Dan mag NIEMAND meer huren?quote:Op maandag 27 december 2010 22:16 schreef Joene het volgende:
of wat ook een oplossing is , iedereen meer salaris
Van mij moet je niks Swets.quote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er uberhaupt nog een film die ik MOET zien?
quote:Op maandag 27 december 2010 22:40 schreef KingOfMars het volgende:
Dat recoden werkt wel als een gek btw. 't Is omslachtig maar DVD's die het totaal niet deden doen het als MKV prima.
Ah, ik dacht dat ik al de enige was die een uur moest wachten op handbrake.quote:Op maandag 27 december 2010 22:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja echt he. Ff door Handbrake heen en gaan. Nouja. "Ff". Kost je wel een uurtje maar vooruit.
Unstoppablequote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er uberhaupt nog een film die ik MOET zien?
Hey das niet tof , ik dacht dat die meds hielpen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:19 schreef Armageddon het volgende:
De kleine bij ons is ziek.
Ze loopt al weken achter elkaar te hoesten en te proesten en om de paar dagen tegen de 40 graden koorts. Huisarts weet het niet meer. Ze zijn vanochtend naar het Juliana Kinder Ziekenhuis om bloed te laten prikken.
fijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:01 schreef Armageddon het volgende:
Neem ik mijn pc speakers + subwoofer mee naar het werk. Beetje internet muziek luisteren je weets. Gaat er zo een kut van een collega met z'n maat 45 op mijn subwoofer staan. Stekkertje afgebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |