Hoe meer jesters hoe meer vreugd'.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe het dan goed.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis vreten bij mijn ouders op deVeluwe
. Ik zal naar JK zwaaien.
Ja... ik kon ze nu alle 3 af laten zinken in zo'n modderig vijvertje. Maar ze werden net op tijd weer lief.quote:
nee man nog gourmetten met.aldi pakket. Oh btw wegen zijn goed te doenquote:
helaas ik mag gewoon tot een uur of 9 maja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:34 schreef KingOfMars het volgende:
Oh ik schrok al. Dat niet blijkt dat heel Nederland zijn familiebezoekjes in een uurtje er doorheen jast he, na al die jaren.
zoutelozer dan home alone??quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
Straks nog wat te knabbelen bij 1 of andere zouteloze kertsfilm ofzo.
Hier is het net weer droogquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:00 schreef KingOfMars het volgende:
Hier sneeuwt het voor de verandering weer eens.
kwartiertje ga ik de auto inquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wacht nog ff of J veilig en wel overkomt vanuit Brabonië.
ik had het gezien,bedankt even goed.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanuit het westen kans op ijzel J. Oppassen dat je je nieuwe megane niet kort rijdt.
zou de kerstsfeer niet ten goede komen j.quote:
Nee, en pap door zo'n slangetje is ook geen fijne kerstmaaltijd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef Joene het volgende:
[..]
zou de kerstsfeer niet ten goede komen j.
Ja man !quote:Op zondag 26 december 2010 01:11 schreef n00cL30n het volgende:
Dus heelhuids teruggekomen over de gladde wegen J?
Serenityquote:Op zondag 26 december 2010 18:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ohja wij zijn dus uiteindelijk thuis gebleven. Goed bezig dus!
Wat kijken we?
Waren er AH;s in de buurt open dan??quote:Op zondag 26 december 2010 18:43 schreef NJ het volgende:
Vandaag gewerkt bij de AH. Volledig uitgestorven, hadden we niet verwacht.
Ik zie hetzelfde met realtek players momenteel. Lijkt alsof Mediatank en de realtek SDK een issue hebben met een bepaalde codec. Is er geen nieuwe firmware beschikbaar?quote:Op zondag 26 december 2010 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
Hm, dat stotteren tijdens DVD playback van die Popcorn Hour begint wel irritant te worden. Kan haast geen DVD meer downloaden en kijken zonder dat gestotter. En het stomme is dat HD playback van 720p of 1080i materiaal geen enkel probleem is dus het kan haast geen performance of bandbreedte bottleneck zijn. Net nog even geprobeerd wat het doet als ik de DVD (bestaande uit AUDIO_TS en VIDEO_TS folders) op m'n iMac zet en het daarvan af stream mbv SMB ipv via NFS vanaf m'n FreeNAS maar zelfde verhaal.
Zucht. Jij een idee Swets? Lijkt erop dat DVD's op een bepaalde manier geript worden waar die Popcorn Hour slecht mee om kan gaan ofzo? En dat die bepaalde manier steeds meer standaard wordt?
Mja, vorige week nog. Maar met de afgelopen paar updates had ik het ook. Vreemd genoeg kan ik er online weinig over vinden. Ben nu een probleem DVD aan het omzetten naar MKV om te kijken of het dan wel goed gaat.quote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie hetzelfde met realtek players momenteel. Lijkt alsof Mediatank en de realtek SDK een issue hebben met een bepaalde codec. Is er geen nieuwe firmware beschikbaar?
Hier ook!quote:
De enige die er is is de baas om mij in de gaten te houden.quote:Op maandag 27 december 2010 07:52 schreef Joene het volgende:
ik ook lekker rustig op kantoor, ik hou dr van
Hmmm ja ik haal straks wel een kan.quote:
Dat zeg ik, het universele kerstgevoel dus!quote:Op maandag 27 december 2010 09:11 schreef Tally het volgende:
Het is godverdomme dat het mot, maar ik had anders veel liever op mijn eigen bank gezeten, met een lekker biertje. In plaats van hier naast die hoere kerstboom een beetje tof te doen tegen familie waar ik op dit moment totaal niet bij wil zijn godverdomme
Zo'n gevoel straal je uit!
Zo ben ik ook gewoon met kerst, zonder muts keek ik niet veel vrolijkerquote:Op maandag 27 december 2010 09:07 schreef KingOfMars het volgende:
Je straalt ook precies MIJN kertsgevoel uit..
Wel flinke ballen J.quote:Op maandag 27 december 2010 09:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo ben ik ook gewoon met kerst, zonder muts keek ik niet veel vrolijker
ik zie geen foto van Hilde.quote:
Van wie ?quote:Op maandag 27 december 2010 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
En nu moet ik eigenlijk een gas-op-glas kookplaat in de keuken inbouwen.
Wat een onzin.quote:Op maandag 27 december 2010 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
En nu moet ik eigenlijk een gas-op-glas kookplaat in de keuken inbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |