Op tijd vertrekkenquote:Op zondag 26 december 2010 19:13 schreef Assiej het volgende:
Dan kom ik de les niet meer in en had ik alsnog rustig aan kunnen doen..
Het draadje hing losquote:Waarom nam je nou niet op ?? Ik maar bellen en bellen
Ik weet een beter idee, daarom belde ik je net..quote:Op zondag 26 december 2010 19:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op tijd vertrekken
[..]
Het draadje hing los
¤quote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Assiej het volgende:
Ik weet een beter idee, daarom belde ik je net..
Jij kan toch als taxi gaan functioneren?
Ghehehehequote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Assiej het volgende:
Je kunt wel denken dat mijn lul een bel is maar trek er maar eens aan
Hahaha
Niet eens vrienden korting?quote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net zoveel als een taxi. Ik moest toch als een taxi functioneren?
Mag ik mee?quote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef Assiej het volgende:
Niet eens vrienden korting?
Dan rijd ik zelf wel..
OV? The horror...quote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
Kom je eerst hier?
Trein pakken en in Oldenzaal uit stappen
Awwquote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
OV? The horror...![]()
Ik pak de auto liever, als het niet ijzelt tenminste
quote:Op zondag 26 december 2010 22:36 schreef Assiej het volgende:
Aww
Kom maar !
Laat me even weten als je er bent, neem je telefoon met draad even mee
Ik ben er tochquote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Is er nog wat leuks te doen in Oldenzaal?
O, aardigquote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef Assiej het volgende:
Hoelaat ben je er??
Slapen kan, zal het 2 pers. luchtbed opzetten!
Lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit even bij me maat op de pc.
Astrid hoe was de monchou?
Met drank op ??quote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, aardigMaar ik rij wel terug hoor
Ik ben wel een kroegenmens. Er is toch wel wat te doen in Oldenzaal hoop ik?
Dat hoeft ook niet, als het maar een gezellig kroegje isquote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Assiej het volgende:
Met drank op ??
Jawel, er is hier geen discotheek..
Vergeet je slaapmuts nietquote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, thuis.
Nu slapen, morgen 06:00 weer op
Gezellig moet je het zelf maken.quote:Op zondag 26 december 2010 22:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als het maar een gezellig kroegje is
Haha. Daar ging ook wel van uit.quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lekker
Is nog steeds over!
Was ook bezoek vanmiddag die vonden hem ook lekker
Zo, broodje woordenboek gehad?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, thuis.
Nu slapen, morgen 06:00 weer rijden
Hey Selmaquote:
Selquote:
Gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga misschien een drankje doen met AssieAls ze nog wakker is tenminste
Ik ben nog steeds wakkerquote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je nou wakker bleef dan had je meegekund
Als ik er bij ben is het altijd gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 22:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als het maar een gezellig kroegje is
Eh weird, nu ga ik daar dus elke keer aan denken als ik het eetquote:Op zondag 26 december 2010 22:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gezellig moet je het zelf maken.
[..]
Haha. Daar ging ook wel van uit.
Mooi dat ze het lekker vonden. Ik had een tompouce (ofzoiets) vanmiddagRaar als je bedenkt dat die roze kleurstof van karmijn is wat gemaakt is van hoofdluis.
Wou je nog een kroegje pakken dan?quote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Assiej het volgende:
Als ik er bij ben is het altijd gezellig![]()
Nuu ??quote:
Is goedquote:Op maandag 27 december 2010 00:18 schreef Assiej het volgende:
Nuu ??
Neejoh ik ben net van plan om naar bed te gaan..
Dan doen we dat een andere keer en gaat San ook mee
Normaal een half uur. Tijdens een sneeuwstorm 'ietsjes' langer...quote:Op maandag 27 december 2010 00:50 schreef Assiej het volgende:
Hoelang rij je erover? Van goor/oldenzaal?
Ik ga ook zoquote:Vanuit het bed, slaap lekker![]()
Popjequote:
Ik vernam ook dat Heracles interesse had in Messi...quote:Op maandag 27 december 2010 11:50 schreef BeHappy20 het volgende:
Interesse in janko, Ruiz en Janssen.. Wat is twente dan nog?
eerst maar wachten tot de interesse concreet wordtquote:Op maandag 27 december 2010 11:50 schreef BeHappy20 het volgende:
Interesse in janko, Ruiz en Janssen.. Wat is twente dan nog?
Willem II ook las ik!!quote:Op maandag 27 december 2010 11:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vernam ook dat Heracles interesse had in Messi...
Jah das waar, maar ben benieuwdquote:Op maandag 27 december 2010 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerst maar wachten tot de interesse concreet wordt
De vader van messi?quote:Op maandag 27 december 2010 11:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vernam ook dat Heracles interesse had in Messi...
quote:Op maandag 27 december 2010 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV gaat Van Bommel en Van Nistelrooij terughalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |