abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:43:16 #51
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_90431833
El Akchaoui hoopt op een contract bij ADO, waarom laat Feyenoord hem niet tekenen? De Cler zal wel aan zijn laatste seizoen bezig zijn, dus dat is volgens mij een match made in heaven. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_90432720
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 14:43 schreef TC03 het volgende:
El Akchaoui hoopt op een contract bij ADO, waarom laat Feyenoord hem niet tekenen? De Cler zal wel aan zijn laatste seizoen bezig zijn, dus dat is volgens mij een match made in heaven. :{
Gezien de geschiedenis tussen hem en Feijenoord afgelopen zomer, zou ik er niet vanuit gaan dat hij de interesse heeft om te tekenen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_90434217
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 december 2010 15:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Gezien de geschiedenis tussen hem en Feijenoord afgelopen zomer, zou ik er niet vanuit gaan dat hij de interesse heeft om te tekenen...
Heb je mischien een bron daarvan want ik dacht dat El Ackchaoui en Been best wel door een deur konden.
pi_90434266
quote:
Tomasson: 'Ik blijf bij Feyenoord, in welke rol dan ook'

Jon Dahl Tomasson zal in het voorjaar, waarschijnlijk in maart 2011, met Feyenoord overleggen over zijn aflopende contract. De verbintenis van de Deen in Nederland dienst loopt namelijk medio 2011 af en het is de vraag of de door blessures geteisterde spits wel terugkeert op het hoogste niveau. De goaltjesdief ziet ook alternatieven voor hem, naast het voetballen, in Rotterdam.
De spits heeft zelf de knoop nog niet doorgehakt: 'Ik zal met de club gaan praten over de zaak, waarschijnlijk in maart. Ik heb nog niet beslist wat ik wil gaan doen na de zomerstop. Aanvankelijk concentreerde ik me op mijn herstel en het helpen van de club, waar dit mogelijk was.'

'Ik zie mezelf eveneens in een andere rol bij Feyenoord blijven. Ik heb het naar mijn zin om in Rotterdam te werken, in welke functie dan ook,' aldus de 112-voudig Deens international, die 52 maal voor zijn land wist te scoren.
We hebben nu toch wel genoeg oud-spelers aan de technische staf toegevoegd.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90435917
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:26 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

We hebben nu toch wel genoeg oud-spelers aan de technische staf toegevoegd.
Nou als hij van de club hield had hij nu al gestopt en zijn salaris ingeleverd
pi_90440269
waarom niet El Akchaoui halen in de winterstop en proberen Amrabat te huren ??
En Bruma wil wel degelijk bij Feyenoord spelen :

Een tijdelijke terugkeer naar Nederland ziet Bruma wel zitten. De verdediger werd op zijn vijftiende al door Chelsea weggeplukt bij Feyenoord. Bruma verbaast zich over de Rotterdammers. "Ik heb begrepen dat ze nu met een negende plaats tevreden zijn. Daar kan ik me niets bij voorstellen. In mijn tijd moest Feyenoord eerste of tweede worden."De afgelopen weken toonden vanuit de Eredivisie FC Twente en PSV al interesse voor Bruma. "Als ik terugkeer naar Nederland, zou ik graag nog eens voor Feyenoord willen spelen. PSV en FC Twente zijn ook mooie clubs, maar als ik kan kiezen wordt het Feyenoord. Ajax is uitgesloten. In Nederland is Feyenoord mijn club
pi_90440663
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 21:26 schreef macca728 het volgende:
waarom niet El Akchaoui halen in de winterstop en proberen Amrabat te huren ??
En Bruma wil wel degelijk bij Feyenoord spelen :

Een tijdelijke terugkeer naar Nederland ziet Bruma wel zitten. De verdediger werd op zijn vijftiende al door Chelsea weggeplukt bij Feyenoord. Bruma verbaast zich over de Rotterdammers. "Ik heb begrepen dat ze nu met een negende plaats tevreden zijn. Daar kan ik me niets bij voorstellen. In mijn tijd moest Feyenoord eerste of tweede worden."De afgelopen weken toonden vanuit de Eredivisie FC Twente en PSV al interesse voor Bruma. "Als ik terugkeer naar Nederland, zou ik graag nog eens voor Feyenoord willen spelen. PSV en FC Twente zijn ook mooie clubs, maar als ik kan kiezen wordt het Feyenoord. Ajax is uitgesloten. In Nederland is Feyenoord mijn club
Op de manier waarop dit geschreven is kan ik er al op uitmaken dat Bruma het waarschijnlijk heeft over de herfst van zijn carriëre. El Ackhaoui zou wel een goede zijn voor dit Feijenoord waar ze zijn leiderschap goed kunnen gebruiken.
pi_90440860
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 21:38 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Op de manier waarop dit geschreven is kan ik er al op uitmaken dat Bruma het waarschijnlijk heeft over de herfst van zijn carriëre. El Ackhaoui zou wel een goede zijn voor dit Feijenoord waar ze zijn leiderschap goed kunnen gebruiken.
gaat duidelijk over een tijdelijke terugkeer, staat aan het begin, hij wil verhuurd worden dus ik zal zeggen tegen Leo : bellen
pi_90440901
Sorry niet goed gelezen.
pi_90440992
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:23 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Heb je mischien een bron daarvan want ik dacht dat El Ackchaoui en Been best wel door een deur konden.
Kunnen ze ook wel. Er was alleen geen geld (lees: Genoeg salaris) om hem aan te trekken. En daar was hij niet zo blij mee, getuige dit.
Elite
Tegen TTIP
pi_90441106
Is een salaris van 5 ton op jaarbasis niet genoeg voor een simpel backje. Want als ik mij eigen niet vergis was dat het salarisplafond toch?
Bovendien geloof ik niet dat hij bij Heerenveen meer verdient dan hij bij Feijenoord had kunnen verdienen.
pi_90441162
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 21:52 schreef PKRChamp het volgende:
Is een salaris van 5 ton op jaarbasis niet genoeg voor een simpel backje. Want als ik mij eigen niet vergis was dat het salarisplafond toch?
Bovendien geloof ik niet dat hij bij Heerenveen meer verdient dan hij bij Feijenoord had kunnen verdienen.
Hij zal daar zeker meer verdienen dan 5 ton. Je vergist je in de salarissen die spelers krijgen uitbetaald in de Eredivisie. Dat is geen kattenpis...
Elite
Tegen TTIP
pi_90441254
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 december 2010 21:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij zal daar zeker meer verdienen dan 5 ton. Je vergist je in de salarissen die spelers krijgen uitbetaald in de Eredivisie. Dat is geen kattenpis...
Nou dan vind ik dat Heerenveen behoorlijk achterlijk bezig is. De beste man heeft nog niet eens een basisplaats en dan zo een salaris betalen. :')
Bovendien had hij bij Feijenoord tenminste nog een basisplaats kunnen hebben terwijl je bij Heerenveen toch nog die ex Ajaxied voor je heb.
pi_90441359
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 21:56 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Nou dan vind ik dat Heerenveen behoorlijk achterlijk bezig is. De beste man heeft nog niet eens een basisplaats en dan zo een salaris betalen. :')
Bovendien had hij bij Feijenoord tenminste nog een basisplaats kunnen hebben terwijl je bij Heerenveen toch nog die ex Ajaxied voor je heb.
ja hij was gehaald voor de basis maar Jans vind die Jong a pin beter, god knows why.
Dus Feyenoord kan ook zeggen, voor 3 ton huren we hem bv, Misschien Dost er wel bij.

Kan je De Cler proberen te slijten. Er was toch ng ruimte qua salaris ?
pi_90441500
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 22:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja hij was gehaald voor de basis maar Jans vind die Jong a pin beter, god knows why.
Dus Feyenoord kan ook zeggen, voor 3 ton huren we hem bv, Misschien Dost er wel bij.

Kan je De Cler proberen te slijten. Er was toch ng ruimte qua salaris ?
Ik persoonlijk vind Jong a Pin ook beter.
En ik denk niet dat je hoeft te verwachten dat ze Dost ook even gaan verhuren die zal met de tijd wel zijn kans weer krijgen.
pi_90494935
In het Feyenoord-magazine van deze maand stat een interview met Fer en Vlaar en ook over contractverlenging. Ik schat het nog steeds op 50/50. van de ene kant zeggen ze dat wel willen verlengen want als je goed genoeg bent komt die club vanzelf wel en van de andere kant zeggen ze soms moet je een beetje egoïstisch zijn. :{
pi_90496045
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 14:52 schreef Paul-89 het volgende:
In het Feyenoord-magazine van deze maand stat een interview met Fer en Vlaar en ook over contractverlenging. Ik schat het nog steeds op 50/50. van de ene kant zeggen ze dat wel willen verlengen want als je goed genoeg bent komt die club vanzelf wel en van de andere kant zeggen ze soms moet je een beetje egoïstisch zijn. :{
moet Feyenoord het ook zijn als Vlaar zijn kruisbanden weer scheurt.
pi_90496106
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

moet Feyenoord het ook zijn als Vlaar zijn kruisbanden weer scheurt.
Vlaar zegt dat hij die 2 jaar blessureleed wel laat meewegen in het wel/niet verlegen van zijn contract. Dus als hij dat laat meewegen zou hij eigenlijk wel moeten verlengen.
pi_90496597
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vlaar zegt dat hij die 2 jaar blessureleed wel laat meewegen in het wel/niet verlegen van zijn contract. Dus als hij dat laat meewegen zou hij eigenlijk wel moeten verlengen.
tuurlijk, je kan toch ook verlengen met een minimle clausule evt
  maandag 27 december 2010 @ 16:47:55 #70
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_90499463
Minimale afkoopsommen

Vlaar: 7.5
Fer: 10
Wijnaldum: 12.5

^O^
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_90500231
Laten we nou eerst maar ff wachten of ze bijtekenen voor we gaan praten over afkoopsommen
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90516742
Feyenoord wil contract met Clasie verlengen.
  maandag 27 december 2010 @ 23:35:12 #73
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_90517126
Aanvangstijd Klassieker verzet
Uitgegeven: 27 december 2010 15:02
Laatst gewijzigd: 27 december 2010 15:02
AMSTERDAM - De aanvangstijd van het eredivisieduel tussen Ajax en Feyenoord is verzet. De aftrap van het inhaalduel is nu op woensdag 19 januari om 20.45 uur.

© ANP
Dat maakte Ajax maandag bekend op de website. Eerder zou de Klassieker om 20.00 uur beginnen.
Oorspronkelijk stond het duel voor 19 december op het programma.
Wegens het extreme winterweer en de overlast door sneeuw ging de wedstrijd toen niet door.
© ANP

Bron: nu.nl
pi_90517174
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef Toilutpaper het volgende:
Aanvangstijd Klassieker verzet
Uitgegeven: 27 december 2010 15:02
Laatst gewijzigd: 27 december 2010 15:02
AMSTERDAM - De aanvangstijd van het eredivisieduel tussen Ajax en Feyenoord is verzet. De aftrap van het inhaalduel is nu op woensdag 19 januari om 20.45 uur.

© ANP
Dat maakte Ajax maandag bekend op de website. Eerder zou de Klassieker om 20.00 uur beginnen.
Oorspronkelijk stond het duel voor 19 december op het programma.
Wegens het extreme winterweer en de overlast door sneeuw ging de wedstrijd toen niet door.
© ANP

Bron: nu.nl
Waarom krijgen die neuzen nou weer een Klassieker in de avond :r
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 december 2010 @ 23:37:01 #75
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90517201
Inderdaad. Een Feyenoord-Ajax om 20:45 zou ik wel leuk vinden.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')