Maar echt he, hoe kom je op het idee om rotjes in bananen te stoppen en die in je gezicht te laten ontploffen ?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar echt he, hoe kom je op het idee om rotjes in bananen te stoppen en die in je gezicht te laten ontploffen ?![]()
En dan gebeurt er niksquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef ToT het volgende:
Japan: Tsunami veroorzaakt door maan
19 Maart komt de volgende mega aardbeving en eventueel tsunami!Gaat een heel zware worden, deze keer!
Goeie vraag.. ik hou het niet bij. Dacht dat het vorig jaar al wel afgesloten was. En een chemisch goedje om een groot deel van de olie aan het zicht te onttrekken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:43 schreef Bastard het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met dat olielek in de zee![]()
Die zijn vorig jaar bevrijd?quote:En wat was het verhaal van de mijnwerkers in Chili
Verschuiving in welke zin?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef ToT het volgende:
Tuinhek, is jou iets bekend over een verschuiving in het EEG-veld? Iets met de Schumann-resonantie die van 7.8 ineens skyhigh gaat? Schijnt ook iets met alfa-golven te maken te hebben?
Tja geen idee. Iets met een frequentie of zo die van 7.8 ineens omhoog schiet?quote:
Als ik op wiki kijk heeft die resonantie eigenlijk helemaal niets met het brein te maken, maar meer met atmosferische zaken. Geen idee hoe dat in zou moeten haken op een EEGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja geen idee. Iets met een frequentie of zo die van 7.8 ineens omhoog schiet?
Degene van wie ik het gehoord heb is niet iemand die zo dingen uit de lucht grijpt, maar ik vind het wel een beetje een wazig verhaal.
Ja er werd gezegd dat de resonantie en "iets" met het menselijk brein en de EEG synchroon met elkaar liepen. De wetenschap zou dit weten, maar negeren. (Leek me al sterk.)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als ik op wiki kijk heeft die resonantie eigenlijk helemaal niets met het brein te maken, maar meer met atmosferische zaken. Geen idee hoe dat in zou moeten haken op een EEGZaken als alfa, beta, theta etc. zijn (naar mijn mening) meer superpositie verschijnselen dan op neuronaal niveau aanwezige signalen.
Nou zeg, ik begrijp de paniek ook niet hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er werd gezegd dat de resonantie en "iets" met het menselijk brein en de EEG synchroon met elkaar liepen. De wetenschap zou dit weten, maar negeren. (Leek me al sterk.)
Pfff wat anders: Twee derde vreest ramp kerncentrale Nederland
Stelletje paniekerige lutsers...
Ja stel dat wij hier ook zo'n extreme aardbeving en tsunami gaan krijgen....quote:Op zondag 27 maart 2011 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, ik begrijp de paniek ook niet hoor.
Dat mensen zich zo op laten jutten he? Logisch nadenken of iets met kansenberekening is er niet meer bij.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja stel dat wij hier ook zo'n extreme aardbeving en tsunami gaan krijgen....Gebeurt zo hoor, kan elk moment toeslaan!
Chili betekent waarschijnlijk niks, maar de lek is wel een vrij ernstig verhaal, zie het filmpje over Corexit hier onderaan: Algemeen korte filmpjes thread.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:43 schreef Bastard het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met dat olielek in de zeeEn wat was het verhaal van de mijnwerkers in Chili
Alle duistere aspecten van MRI \o/quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:19 schreef truepositive het volgende:
Ik zou graag weer suggesties van jullie willen voor een nieuw artikel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |