Ja als die uit staat ja.quote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat op mijn koreaanse tv zwart toch behoorlijk zwart is.
En de negers bruin J.quote:
Gelukkig maar !quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou nu staat ie aan en dat zwart van dat dartsbord ziet er best zwart uit.
Mijn breedbeeld uit 2004 , nog 850 eurootjes J, Home Cinemaatje erbij waar je nu geen reet meer mee kan voor een meiertje of 6 ! Goeie investering wel , 2 weken en 3 dagen later werden de LED /Plasma TV's betaalbaar en was er opeens home cinema met 3 boxen.quote:Op maandag 27 december 2010 21:32 schreef KingOfMars het volgende:
Mijn laatste 2 tv's hebben precies eh 0 euro gekost.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn breedbeeld uit 2004 , nog 850 eurootjes J, Home Cinemaatje erbij waar je nu geen reet meer mee kan voor een meiertje of 6 ! Goeie investering wel , 2 weken en 3 dagen later werden de LED /Plasma TV's betaalbaar en was er opeens home cinema met 3 boxen.
Story of my life swets.quote:Op maandag 27 december 2010 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Herkenbaar. Zo heb ik mijn zwarte 4:3 ingeruild voor een Sony 82cm trinitron 100Hz breedbeeld joekeloerus van 150KG met een Sony DAV s800 top of the bill DVD receiver dolby digital surround set want vrouwlief vond zwarte apparatuur niet mooi. Ik had de laatste kabel nog niet aangesloten of je kocht een 110cm plasma voor de helft van het geld.
Je had ze toch wel al is gezien ?quote:Op maandag 27 december 2010 21:37 schreef KingOfMars het volgende:
Leuke familiefilm wel, dat Resident Evil!
Oh succes met deeltje 3quote:
Daarom huur ik. Maar goed, eens kijken hoe lang het duurt voordat ik met 3 bloedjes van kinderen mijn huis uit geziekt word omdat ik te hard werk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Story of my life swets.
Ik kocht een huis van 2 ton , 3 weken later stort de huizenmarkt in![]()
Niet zolang rutte blijftquote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom huur ik. Maar goed, eens kijken hoe lang het duurt voordat ik met 3 bloedjes van kinderen mijn huis uit geziekt word omdat ik te hard werk.
Rutte 1 wil huizen al niet meer verhuren aan mensen met modaal.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet zolang rutte blijftAls die pechtold maar niet aan de macht komt he
Zal die toch eerst een oplossing moeten vinden om koophuizen betaalbaar te krijgenquote:Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rutte 1 wil huizen al niet meer verhuren aan mensen met modaal.
Jij denkt dat ie daar mee zit?quote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal die toch eerst een oplossing moeten vinden om koophuizen betaalbaar te krijgendan wel nieuwbouw aantrekkelijk maken . Anders stagneert de doorstroming nogal
Als die een beetje economische verbeteringen wil onder zijn leiding denk ik wel dat die daar wat mee doet ja. Ik denk namelijk dat die het niet erg leuk vind als onder zijn leiding nederland economisch meer achteruit gaat.quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie daar mee zit?.
Hetgeen gebeurt als prijzen niet kunstmatig hoog gehouden worden door subsidies en er daarnaast voldoende aanbod is.quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Joene het volgende:
Het probleem lost pas op als ik een huis kan kopen wat nu 3 ton is voor 2,5 ton ofzo waardoor mijn huis van 2 ton vrij komt voor 1,5 ton ofiets dergelijks.
Dat is wel een toppertje ja!quote:Op maandag 27 december 2010 22:16 schreef Joene het volgende:
of wat ook een oplossing is , iedereen meer salaris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |