abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90424689
Vorig topic: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 65

15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)

[ Bericht 5% gewijzigd door RockabeIIa op 11-01-2011 20:31:10 ]
pi_90424691
Nog even mijn observatie in de herhaling:
Hier een ontdekking. Florian is de blijste baby als je zingt, gitaarspeelt, trommelt of op een andere manier muziek maakt.....
En raakt vollédig in paniek als je muziek opzet? :? Hij vindt het nog wel leuk op schoot en héél dicht tegen je aan, maar paniek als je een meter bij hem vandaan bent :?

O, en hij heeft al 3 dagen niet overdag geslapen in een bed. Drie dagen hooguit 5 minuten in de auto oid. Hmmm. Beetje jong om niet meer te slapen overdag hè? :X
En zoooo moe 's middags! Eens even kijken of we hem kunnen resetten ;)
pi_90425062
Misschien ligt het aan welke muziek je opzet? ;) Ik zou ook in paniek raken van Frans Bauer ofzo :P

Ik heb hier vandaag een ontzettend vrolijke snotkop. Wat een verschil met vorige week zaterdag zeg.
Vanmiddag gaan we voor een kerstdiner naar mijn ouders... 200km verderop, ik hoop maar dat de snelwegen redelijk begaanbaar zijn nu.

Fijne kerst iedereen!
pi_90425076
Hey, het slaapt :D Hier posten helpt!
Aaaaah, sneu snotje shandaly!
pi_90425153
Free, merkwaardig die muzikale ontdekking. Ik moet zeggen dat Daan ook eerst heel verbaasd was toen we de radio aanzette of een CD. Hij kon niet plaatsen waar het geluid vandaan kwam. Nu lijkt hij het gewoon te accepteren of het inmiddels te begrijpen :? Nu zit ie lekker mee te swingen :D

Shandaly, hoop dat Lars zijn snottekop snel kwijtraakt. Hier ook een leeglopende neus met niet al te smakelijke aangezichten :{ Maar het komt los zullen we maar zeggen. Gelukkig heeft Daan er verder ook geen last van.

Vandaag kerstdiner bij mijn ouders. Kijken hoever we Daan kunnen laten mee eten met de gourmet :P Hij is overigens sinds deze week over op 1 slaapje tussen 12 en 3 uur, dat bevalt goed alleen moeten we nu wel de planning een beetje aanpassen, maar goed, daar komt vanzelf wel weer een ritme in :)

Fijne kerstdagen allemaal ~:)
pi_90426323
free wat vreemd, dan maar (kerst) liedjes blijven spelen en zingen :P

shandaly hopelijk is lars snel van zn verkoudheid af
evenals daan
:*

minidraak blijft zo verkouden, nu zo'n beetje al 2 mnd achter elkaar, steeds lijkt het beter te gaan en dan weer begint ze overnieuw, gelukkig op wat hoestbuien voor het slapen en af en toe snachts lijkt ze er geen last van te hebben!
wel heb ik tand nr 3 en 4 ontdekt, ze zijn bijna door! rolt ze sporadisch van rug naar buik en heeft ze goede controle bij cb gehad, 64,4 cm en 6720 gr
ze rapley'd lekker fruit en brood, groente wisselend goed ik ben gewoon trots O+
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:46:28 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90426721
Florian, wat ben je toch een gekkie! :D

Lars, je moet wel snel beter worden hoor! :*

Daan over op 1 slaapje! :o
Redt hij het daar dan op? Misschien moet ik dat ook maar gaan doen. Hier slaapt Harry 2x overdag redelijk goed (1,5 tot 2 uur) maar dan is hij 's avonds klaarwakker. Misschien inderdaad maar midden op de dag een dutje laten doen...
Ik ga het volgende week eens uitproberen.

Draakje, je bent terecht trots hoor! :Y

Ook hier een trotse mama hoor O+
Harry is wel 's avonds vaker wakker. Beetje vervelend want zo is je avond weg. Verder is hij gewoon een vrolijke frans.
Hij babbelt er op los. Hij zegt sinds 2 dagen papa (behalve tegen papa :D ). Hij zegt iets wat op dada lijkt (maar die d is tussen een t en d klank in). Hij bedoelt er wel papa mee alleen zegt hij het niet tegen papa zelf. BIjvoorbeeld 's morgens in bed zoekt hij altijd papa (die dan vaak al werken is) en zegt dan steeds 'dada'.
Of laatst 's nachts toen ik hem na een voeding terug naar zijn bed bracht, dan roept hij over mijn schouder 'dada' tegen de bult op de andere helft van het bed :D
Tegen alle dieren en mensen roept hij aaah (aai) en aait ook echt. Hij geeft aan dat hij wil knuffelen (kopjes geven) en is gul met kusjes naar mama O+
Ook zegt hij tegen alles wat hij hebben/geven wil of wat hij hoort en ziet 'det' (Limburgs voor dat; ik zei/zeg heel vaak als hij naar iets wijst/reikt: ja, wat is dat? en zeg dan wat het is).
Hij zwaait sinds gisteren weer actief. Dat heeft ie een hele tijd niet meer gedaan, maar nu wordt naar alles gezwaaid :W
Hij staat steeds vaker een langere tijd los. Gewoon expres. Hij probeert ook of hij dan door zijn benen kan zakken of springen maar dat lukt nog niet zo goed.
Hij kan heel goed aangeven wat hij wil maar vooral ook niet wil. Hij draait demonstratief zijn hoofd weg, houdt lippen stijf op elkaar (bij eten/drinken) en schudt zijn hoofd heen en weer.
Hij drinkt graag en goed uit een rietjesbeker. Hij vertikt het alleen om hem zelf vast te houden :D
Ik ben vast nog heel veel dingen vergeten, maar echt ik vind het allemaal zo leuk!

En nu dan de eerste kerstmis als gezin. Ik barst bijna uit elkaar van geluk O+
  zaterdag 25 december 2010 @ 18:30:31 #8
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_90436617
Volgens mij is het eerste tandje in zicht van Siebe! *O*
Kerstkadootje ~:)
kloep kloep
pi_90437258
Asy O+ Wat een lekker snel ventje is het ook! O+
pi_90440086
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 11:46 schreef Asyniur het volgende:
Daan over op 1 slaapje! :o
Redt hij het daar dan op?
Ja, dat gaat verrassend goed tot nu toe. Hij wilde 's ochtends steeds later naar bed en ook 's middags werd het slaapje steeds korter dus toen maar geswitsched om te kijken of het zou gaan. Hij wordt tussen 7 en 8 's ochtends wakker. We lunchen dan rond 11.30 uur en dan gaat hij tussen 12 en half 1 naar bed en dan slaapt hij tot half 3 / half 4 (soms wat langer soms wat korter). Tussen 17.30 en 18.00 uur weer eten, rond 19 flesje, tandjes poetsen en naar bed.
quote:
En nu dan de eerste kerstmis als gezin. Ik barst bijna uit elkaar van geluk O+
Fantastisch hè O+ Ik geniet er ook zo van. Heerlijk! En Daan was vandaag ook zo fantastisch bij mijn ouders. Lachen, spelen en maar broem broem achter de loopauto. Redelijk goed meegesmikkeld van de gourmet. Echt ontzettend genoten.
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:29:05 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90442356
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 21:20 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, dat gaat verrassend goed tot nu toe. Hij wilde 's ochtends steeds later naar bed en ook 's middags werd het slaapje steeds korter dus toen maar geswitsched om te kijken of het zou gaan. Hij wordt tussen 7 en 8 's ochtends wakker. We lunchen dan rond 11.30 uur en dan gaat hij tussen 12 en half 1 naar bed en dan slaapt hij tot half 3 / half 4 (soms wat langer soms wat korter). Tussen 17.30 en 18.00 uur weer eten, rond 19 flesje, tandjes poetsen en naar bed.

[..]

Fantastisch hè O+ Ik geniet er ook zo van. Heerlijk! En Daan was vandaag ook zo fantastisch bij mijn ouders. Lachen, spelen en maar broem broem achter de loopauto. Redelijk goed meegesmikkeld van de gourmet. Echt ontzettend genoten.
Ik ga het volgende week eens proberen. Misschien scheelt het 's avonds...

Ja wij waren bij mijn schoonouders vandaag. Kind heeft zich prima gedragen. Zo lief geweest. Hij heeft hier en daar wat meegesmikkeld. :Y)
pi_90483669
Heeft iemand mijn kind gezien?
Ik zie alleen een klein groen kwijlend bolleke snot met twee tanden _O-
Die kinderarts riep al dat hij wrs héél veel ziek zou zijn, maar deze keer is hij grappig :@ Hij knuffdelt, veegt snot af aan iedereen, heeft gisteren even een tand gekregen en is verder best blij.
Maar wel koorts en snot en hoesten...

Nuja, als hij er geen last van heeft ^O^
pi_90483900
O, en die tweede tand die was er BIJNA. Velletje over laagje wit.
Ligt hij te drinken, komt de oudste eraan en die stort zich er bovenop.... De rand van de fles ramde de tand erdoor :X

5 minuten héél verdrietig en daarna veel blijer! Dank je wel grote broer ;)
pi_90483944
Asy, wat klink je gelukkig :)
En Harry ook!

Free, wat 'lief' van grote broer. ;)

Hier een geweldige kerst gehad!
1ste kerdag bij mijn ouders, waar Mart heel lief is geweest en sindsdien uit een rietjes beker drinkt.

Gisteren uit eten geweest van 16u30 t/m 19u30 en Mart heeft veel plezier gehad vanaf de kinderstoel! Geen moment vervelend geweest, moperig of wat dan ook. Hij had een potje met risoto. Nadat hij dat op had, heeft hij nog heerlijk met ons mee 'geproeft' van alles. Hij lust ook werkelijk alles behalve tomaat :D

Hij lijkt ook weer zo gegroeid in alles. Drinkt ineens uit een rietjes beker. En zelf :)
Drinken gaat nu dus ook beter. Eet ineens super goed! Slaapt goed!
Gisteren maar één slaapje. Ga dat vandaag ook maar weer eens proberen, want dat blijkt goed te gaan. Zegt niet heel duidelijk mama en dan ook echt gericht tegen mij. En soms ben ik zelfs ook even een papa :D
pi_90485602
Jij klinkt anders ook best gelukkig Ymme ;)

Hier waren de kerstdagen een beetje wisselend. Op zich was het allemaal wel gezellig, maar we waren alledrie ook niet lekker. Ik heb schuurpapier in m'n keel, m'n man hoest zich helemaal suf, en ook Lars is nog niet van z'n gehoest af. En hij heeft er weer iets nieuws bij... <zucht> ... luieruitslag! En niet zo'n klein beetje ook. Elke luierverschoning is nu een ramp... krijsende kronkelende baby... ik snap het wel, het ziet er ook heel pijnlijk uit, maar een vieze luier aanhouden zal natuurlijk ook niet helpen he... Wat is het beste zalfje tegen vuurrode, bijna lichtgevend rode billetjes?
  maandag 27 december 2010 @ 11:23:53 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90486992
Och arem Lars (en jullie). Het houdt ook niet op hè? :*

freecell, gelukkig heb ik je bolletje snot niet gezien! Blij maar ver weg met je snottebellenkind ;)
Wel fijn dat zijn tandjes er nu door zijn (al dan niet met hulp ;) )

ymme, heerlijk samen met je kind uiteten :Y)
pi_90487439
Ja echt heerlijk Asy :)
We zijn wel één keer samen uit eten geweest, zonder Mart.
Maar nu kunnen we dus vaker gaan :) Wij houden van uit eten!
En soms moet je jezelf dat ook gunnen hè. Vind het super dat Mart het ook leuk vind.
Dus volgend jaar snel in de herhaling gooien, maar dan met ons 3-en.

Mart heeft toch geslapen vanochtend. Hij is rond 10uur echt zo moe gewoon. Alleen gisteren dus blijkbaar niet :D
pi_90488608
Fijn Ymme, dat Mart lekker mee is wezen uiteten. Daan is met ons 1 keer mee geweest in Center Parcs, in zo'n buffetrestaurant waar ze voor die babies ook potjes op het buffet hebben staan :D en dat ging prima. Dat was ergens half oktober. Nodig weer eens proberen.

Daan werd vanmorgen om kwart over 8 wakker (nog wel om 4 uur even een speentje geplopt en hij ging meteen weer slapen) en nu net na de lunch weer op bed gelegd. Je hebt nu wel de hele ochtend vrij, al moet ik zeggen dat ik meestal wel het productiefste ben tussen 12 en 3 en nu slaapt hij dan dus. Ik heb om 3 uur altijd het gevoel dat de dag al voorbij is, maar eigenlijk heb je nog wel 2 uur om iets te gaan doen als het moet (boodschappen, bieb of ergens theeleuten). Toch nog effe wennen hoor zo'n middagslaapje.
pi_90489223
Ik zal eigenlijk wel blij zijn als Mart op één slaapje zit.
Omdat ik juist in de ochtend veel doe/weg ga. En tussen 12/15uur heb ik het altijd rustig.
Vrienden zitten ook met kids die nog slapen tussen de middag en/of baby's.
En ná 3-en kun je inderdaad nog zoveel doen. Lijkt mij ech fijn omdat ik ná 3 uur altijd vind dat het zo lang duurt voordat manlief thuis is (tussen 5 en 6) en Mart dan meestal nog eventjes slaapt.

Wij zitten nu heerlijk aan de boterham en Mart drinkt tussendoor heerlijk wat sap uit z'n rietjes beker. Want ben ik daar blij mee zeg. Omdat het drinken niet zijn sterkte punt was. Gisteren tijdens het uit eten heeft hij 2 keer een beker vol leeg gedronken, eerst met sap toen met water.
pi_90489371
Mja, veel vrienden met kinderen even oud als Daan slapen nog 2 keer, dus als Daan wakker is, slapen zij en andersom. Maar ja, komt vanzelf weer goed.

Vanmorgen weer eens thee geprobeerd bij Daan. Eerder vond hij het niets, nu drinkt hij het wel aardig dus dat gaan we weer vaker doen (als afwisseling op de melk, water, sinaasappelsap en roosvicee)
pi_90489460
Agossie, ik had helemaal het bericht van Lars gemist. Daan heeft nooit zulke erge luieruitslag gehad, dat lijkt me echt vreselijk. Kan me zo voorstellen wat een pijn dat doet voor die kleintjes.
Ik kan me herinneren dat Vlindur destijds een zalfje had gekregen voor Rienk dat goed hielp. Misschien haar even pm-en. En er was nog iemand, maar die weet ik niet meer. Hier geen ervaring, dus kan je niet verder helpen helaas.
pi_90489546
Ook ik lees helemaal over Lars heen. Sollie ;)

Hier helpt op zulke dagen Bepanthen heel erg goed. En zo veel mogelijk in de blote billen.
En de luier ook vaker verschonen indien alleen geplast. Dat is ook niet zo fijn voor luieruitslag.
pi_90491136
Ik heb 'm net inderdaad even in z'n blote billen laten spelen, daarna toch maar even een luier aan omdat ik hem z'n fruithapje wilde geven, en met blote billen in de stoel leek me ook niet lekker zitten... ik begin bijna de neiging te krijgen hem helemaal niets meer te laten eten... dan poept ie tenminste ook niet... ;) (grapje!!)

Hij ligt nu in ieder geval even rustig te slapen. Evenals z'n papa want die zag er ook weer beroerd uit.
Bah... ik heb het echt zó gehad met alles, ik ben zó moe van al dit gedoe... wanneer wordt het nu weer gewoon leuk? Denk dat ik straks gewoon een potje met Lars ga zitten meejanken... :'(
pi_90491222
Soms is heel hard mee janken best fijn!
Hopelijk is iedereen thuis weer snel beter Shandaly. Want dit is inderdaad niet leuk.
Maar het gaat over! Echt waar! En dan ben je het ook weer snel vergeten (al heb je daar nu helemaal niets aan). :*
pi_90503194
Shandaly, hier is het zalfje dat goed helpt tegen een schimmeltje de daktarin zalf. Gewoon bij Kruidvat e.d. te halen. Daktarin helpt alleen als het echt een schimmeltje is hè! Anders een dikke laag Sudocreme of Bepanthen.
Verder kun je tijdens het verschonen de billetjes met een hydrofiel washandje of wc papiertje dat in lauw water gedoopt is schoonmaken, op die billendoekjes zit toch iets bijtends waardoor het veel meer pijn doet dan nodig is. Succes ermee! :*

Ymme, wat lekker dat Mart weer ineens zo goed eet en drinkt! Dan zit je er zelf ook weer een stuk relaxter bij hè! Heerlijk is dat hè, als het allemaal gewoon op rolletjes loopt!

Hier 3 heerlijke dagen achter de rug. Vrijdagochtend was Lisa ineens 2 tanden rijker!
Kerstavond is Lisa super verwend door oom, tante, opa en natuurlijk papa en mama! Eerste kerstdag heeft ze dik 2 uur in de kinderstoel aan tafel gezeten tijdens het gourmetten. Ze heeft zich bezig gehouden met het wegknabbelen van stukjes stokbrood en patatjes (bij hoge uitzondering). Tweede kerstdag weer hetzelfde verhaal, we hebben haar echt niet gehoord. Kleine lieverd!
En nu zit ze lekker op schoot te graaien naar de muis en het toetsenbord! O+ Ze wordt ineens zo groot. Ze klapt als wij gaan klappen, ze komt knuffelen en ze zwaait. O+ Ik word met de dag verliefder op m'n kleine poppetje!
pi_90503936
Wat fijn Nikki. En 2 tanden ineens.
Ja ze worden groot voordat je d'r erg in hebt :D

Ik vind het nog steeds zo fantastisch hoe het kan. Hun hele leventje nu al, is één grote ondekkingsreis. Echt super om dat mee te mogen maken!
pi_90507136
Oh, woej, als ik het goed gevoeld heb, dan heeft Daan ook zijn 5e tandje. Eindelijk 2 voortanden boven *O*
pi_90507481
haha, nog geen tand te bekennen hier :)

het ventje is een tikkie aandachtovervoerd maar de kerst goed doorgekomen . zo te lezen hebben jullie het allemaal ook erg leuk gehad!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90507766
Fijn simmu, dat Ravi ook de kerst goed is doorgekomen. De komende dagen maar wat rustig aan met de prikkels en dan gewoon weer verder in het ritme :) Hoe oud is Ravi nu gecorrigeerd? Wanneer kwam bij Selene het eerste tandje? Lijkt er al wat in aantocht te zijn?
  maandag 27 december 2010 @ 20:39:08 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90508477
Tanden bij Daan en bij Lisa! *)

Shandaly, ik heb juist altijd begrepen dat je sudo en bepanthen dun moet smeren voor goed resultaat. Anders maar even huisarts laten kijken of het een schimmeltje is.
pi_90508487
Bij Lars nog geen enkel tandje in zicht, maar eerlijk gezegd ben ik daar ook nog wel even blij om. Dat tandjesgeneuzel kunnen we nu even missen als kiespijn ;)
pi_90525479
Het is vannacht echt feest hier... :( Ik heb zo ongeveer elke anderhalf uur een ontroostbaar kereltje met een poepluier.
Ik ga toch straks maar de huisarts bellen om te laten kijken of Lars niet last heeft van luiereczeem, een schimmeltje... want met de standaardmiddeltjes wordt het allemaal niets anders. En als we er dan toch zijn, mag-ie meteen naar dat hoestje luisteren.
pi_90525930
Shandaly :* He vervelend voor jullie en vooral voor jullie kereltje.
pi_90525932
Bephanten hoef je niet dik te smeren. Sudo kan wel een dikkere laag meende ik!
pi_90526006
Ik heb zowel Sudocrem, Bepanthen en gewoon talkpoeder geprobeerd dit keer. Normaal zag ik bij alle drie redelijk snel resultaat. (als in, hij heeft wat rodere billetjes, smeren, en bij de volgende luier is het al minder, en de luier daarop is het weg) Nu lijkt het allemaal helemaal geen effect te hebben, hij heeft zo ongeveer elke anderhalf uur een luier met poep, kleine beetjes, maar genoeg om zo te irriteren dat hij er heel ongelukkig van wordt... en ik ook tbh.
Ik heb over een uurtje een afspraak bij de huisarts, misschien dat die kan zien of het gewone luieruitslag is of toch luiereczeem/schimmelinfectietje.
  dinsdag 28 december 2010 @ 08:26:16 #36
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_90526075
Niet heel goed bijgelezen, maar ik zag dat er gejompeld mag worden voor nieuwe tandjes bij Daan en Lisa! (Smileys ontbreken,zit op foon te fokken!).
En Mart heeft het goed gedaan met kerst enzo, fijn Ymme!!

Arme Lars, het houdt ook maar niet op he! Kusje voor jou en mama! En wacht idd nog maar ff met die tandjes. Laat die maar komen als je weer helemaal beter bent!!

Hier gaat het goed!! Tirza kletst ons de oren van het hoofd! Is supervrolijk en nieuwsgierig en ondernemend! Met kerst heeft ze het super gedaan. We waren bij m'n ouders, met 10 volwassenen en Tirza en neefje van 5. Eten ging goed, slapen was ook geen probleem en de drukte vond ze ook goed te handelen. De dag erna heeft ze thuis heerlijk met al haar kadootjes gespeeld! Men, wat kan eens mens trots zijn! <3
Dat was dus de eerste kerst van ons lieve schatje!

Vandaag is het tijd voor mijn verjaardag,m'n eerste als moeder! <3. Ik werd net al uitgebreid onder gekwijld en heb een mooie tekening van haar gekregen! Het feest kan beginnen! ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_90526170
Elmo, van harte met je verjaardag. En die kan toch niet beter beginnen dan én als moeder én dan met een lading kwijl en tekening :) Geniet ervan!
pi_90526520
Elmo gefeliciteerd!
pi_90527892
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef happyme28 het volgende:
Fijn simmu, dat Ravi ook de kerst goed is doorgekomen. De komende dagen maar wat rustig aan met de prikkels en dan gewoon weer verder in het ritme :) Hoe oud is Ravi nu gecorrigeerd? Wanneer kwam bij Selene het eerste tandje? Lijkt er al wat in aantocht te zijn?
gecorrigeerd is ravi nu 8 maanden. tandjes in aantocht: tsjek! rode wangetjes, jukkie luiers en bulten in zn mondje. maar hij lijkt er niet echt last van te hebben. hopelijk jinx ik nu niet, maar het ventje heeft zelfs nog nooit luieruitslag gehad! selene was ook vrij laat met tandjes, zo rond de 8 maanden de eerste staat me bij (alhoewel ze al vanaf 3 maanden dwars zaten en ze daar wel echt last van had!) ah well; we merken het wel, het komt wanneer het komt ;)

gefeliciteerd elmo!

en bij mijn weten moet je altijd alle cremetjes zo dun mogelijk smeren voor het beste effect (omdat je anders de huid afsluit)
pi_90527964
Gefeliciteerd Elmo!

Toch spannend he, al die "eerste Kerst"-en... op zich ging het hier ook wel goed, ware het niet dat dat hoestje en die luieruitslag wat dwars zaten. En ik realiseerde me gister dat we eigenlijk amper foto's gemaakt hebben van Lars' eerste kerst... :( Ik ben nog wel benieuwd hoe het met Oud&Nieuw gaat. We doen op zich niets bijzonders, gewoon lekker thuis met z'n drietjes, hapjes, drankjes, oliebollen en tv... maar dat vuurwerk... ik ben zelf als de dood voor vuurwerk, (ik ga op oudjaarsdag ook niet de deur uit, en de dagen ervoor - als ik ergens geknal hoor- loop ik wel een blokje om... ik loop er niet langs!) en ik hoop eigenlijk dat ik dat panische van mij niet teveel op Lars overbreng...

De huisarts dacht net trouwens ook dat Lars' luieruitslag een schimmelinfectie was. We hebben Miconazolcreme gekregen. (Zou na 3 of 4 dagen 'zeker' beterschap moeten geven... arme Lars... nog 3 dagen met zulke zere billen...) En ik kreeg voor die Miconazol zelfs het advies om die goed dik aan te brengen... maar da's maar 2 keer per dag, de andere luiers gaan gewoon met sudocreme, dun laagje.
pi_90529421
Hopellijk werkt de zalf snel voor Lars z'n zere billetjes. !

Ik ben hier echt bewonderd aan het toe kijken hoe Mart de hele kamer door sjeest met z'n blokkenkar. Geweldig gewoon! O+
pi_90538368
Shandaly, wat een tegenstrijdige adviezen geeft men toch. Die Miconazol moest juist heel dunnetjes volgens mijn HAP en dan Sudocreme eroverheen. Overige luiers idd alleen Sudocreme. Ik hoop dat de Miconazol snel helpt, bij Lisa was er met een dag al verbetering te zien, dus het kan snel gaan!

Ymme, knap van Mart hoor!

Elmo gefeliciteerd! *O* Geniet ervan!
pi_90541523
elmo van harte met je verjaardag!

lars :* hoop snel dat jullie iets hebben kunnen vinden voor de uitslag shandaly en jullie weer lekker kunnen genieten

verder allemaal juist wel of geen tandjes nieuws *G*
hier bij minidraak zijn nr 3 en 4 ook door, ze heeft nu precies de middelste zowel onder als boven...

en wat een gelukkige moeders (en kids) O+
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:50:58 #44
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90542537
Nog 10 dagen en dan is mijn kleine baby jarig!
Ik stem tegen. :P
We hebben besloten dat ze dan 'babyplus' wordt. Mooie oplossing, toch?

kzal tzt wel ff officieel afscheid nemen van jullie hier ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_90542968
mijn ventje is mobiel *O* *O* *O* *O* *O* *O*

hij blijft niet meer op zn plek liggen en rolt en wurmt gewoon heel actief en bewust psies naar waar hij naartoe wil :Y

en die blik vor heldenverering richting selene is eng :X
pi_90545366
*G* simmu *G* wat goehoed van je kleine ventje *G*

davina ik vind baby+ wel een zeer goede oplossing die ga ik alvast onthouden ;)
pi_90553218
3 maal hoera voor het mobiele zoontje van Simmu :)
pi_90553420
in de box en zijn bedje deed hij het al hoor, maar gewoon op de grond niet, dat was eerst te eng geloof ik. en hij had het doorgaans te druk met rondkijken. meestal als hij op de grond ligt rent iedereen (katten, seleentje, ik noem maar wat afleidende factoren) langs hem heen. (voor iemand het vraagt: de katten springen gerust over hem heen alstie 'in de weg' ligt of als selene ze bestormt ofzo)

ik ben nu met bobby in huis trouwens dus wel extra voorzichtig!
pi_90571545
Ik heb net al jankend m'n kereltje naar het kinderdagverblijf gebracht...
Verdorie, wat is het toch moeilijk om te zien dat je kind pijn heeft. En wat maakt zelf ziek zijn en doodmoe zijn alles toch nog moeilijker... Bah! :'(
  woensdag 29 december 2010 @ 09:58:11 #50
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_90571960
Simmu wat goed *O*

Shandaly beterschap! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties