Hoe meer jesters hoe meer vreugd'.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe het dan goed.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis vreten bij mijn ouders op deVeluwe
. Ik zal naar JK zwaaien.
Ja... ik kon ze nu alle 3 af laten zinken in zo'n modderig vijvertje. Maar ze werden net op tijd weer lief.quote:
nee man nog gourmetten met.aldi pakket. Oh btw wegen zijn goed te doenquote:
helaas ik mag gewoon tot een uur of 9 maja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:34 schreef KingOfMars het volgende:
Oh ik schrok al. Dat niet blijkt dat heel Nederland zijn familiebezoekjes in een uurtje er doorheen jast he, na al die jaren.
zoutelozer dan home alone??quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
Straks nog wat te knabbelen bij 1 of andere zouteloze kertsfilm ofzo.
Hier is het net weer droogquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:00 schreef KingOfMars het volgende:
Hier sneeuwt het voor de verandering weer eens.
kwartiertje ga ik de auto inquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wacht nog ff of J veilig en wel overkomt vanuit Brabonië.
ik had het gezien,bedankt even goed.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanuit het westen kans op ijzel J. Oppassen dat je je nieuwe megane niet kort rijdt.
zou de kerstsfeer niet ten goede komen j.quote:
Nee, en pap door zo'n slangetje is ook geen fijne kerstmaaltijd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef Joene het volgende:
[..]
zou de kerstsfeer niet ten goede komen j.
Ja man !quote:Op zondag 26 december 2010 01:11 schreef n00cL30n het volgende:
Dus heelhuids teruggekomen over de gladde wegen J?
Serenityquote:Op zondag 26 december 2010 18:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ohja wij zijn dus uiteindelijk thuis gebleven. Goed bezig dus!
Wat kijken we?
Waren er AH;s in de buurt open dan??quote:Op zondag 26 december 2010 18:43 schreef NJ het volgende:
Vandaag gewerkt bij de AH. Volledig uitgestorven, hadden we niet verwacht.
Ik zie hetzelfde met realtek players momenteel. Lijkt alsof Mediatank en de realtek SDK een issue hebben met een bepaalde codec. Is er geen nieuwe firmware beschikbaar?quote:Op zondag 26 december 2010 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
Hm, dat stotteren tijdens DVD playback van die Popcorn Hour begint wel irritant te worden. Kan haast geen DVD meer downloaden en kijken zonder dat gestotter. En het stomme is dat HD playback van 720p of 1080i materiaal geen enkel probleem is dus het kan haast geen performance of bandbreedte bottleneck zijn. Net nog even geprobeerd wat het doet als ik de DVD (bestaande uit AUDIO_TS en VIDEO_TS folders) op m'n iMac zet en het daarvan af stream mbv SMB ipv via NFS vanaf m'n FreeNAS maar zelfde verhaal.
Zucht. Jij een idee Swets? Lijkt erop dat DVD's op een bepaalde manier geript worden waar die Popcorn Hour slecht mee om kan gaan ofzo? En dat die bepaalde manier steeds meer standaard wordt?
Mja, vorige week nog. Maar met de afgelopen paar updates had ik het ook. Vreemd genoeg kan ik er online weinig over vinden. Ben nu een probleem DVD aan het omzetten naar MKV om te kijken of het dan wel goed gaat.quote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie hetzelfde met realtek players momenteel. Lijkt alsof Mediatank en de realtek SDK een issue hebben met een bepaalde codec. Is er geen nieuwe firmware beschikbaar?
Hier ook!quote:
De enige die er is is de baas om mij in de gaten te houden.quote:Op maandag 27 december 2010 07:52 schreef Joene het volgende:
ik ook lekker rustig op kantoor, ik hou dr van
Hmmm ja ik haal straks wel een kan.quote:
Dat zeg ik, het universele kerstgevoel dus!quote:Op maandag 27 december 2010 09:11 schreef Tally het volgende:
Het is godverdomme dat het mot, maar ik had anders veel liever op mijn eigen bank gezeten, met een lekker biertje. In plaats van hier naast die hoere kerstboom een beetje tof te doen tegen familie waar ik op dit moment totaal niet bij wil zijn godverdomme
Zo'n gevoel straal je uit!
Zo ben ik ook gewoon met kerst, zonder muts keek ik niet veel vrolijkerquote:Op maandag 27 december 2010 09:07 schreef KingOfMars het volgende:
Je straalt ook precies MIJN kertsgevoel uit..
Wel flinke ballen J.quote:Op maandag 27 december 2010 09:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo ben ik ook gewoon met kerst, zonder muts keek ik niet veel vrolijker
ik zie geen foto van Hilde.quote:
Van wie ?quote:Op maandag 27 december 2010 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
En nu moet ik eigenlijk een gas-op-glas kookplaat in de keuken inbouwen.
Wat een onzin.quote:Op maandag 27 december 2010 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
En nu moet ik eigenlijk een gas-op-glas kookplaat in de keuken inbouwen.
Ja. Alleen staat dat stinkding al een maand in de doosch in de keuken in de weg te staan. Maar goed, ik zal eerst een plank naast het aanrecht moeten maken waarin hij in moet komen. Ben er alleen nog niet uit hoe ik de overgang tussen aanrecht en plank netjes kan maken.quote:
Gewoon een stoeltje pakken. In de keuken gaan zitten. En staren naar je aanrecht. En dan hopen dat er een idee op komt.quote:Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja. Alleen staat dat stinkding al een maand in de doosch in de keuken in de weg te staan. Maar goed, ik zal eerst een plank naast het aanrecht moeten maken waarin hij in moet komen. Ben er alleen nog niet uit hoe ik de overgang tussen aanrecht en plank netjes kan maken.
Kitrandje ?quote:Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja. Alleen staat dat stinkding al een maand in de doosch in de keuken in de weg te staan. Maar goed, ik zal eerst een plank naast het aanrecht moeten maken waarin hij in moet komen. Ben er alleen nog niet uit hoe ik de overgang tussen aanrecht en plank netjes kan maken.
Mannetjesquote:Op maandag 27 december 2010 09:31 schreef KingOfMars het volgende:
Can't help you there, Swets.
Ik heb daar mannetjes voor.
Neh, 2 verschillende soorten materiaal koud op elkaar zetten met een beetje kit ertussen is kut. Ik zal wel een aluminium T-profieltje meenemen. Hoewel je dan weer een lelijke voorkant krijg.quote:
Ok bob , we zien graag een pic van de bedachte oplossing!quote:Op maandag 27 december 2010 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neh, 2 verschillende soorten materiaal koud op elkaar zetten met een beetje kit ertussen is kut. Ik zal wel een aluminium T-profieltje meenemen. Hoewel je dan weer een lelijke voorkant krijg.
Ben er nog niet uit.
Nou ja, het blijft prutsen. Eigenlijk moet er gewoon een compleet nieuw aanrechtblad op over de volledige lengte, maar DAT ga je natuurlijk niet doen in een huurwoning...quote:Op maandag 27 december 2010 10:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ok bob , we zien graag een pic van de bedachte oplossing!
Waarom niet ? 3 meier voor een kunstof aanrechtblad ?quote:Op maandag 27 december 2010 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft prutsen. Eigenlijk moet er gewoon een compleet nieuw aanrechtblad op over de volledige lengte, maar DAT ga je natuurlijk niet doen in een huurwoning...
Het was KUT!quote:Op maandag 27 december 2010 10:15 schreef Armageddon het volgende:
Hoerenlopers!
Het was weer fantastisch!
Alleen voor een ander gasplaatje? En in de oude staat brengen als ik eruit ga?quote:Op maandag 27 december 2010 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom niet ? 3 meier voor een kunstof aanrechtblad ?
Ik was heel serieus hoor!quote:Op maandag 27 december 2010 10:22 schreef Armageddon het volgende:
Krijg net een PM van iemand. Verdien jij echt 4000 in de maand? Wat voor werk doe je dan? Dat wil ik later ook.![]()
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik verdienquote:Op maandag 27 december 2010 10:22 schreef Armageddon het volgende:
Krijg net een PM van iemand. Verdien jij echt 4000 in de maand? Wat voor werk doe je dan? Dat wil ik later ook.![]()
Ik verdien ook meer. Alleen krijg ik minder.quote:Op maandag 27 december 2010 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik verdien
quote:Op maandag 27 december 2010 10:22 schreef Armageddon het volgende:
Dat hoeft tegenwoordig niet meer toch ?quote:Op maandag 27 december 2010 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen voor een ander gasplaatje? En in de oude staat brengen als ik eruit ga?
Dat verschilt per woningstichting en de verandering.quote:Op maandag 27 december 2010 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat hoeft tegenwoordig niet meer toch ?
Dat weet ik niet of ik dat van plan ben.quote:Op maandag 27 december 2010 10:37 schreef Joene het volgende:
ik zou als ik niet van plan was te verhuizen de eerste paar jaar het gewoon doen , maar goed dat ben ik.
Vraag het. Mijn huisbaas was maar wat blij met alle veranderingen die ik ging doorvoeren. Scheelde hem weer in tijd. Uiteraard heeft hij er wel voor betaald.quote:Op maandag 27 december 2010 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat verschilt per woningstichting en de verandering.
quote:Op maandag 27 december 2010 10:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vraag het. Mijn huisbaas was maar wat blij met alle veranderingen die ik ging doorvoeren. Scheelde hem weer in tijd. Uiteraard heeft hij er wel voor betaald.
150 eurie? zonder het blad bij hem kopen ?quote:Op maandag 27 december 2010 12:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou zo'n mannetje rekenen voor het oude blad eraf en nieuwe blad erop?
Oh ik ook J. Maar gelukkig op de arbeitsplatz geen gezeikquote:
Ik heb laatst een gat in m'n deur geschopt. Moet je dat ook melden?quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook bij de grotere corporaties kun je doorgaans veranderingen aan je huurwoning aanbrengen zonder dat je het hoeft terug te muteren bij verlaten van de woning, Swets. Als je het maar netjes meldt.
ik in een ruitje van mn schuurdeur , sleutels vergeten en wou naar binnenquote:Op maandag 27 december 2010 13:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb laatst een gat in m'n deur geschopt. Moet je dat ook melden?
Ik werk in het Alexandrium.quote:Op zondag 26 december 2010 20:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
Waren er AH;s in de buurt open dan??![]()
Welke werk jij ook al weer?
Ja klopt, maar als je een nieuw aanrechtblad met inbouw gaststel maakt, kan je natuurlijk niet je gaststel bij vertrek meenemen en een gat in het aanrechtblad achterlaten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook bij de grotere corporaties kun je doorgaans veranderingen aan je huurwoning aanbrengen zonder dat je het hoeft terug te muteren bij verlaten van de woning, Swets. Als je het maar netjes meldt.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:55 schreef Armageddon het volgende:
Rutger van GS net op de Twitter:
"Ik word hier zo snel bruin. Vanmiddag mocht ik al de bus niet meer in. #capetown"
Waarom zou je in godsnaam je gasstel mee willen nemen? in je nieuwe huis wat toch een koopwoning is zit toch een keuken of je koopt er een nieuwe in ?quote:Op maandag 27 december 2010 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je een nieuw aanrechtblad met inbouw gaststel maakt, kan je natuurlijk niet je gaststel bij vertrek meenemen en een gat in het aanrechtblad achterlaten.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je gasstel mee willen nemen? in je nieuwe huis wat toch een koopwoning is zit toch een keuken of je koopt er een nieuwe in ?
Zolang het beter is dan standaard woningbouw zal er weinig issue zijn lijkt me.quote:Op maandag 27 december 2010 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
En zelfs als je hem NIET wil meenemen, moet de nieuwe bewoner hem nog steeds WILLEN. Anders kan je toch echt de boel verbouwen.
Zal je verbazen. Ik wil ook alles zoveel mogelijk origineel als ik een huurhuis krijg toegewezen. Anders zit IK met de ellende als ik eruit ga. Maar goed, in dit geval ga ik het denk ik gewoon doen, anders wordt het een smerig prutswerk.quote:Op maandag 27 december 2010 16:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Zolang het beter is dan standaard woningbouw zal er weinig issue zijn lijkt me.
Dat is dus wel goed te doen imo ? , zie niks waarom ik het niet zou doen in elk geval.quote:Op maandag 27 december 2010 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, de voorwaarden gevonden:
http://www.comwonen.nl/up(...)Keuken_ZK2008.04.pdf
Nou ja, zoals gezegd moet je inbouwapparatuur eruit slopen als je weggaat.quote:Op maandag 27 december 2010 16:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is dus wel goed te doen imo ? , zie niks waarom ik het niet zou doen in elk geval.
Wat maak je daar nou een probleem van ? je bewaart je oude blad op zolder / schuur. inc spoelbak en alles, je gaat weg vraagt nieuwe bewoner zo hebben of niet ? zo niet , middagje klussen en weer klaar.quote:Op maandag 27 december 2010 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, zoals gezegd moet je inbouwapparatuur eruit slopen als je weggaat.
Tis een stenen blad uit 1 stuk. Jij denkt dat je met 3 kinderen uberhaupt ruimte over hebquote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat maak je daar nou een probleem van ? je bewaart je oude blad op zolder / schuur. inc spoelbak en alles, je gaat weg vraagt nieuwe bewoner zo hebben of niet ? zo niet , middagje klussen en weer klaar.
Oh meeste huurwoningen hebben zo een rvs bladquote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tis een stenen blad uit 1 stuk. Jij denkt dat je met 3 kinderen uberhaupt ruimte over hebDat blad gaat er
a: Niet heel uit komen
b: Niet opgeslagen worden ALS het er heel uit komt
c: Niet heel blijven mocht ik het toch opgeslagen krijgen
d: Niet heel blijven als ik het terug moet plaatsen
e: Sowieso is het wel meer dan een middag werk.
Ho ! ik heb ook 4 jaar gehuurd , het enige wat ik eruit moest halen was de blokhut uit de tuin omdat ik die zonder vergunning had gezetquote:Op maandag 27 december 2010 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Jullie denken allemaal een tikkie te eigenhuizerig. Take it or leave it nieuwe bewoner. Ik moest goedverdomme uit mijn appartement wat ze gingen SLOPEN de vloer er nog uithakken.
Nee, hier zit wel een aardig standaard keukentje in van Bruynzeel. Hoe dan ook, van de week ff praatje met de buurman maken.quote:Op maandag 27 december 2010 16:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh meeste huurwoningen hebben zo een rvs blad![]()
Ja dat was ik J.quote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef KingOfMars het volgende:
Hallo m'n stomme kutsnollen alert ging af?
Uhuh, maar zoals gezegd moest ik de geplakte kurktegels nog van de vloer afhakken bij een sloop appartement. Heeft me godverdomme 2 dagen gekost.quote:Op maandag 27 december 2010 16:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ho ! ik heb ook 4 jaar gehuurd , het enige wat ik eruit moest halen was de blokhut uit de tuin omdat ik die zonder vergunning had gezeten de nieuwe bewoner hem niet wilde (stomme kutsnol).
Ik heb mn laminaat , mn aangepaste aanrechtblad, en mn verbouwde douche laten zitten..
Wat ?quote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
Als je vakantie hebt kun je dingen als Growl network notifications uitzoeken enzo. Best hendig!
Das niet echt tof iddquote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uhuh, maar zoals gezegd moest ik de geplakte kurktegels nog van de vloer afhakken bij een sloop appartement. Heeft me godverdomme 2 dagen gekost.
De blowjob om 20:15 ?quote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef KingOfMars het volgende:
Plus appeltaart staat in de oven, plus aardappeltjes netjes geschild in de pan, plus huis aan kant, plus alles gedaan.
Waar was dat werken ook alweer goed voor?.
Best wel.quote:Op maandag 27 december 2010 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb alle Resident Evil films gedownload. Krijg ik heel veel spijt als ik me voorneem ze allemaal te gaan kijken?.
Mag van mij ook om half negen, 't is vakantie tenslotte. En om 20:15 heb ik net de koffie + appeltaart op denk ik?quote:
Hier hebben we alleen de kerstboom buiten gegooid, de gasfornuishoek uitgeboend en 3 jankerige kinderen getracht uit elkaars haren te houden. En toen kwam er nog een jankerig vriendinnetje bij. En ik heb er geen 1 tussen de ogen gestompt *trots*quote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef KingOfMars het volgende:
Plus appeltaart staat in de oven, plus aardappeltjes netjes geschild in de pan, plus huis aan kant, plus alles gedaan.
Waar was dat werken ook alweer goed voor?.
Beinvloed appeltaart je pijpcoefficient?quote:Op maandag 27 december 2010 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mag van mij ook om half negen, 't is vakantie tenslotte. En om 20:15 heb ik net de koffie + appeltaart op denk ik?
Gewoon een voorbeeld stellen S. Gewoon zo *bots*.quote:Op maandag 27 december 2010 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier hebben we alleen de kerstboom buiten gegooid, de gasfornuishoek uitgeboend en 3 jankerige kinderen getracht uit elkaars haren te houden. En toen kwam er nog een jankerig vriendinnetje bij. En ik heb er geen 1 tussen de ogen gestompt *trots*
Kweenie maar ik kan slecht multitasken en ik ben bang dat ik dan niet meer van de appeltaart kan genieten ofzo?quote:Op maandag 27 december 2010 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beinvloed appeltaart je pijpcoefficient?
Kan het niet gewoon lekker tijdens het eten van de appeltaart ?quote:Op maandag 27 december 2010 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mag van mij ook om half negen, 't is vakantie tenslotte. En om 20:15 heb ik net de koffie + appeltaart op denk ik?
quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon lekker tijdens het eten van de appeltaart ?
quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kweenie maar ik kan slecht multitasken en ik ben bang dat ik dan niet meer van de appeltaart kan genieten ofzo?
Hier eind vd week of van het weekend ofzo.quote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef Joene het volgende:
Wow de kerstboom eraluitDat gaat hier wel ff duren tot na 3 koningen
J, wat kan jou die appeltaart schelen ?quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kweenie maar ik kan slecht multitasken en ik ben bang dat ik dan niet meer van de appeltaart kan genieten ofzo?
Loop je dan geen gevaar op kramp oid? Of is dat alleen met zwemmen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je om 20u15 de appeltaart net op hebt, zie ik het probleem niet, KOM?
tot wattuh?quote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef Joene het volgende:
Wow de kerstboom eraluitDat gaat hier wel ff duren tot na 3 koningen
Weet je hoe lekker men. Met roomboter enzo. Jeweetwel, wat Swets niet mag!quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef Joene het volgende:
[..]
J, wat kan jou die appeltaart schelen ?
Volgens mij heb je vooral last van verstikking bij zwemmend pijpen. Of je moet graag op je rug zwemmen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Loop je dan geen gevaar op kramp oid? Of is dat alleen met zwemmen?
Ik lig wel graag op m'n rug, telt dat ook?quote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij heb je vooral last van verstikking bij zwemmend pijpen. Of je moet graag op je rug zwemmen?
Nee, 2 dagen een beetje roomboter en ik ben anderhalve kilo aangekomen. Vandaag zit ik op 3 rijstwafels en een plakje tofu.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker men. Met roomboter enzo. Jeweetwel, wat Swets niet mag!
3 koningen Swets 1 of ander Katholiek gebeuren denk ikquote:
Maakt dat uit mbt de appeltaart dan?quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met hoeveel speeksel pijpt Wyppy überhaupt?
tijdens dat je gepijpt wordt ?quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik lig wel graag op m'n rug, telt dat ook?
Je bent bang dat ze over de appeltaart kwijlt?quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met hoeveel speeksel pijpt Wyppy überhaupt?
Ivm met de stukjes die mee terugkomen of de kruimels op je snikkel ?quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maakt dat uit mbt de appeltaart dan?
quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef KingOfMars het volgende:
Maakt dat uit mbt de appeltaart dan?
Neen, i.v.m. zwemmen?quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bent bang dat ze over de appeltaart kwijlt?
Zo'n halve appel achter je randje.quote:Op maandag 27 december 2010 17:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ivm met de stukjes die mee terugkomen of de kruimels op je snikkel ?
Of lekker de crumblequote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo'n halve appel achter je randje.
Je gaat toch niet zwemmen met appeltaart in je hand?quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Neen, i.v.m. zwemmen?
quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef Joene het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Driekoningen dit swets
Lijkt me ook niet handig ?quote:Op maandag 27 december 2010 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zwemmen met appeltaart in je hand?
Dat wordt reddend pijpen dan.quote:Op maandag 27 december 2010 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zwemmen met appeltaart in je hand?
Ik heb er ook niks mee Swets. Oh en sint maarten vond ik als kind coolquote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou die 'feestdag' kennen we hier niet. Maar ja. Sint Maarten schijnt ook heel wat te zijn.
Gewoon armen onder de oksels door ?quote:
Lijkt me geil J.quote:Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon armen onder de oksels door ?
Allochtonenvoer J!quote:
Hmmm ansich vind ik Tagliatella of hoe je het schrijft best te nassen dus.quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Allochtonenvoer J!
Hier komen gewoon de oudhollandsche aardappelen met originele rode kool en een fikse karbonade op tafel J!
Wortelstamp ? of echt gewoon schijfjes wortel ?quote:
ik ben niet zo gek op spruiten.quote:
Sorry JK , maar Spruiten / Witlof / rode kool / Bieten / Koolraap , krijg ik mn strot niet inquote:Op maandag 27 december 2010 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HOEZO? TOON EEN BEETJE RESTECP VOOR JE ERFGOED, JUNG!!!111
Gewoon schijfjes wortel.quote:Op maandag 27 december 2010 17:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Wortelstamp ? of echt gewoon schijfjes wortel ?
Ahja lekker dus ! Vinnik !quote:
Nah, jij woont zo ongeveer in het episch centrum van kolenland toch?quote:Op maandag 27 december 2010 17:27 schreef Joene het volgende:
Sorry JK , maar Spruiten / Witlof / rode kool / Bieten / Koolraap , krijg ik mn strot niet in
Valt mee hoor, wat groene/chinese/boerenkool maar de rest volgens mij niet echt hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nah, jij woont zo ongeveer in het episch centrum van kolenland toch?
Jij hebt nog nooit van de 'kolencampagne" gehoord?quote:Op maandag 27 december 2010 17:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Valt mee hoor, wat groene/chinese/boerenkool maar de rest volgens mij niet echt hoor.
Dat is toch die wittekool troep dat zeg ik tochquote:Op maandag 27 december 2010 18:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van de 'kolencampagne" gehoord?![]()
De hele kop van NH levert kolen voor de gehele NLse zuurkool-consumptie
Lekker man , stampot , of los met goulash erover en puree erbij , of gewoon rauw.quote:
Nope ben een nieuw platform aan het bouwen en was nog niet af.quote:Op maandag 27 december 2010 19:05 schreef n00cL30n het volgende:
Hey J, heb je dit jaar nog aan de Lemax gedaan, of wat?
Precies met een lekker vet blok zuurkool spek en speklappen en spekkies en rookworst ofzo ! Gewoon omdat het kan ?quote:
Ai, dat is toch best wel jammer.quote:Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Nope ben een nieuw platform aan het bouwen en was nog niet af.
Wanneer ? en of waar ?quote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... eens horen wanneer ik als 'scheefhuurder' mijn huis wordt uitgepest.
Hmmm ja moest een ander platform maken omdat aquarium in woonkamer staatquote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ai, dat is toch best wel jammer.
Daar heb ik een sort of gecrashte windows denk ik ,want het is een blauw scherm ?quote:
J heeft net als J een 16:3 , 92cm Breedbeeld van een kg of 55quote:
Met vette trinitron beeldlijnen !quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet nodig men. CRT ftw!
Ja als die uit staat ja.quote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat op mijn koreaanse tv zwart toch behoorlijk zwart is.
En de negers bruin J.quote:
Gelukkig maar !quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou nu staat ie aan en dat zwart van dat dartsbord ziet er best zwart uit.
Mijn breedbeeld uit 2004 , nog 850 eurootjes J, Home Cinemaatje erbij waar je nu geen reet meer mee kan voor een meiertje of 6 ! Goeie investering wel , 2 weken en 3 dagen later werden de LED /Plasma TV's betaalbaar en was er opeens home cinema met 3 boxen.quote:Op maandag 27 december 2010 21:32 schreef KingOfMars het volgende:
Mijn laatste 2 tv's hebben precies eh 0 euro gekost.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn breedbeeld uit 2004 , nog 850 eurootjes J, Home Cinemaatje erbij waar je nu geen reet meer mee kan voor een meiertje of 6 ! Goeie investering wel , 2 weken en 3 dagen later werden de LED /Plasma TV's betaalbaar en was er opeens home cinema met 3 boxen.
Story of my life swets.quote:Op maandag 27 december 2010 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Herkenbaar. Zo heb ik mijn zwarte 4:3 ingeruild voor een Sony 82cm trinitron 100Hz breedbeeld joekeloerus van 150KG met een Sony DAV s800 top of the bill DVD receiver dolby digital surround set want vrouwlief vond zwarte apparatuur niet mooi. Ik had de laatste kabel nog niet aangesloten of je kocht een 110cm plasma voor de helft van het geld.
Je had ze toch wel al is gezien ?quote:Op maandag 27 december 2010 21:37 schreef KingOfMars het volgende:
Leuke familiefilm wel, dat Resident Evil!
Oh succes met deeltje 3quote:
Daarom huur ik. Maar goed, eens kijken hoe lang het duurt voordat ik met 3 bloedjes van kinderen mijn huis uit geziekt word omdat ik te hard werk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Story of my life swets.
Ik kocht een huis van 2 ton , 3 weken later stort de huizenmarkt in![]()
Niet zolang rutte blijftquote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom huur ik. Maar goed, eens kijken hoe lang het duurt voordat ik met 3 bloedjes van kinderen mijn huis uit geziekt word omdat ik te hard werk.
Rutte 1 wil huizen al niet meer verhuren aan mensen met modaal.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet zolang rutte blijftAls die pechtold maar niet aan de macht komt he
Zal die toch eerst een oplossing moeten vinden om koophuizen betaalbaar te krijgenquote:Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rutte 1 wil huizen al niet meer verhuren aan mensen met modaal.
Jij denkt dat ie daar mee zit?quote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal die toch eerst een oplossing moeten vinden om koophuizen betaalbaar te krijgendan wel nieuwbouw aantrekkelijk maken . Anders stagneert de doorstroming nogal
Als die een beetje economische verbeteringen wil onder zijn leiding denk ik wel dat die daar wat mee doet ja. Ik denk namelijk dat die het niet erg leuk vind als onder zijn leiding nederland economisch meer achteruit gaat.quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie daar mee zit?.
Hetgeen gebeurt als prijzen niet kunstmatig hoog gehouden worden door subsidies en er daarnaast voldoende aanbod is.quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Joene het volgende:
Het probleem lost pas op als ik een huis kan kopen wat nu 3 ton is voor 2,5 ton ofzo waardoor mijn huis van 2 ton vrij komt voor 1,5 ton ofiets dergelijks.
Dat is wel een toppertje ja!quote:Op maandag 27 december 2010 22:16 schreef Joene het volgende:
of wat ook een oplossing is , iedereen meer salaris
Dan mag NIEMAND meer huren?quote:Op maandag 27 december 2010 22:16 schreef Joene het volgende:
of wat ook een oplossing is , iedereen meer salaris
Van mij moet je niks Swets.quote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er uberhaupt nog een film die ik MOET zien?
quote:Op maandag 27 december 2010 22:40 schreef KingOfMars het volgende:
Dat recoden werkt wel als een gek btw. 't Is omslachtig maar DVD's die het totaal niet deden doen het als MKV prima.
Ah, ik dacht dat ik al de enige was die een uur moest wachten op handbrake.quote:Op maandag 27 december 2010 22:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja echt he. Ff door Handbrake heen en gaan. Nouja. "Ff". Kost je wel een uurtje maar vooruit.
Unstoppablequote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er uberhaupt nog een film die ik MOET zien?
Hey das niet tof , ik dacht dat die meds hielpen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:19 schreef Armageddon het volgende:
De kleine bij ons is ziek.
Ze loopt al weken achter elkaar te hoesten en te proesten en om de paar dagen tegen de 40 graden koorts. Huisarts weet het niet meer. Ze zijn vanochtend naar het Juliana Kinder Ziekenhuis om bloed te laten prikken.
fijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:01 schreef Armageddon het volgende:
Neem ik mijn pc speakers + subwoofer mee naar het werk. Beetje internet muziek luisteren je weets. Gaat er zo een kut van een collega met z'n maat 45 op mijn subwoofer staan. Stekkertje afgebroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |