Echt welquote:Op maandag 27 december 2010 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
Lijkt me ook wel kicken idd. Zaterdagavond.
Wel jammer dat het de 'gewone' supporter niets oplevert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef Paul-89 het volgende:
Een beetje offtopic maar Abou is die voetbalwet al flink aan het uitbuiten.Niks uitbuiten, de voetbalwet heet nou eenmaal zo, omdat het als één van de doelen heeft om hooligans eindelijk eens aan te pakken, maar ook om vandalisme en overlast bij andere grote evenementen (zoals Oud & Nieuw) tegen te gaan. Daarbij is het het goed recht van de burgemeesters om dit soort achterlijk gedrag tegen te gaan, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat het de 'gewone' supporter niets oplevert.
Gaat allemaal niets helpen, en ik zie het in Rotterdam nog weleens goed escaleren met al zijn regeltjes. Ik kom buiten wedstrijden van Feyenoord niet vaak in Rotterdam maar toch hoor ik van veel Rotterdammers dat ze die vent nu al meer dan zat zijn, en dat zijn echt niet alleen voetbalfans.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niks uitbuiten, de voetbalwet heet nou eenmaal zo, omdat het als één van de doelen heeft om hooligans eindelijk eens aan te pakken, maar ook om vandalisme en overlast bij andere grote evenementen (zoals Oud & Nieuw) tegen te gaan. Daarbij is het het goed recht van de burgemeesters om dit soort achterlijk gedrag tegen te gaan, of niet?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef Paul-89 het volgende:
Een beetje offtopic maar Abou is die voetbalwet al flink aan het uitbuiten.In de Kuip hoef die naar het schijnt zn smoel al niet meer te laten zien omdat een groot deel van het Legioen hem uitkotst en hij zelfs bedreigd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat het de 'gewone' supporter niets oplevert.
En terecht ook. Hij houdt er nogal een selectief beleid op na als het gaat om repressief optreden.
Supporters/hooligans is die o zo streng tegen, maar zn allochtone vriendjes houdt hij maar al te graag de hand boven het hoofd.
Als Rotterdammert zeg ik lekker terugsturen met de boot naar zn geliefde 020 die gozert.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Als we dan toch nog een poosje moeten blijvenquote:De Kuip sfeervolste stadion
Feyenoord maakte in 2010 een zeldzaam slecht jaar door, maar de thuishaven van de Rotterdammers geldt volgens de deelnemers aan de eindejaarsenquête nog altijd als de sfeervolste in de Eredivisie. Van de 34.220 stemmen gingen er 6.655 naar De Kuip.
Het Rat Verlegh Stadion van NAC Breda kwam slechts 46 stemmen te kort om met de eer te strijken. Van alle Eredivisieclubs heeft Excelsior het minst aantrekkelijke onderkomen. Ook Heracles Almelo, Willem II en NEC scoren slecht.
Positie- Club- Stemmen
1. Feyenoord 6.555
2. NAC Breda 6.510
3. Ajax 4.913
4. FC Twente 4.270
5. FC Groningen 2.426
6. PSV 2.077
7. ADO Den Haag 1.927
8. SC Heerenveen 1.117
9. FC Utrecht 917
10. De Graafschap 893
11. AZ 430
12. VVV-Venlo 423
13. Vitesse 416
14. Roda JC 398
15. NEC 352
16. Willem II 283
17. Heracles Almelo 210
18. Excelsior 103
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=13323
Was van Vi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
Denk dat je niet op je eigen club mocht stemmen. Anders zouden wij 2 zijn en die neuzen 1 en PSV/ Twente 3.
Was maanden geleden in Voetbal International welke clubs de meeste fans hebben in het land.quote:
Die Timmie toch..quote:De Cler gaat broodjes verkopen
Feyenoorder Tim de Cler heeft deze week een speciale broodjeszaak geopend in Leiden. De voetballer runt het bedrijfje samen met zijn jeugdvriend Houssin Bezzai.
Volgens het Leidsch Dagblad willen de twee met hun zaak Fruit & Go jongeren er bovenop helpen met werk en een diploma. De gemeente is blij met het initiatief.
Leiden heeft namelijk veel jonge werklozen die moeilijk te plaatsen zijn op de arbeidsmarkt. Leiden participeert overigens in het project. De gemeente betaalt mee aan de loonkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |