abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90744901
Coen Moulijn getroffen door herseninfarct

ROTTERDAM - Coen Moulijn is zaterdag getroffen door een herseninfarct. De regionale zender RTV Rijnmond zegt dit te hebben vernomen van naaste vrienden van de oud-voetballer van Feyenoord.
© ANP

Moulijn ligt in het ziekenhuis. Het is volgens RTV Rijnmond nog onduidelijk hoe het met hem gaat.

De 73-jarige Moulijn speelde in de jaren vijftig, zestig en zeventig als linksbuiten bij Feyenoord. De oud-international won met de club de Europacup 1 en de wereldbeker.

Moulijn zou woensdag samen met Tinus Bosselaar de Zilveren Bal uitreiken aan de winnaar van de wedstrijd tussen Feyenoord en Sparta Rotterdam.

Nu.nl

Sterkte voor de familie en vrienden van Coen.
  zondag 2 januari 2011 @ 14:55:46 #177
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_90744980
Wilde het bericht net gaan plaatsen. Niet best dit. Uit zon infarct kom je bijna nooit helemaal 100%. Hij had trouwens toch al een keer eerder een infarct of een bloeding in zn hersenen?

Hopen op het beste iig.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_90745676
Pff bagger. Hopelijk komt hij er weer bovenop.
  zondag 2 januari 2011 @ 15:13:16 #179
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_90745847
Wat een rotnieuws. Sterkte Coen ^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 2 januari 2011 @ 15:42:03 #180
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_90746979
Balen. Alle beterschap... nogal een kutte manier om het jaar mee te beginnen ;(
  zondag 2 januari 2011 @ 15:42:47 #181
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90747008
Gedeeltelijk verlamd dus, naar.
2000 light years from home
pi_90747110
quote:
Update 15.24 uur - Rijnmond.nl:
Hij is inmiddels weer goed aanspreekbaar. De voormalig linksbuiten zou nog wel last hebben van uitvalverschijnselen. Hij is deels verlamd. Het is verder nog niet bekend hoe ernstig de situatie is. Coen Moulijn werd op nieuwjaarsdag getroffen door een herseninfarct.
  zondag 2 januari 2011 @ 18:15:30 #183
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_90754524
Sterkte Moulijn en familie!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 2 januari 2011 @ 21:12:30 #184
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_90764070
Hopenlijk zijn dit geen voortekenen voor de rest van het jaar ..
pi_90779427
Eerst zijn zoon Raymond overleden en nu dit weer. :(

Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 3 januari 2011 @ 03:12:30 #186
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_90779757
Sterkte met jullie volksheld :(
Eigenlijk zouden voetbalhelden zoals hij en b.v. Johan Cruijf alleen maar mogen overlijden in hun slaap, zonder dit soort pijnlijke onzin! :(
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90793194
Irritant altijd, die weken zonder voetbal
pi_90794973
Wat vervelend dit voor Feyenoord's befaamste linksbuiten en echte legende. ;(
Is die schijnheil van Willem van Hanegem al langsgeweest met een bloemetje of beperkt hij zich weer tot een met drogreden meelevende vet betaalde column commentaar in het AD. :r |:(
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90795829
Ga je nu echt bij elk Feyenoord bericht Willem er weer bij halen ?
pi_90796269
quote:
Wijnaldum heeft geen haast met verlengen: 'Ik denk er nog niet aan'
Maandag, 3 januari 2011 om 15:38

Feyenoord wil Georginio Wijnaldum het liefst zo snel mogelijk langer aan zich binden, maar de getalenteerde voetballer wil zelf liever nog even rustig afwachten voordat hij bepaalt hoe zijn toekomst eruit zal zien. Pas na de huidige jaargang wil de twintigjarige Wijnaldum verder kijken.
/

De clubleiding van de Rotterdammers wil de aanvallende middenvelder graag een nieuw contract laten ondertekenen, maar de speler is daar zelf nog niet aan toe. Ik denk er nog helemaal niet aan, vertelt Wijnaldum maandag aan het ANP. Het is voor mij nu nog te vroeg om daarbij stil te staan.

Het contract van Wijnaldum loopt bij Feyenoord medio 2012 af, zodat de belofte geen haast heeft om zich langer te binden. Ik concentreer me volledig op het voetbal. Na het seizoen kijken we wel verder. Behalve Wijnaldum wil Feyenoord eveneens langer verder met aanvoerder Ron Vlaar en vicecaptain Leroy Fer, ook om te voorkomen dat het trio transfervrij vertrekt uit De Kuip.
Als we Leo dus mogen geloven gaat hij de deur uit.
Zo niet dan tekent hij gewoon bij...
pi_90796337
Gewoon verkopen voor 6-7 miljoen ><
pi_90796976
Dat bericht is al bijna een maand oud.
pi_90797000
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Hamilcar het volgende:
Gewoon verkopen voor 6-7 miljoen ><
Ik denk dat je er van de zomer er geen 6 of 7 miljoen voor krijgt. Wie wil Wijnaldum hebben? De absolute top zal het niet echt in hem zien zitten, en voor ploegen als Blackburn en Birmingham is 7 miljoen alweer best veel geld voor een speler die nog niks bewezen heeft.
pi_90797104
Wijnaldum heeft nog niets laten zien hij heeft natuurlijk alles in zich om goed te worden, maar zijn max. per seizoen is 4 assists en 4 goals.
pi_90801034
03 jan Stuur een e-mail of kaartje aan Coen Moulijn

* Feyenoord nieuws

Een ieder die zijn medeleven wil tonen aan Coen Moulijn en zijn familie kan een e-mail sturen naar de supportersvereniging. Wij zorgen ervoor dat uw mail bij de juiste mensen terecht komt. Mail: info@Feyenoordnet.nl o.v.v. Coen. Ook een kaartje van u aan Coen bezorgen wij. Adres: Feyenoord Supportersvereniging Marathonweg 53, 3077 AJ Rotterdam.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 3 januari 2011 @ 18:36:38 #196
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_90803645

Werd zelf ook een beetje emotioneel op het einde van het filmpje .. :'(
pi_90803852
Gerard heeft het er erg zwaar mee dat zie je goed aan zijn ogen.
Maar het is inderdaad een slecht teken als Coen zijn ogen niet opendoet.
Hopen, hopen,hopen.
pi_90804327

Zie ze met zn allen er op knallen dan. _O- Kunnen die gasten die nu in het eerste staan nog een voorbeeld aan nemen.
Groetjes, Ezio.
pi_90807779
Krijgt de volledige selectie een half jaar schorsing.
pi_90808876
quote:
03 janFeyenoord nog niet nader tot De Kromme

* Feyenoord nieuws

De snoeiharde kritiek die Willem van Hanegem in zijn laatste AD-column op zijn grote liefde Feyenoord leverde, heeft nog weinig effect gehad. Algemeen directeur Eric Gudde gaf vandaag in het stadion van Sparta aan dat de deur in De Kuip (ook) voor De Kromme nog altijd open staat. Maar vooralsnog is er van enige toenadering tot de voormalige voetbalheld geen sprake.

Directeur Eric Gudde,,Nee, tot een koffiegesprek, zoals onze trainer Mario Been dat eerder zo netjes verwoordde, is het nog niet gekomen'', liet Gudde weten.

,,In gesprekken met deskundigen die tot een verbetering van het topsportklimaat bij Feyenoord leiden, zijn wij altijd geïnteresseerd. Die hebben ook regelmatig plaats. Alleen hebben we geen behoefte om daarmee te koop te lopen.''

Volgens Van Hanegem, die als speler en trainer grote furore maakte bij Feyenoord en bij de achterban nog steeds in hoog aanzien staat, maken de leidinggevenden zijn ,,hele grote club'' dit seizoen ,,ontzettend klein''. De legendarische nummer 10 hekelde ook het ,,verdedigende denken'' van de technische staf, het totale gebrek aan een topsportmentaliteit en het ontbreken van nieuw elan in De Kuip.

,,Bij Feyenoord slaan ze de taal uit van een klein cluppie'', betoogde Van Hanegem (66). ,,Ik kan er niet tegen dat mijn Feyenoord als een kleine degradatiekandidaat bang is voor iedereen. De clubleiding is in slaap gesukkeld. Ik adviseer die mantel der liefde eens aan de voddenboer mee te geven.''

Gudde: ,,Wij kiezen voor een logische en directe lijn. Je komt elkaar tegen of je belt elkaar op en maakt op die manier een afspraak met elkaar. Dat lijkt me een meer passende manier op met elkaar in contact te komen dan via een column.''

In navolging van Johan Cruijff bij Ajax deed ook Van Hanegem publiekelijk een oproep aan oud-spelers die ,,Feyenoord groot hebben gemaakt'' om zich te laten gelden. ,,Ik hoor alleen Pierre van Hooijdonk af en toe iets zeggen. Het is tijd om onze club verder te helpen. Ik denk zomaar dat Feyenoord ons nodig heeft.''

Gudde: ,,Ik zou in dit kader willen zeggen; kijk eens naar onze jeugdopleiding. Daar zitten oud-spelers als Jean-Paul van Gastel, Gaston Taument, Joop Hiele, Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay op cruciale plekken in de organisatie. Dergelijke signalen pikken we dus wel degelijk goed op. Verder wil ik inhoudelijk niet meer reageren. Luister morgen maar naar mijn toespraak op onze nieuwjaarsreceptie, zou ik zeggen.'' (ANP)

Bron: AD

Ik denk dat men een beetje bang is voor Willem. o|O
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')