abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90845543
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:15 schreef Paul-89 het volgende:
Jep de selectie gaat toch op trainingskamp. Jammer maar kan me voorstellen dat even op een andere dag vliegen niet zo makkelijk is met zo'n grote groep en al het materiaal.
Gewoonweg schandalig. Zie je al voor je dat bij onze amsterdamse vrienden JC komt de overlijden en de selectie vertrekt gewoon op trainingskamp? :N
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90847019
quote:
Gudde: Komst Swerts is bijna afgerond. Zojuist in FC Rijnmond.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:06:15 #278
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_90847076
quote:
Swerts: Voor Feyenoord word ik zelfs keeper

Gill Swerts is hoopvol gestemd over een nieuwe samenwerking met Feyenoord. De verdediger die van AZ transfervrij mag vertrekken uit Alkmaar, sprak onlangs met zijn oude werkgever. ,,Ik ben hoopvol gestemd", reageert de verdediger tegen NUsport. ,,Toen ik terug van vakantie hoorde dat Feyenoord wilde praten, was ik meteen enthousiast. Feyenoord heeft een speciaal plekje in mijn hart."

Swerts doorliep de jeugdopleiding van de Rotterdammers en debuteerde na twee verhuurjaren bij Excelsior in het seizoen 2003/04 in het eerste elftal van Feyenoord. Onder de toenmalige hoofdtrainer Bert van Marwijk speelde Swerts in totaal zeventien competitiewedstrijden.

In dat seizoen leerde Swerts de toenmalige assistent van Van Marwijk en de huidige technische baas in De Kuip, Mario Been, kennen. ,,Dat is allemaal voordelig", zegt Swerts tegen het weekblad. ,,Iedereen kent mijn gevoel ten opzichte van de club, de clubmensen en de trainer."

Het enige dat een terugkeer van Swerts in Rotterdam-Zuid nog in de weg kan staan, is zijn salaris. Feyenoord kan Swerts momenteel niet betalen en zoekt daarom naar een creatieve oplossing. Een helpende hand van AZ behoort ook nog tot de mogelijkheden.

Swerts kijkt alvast uit naar een terugkeer. ,,Voor Feyenoord speel ik op iedere positie. Dat is zo'n machtige club. Maar laat ik niet op de zaken vooruitlopen. Het moet eerst rondkomen. Wanneer dat zal gebeuren, weet ik niet. Wat mij betreft liever vandaag dan morgen."
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_90847170
Er is trouwens een herdenking in de Kuip zaterdag. Voor de supporters en fans.

Even over naar de realiteit dan maar. Die Swerts speelde toch gewoon een prominente rol in het kampioenselftal van AZ 2 jaar terug?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:19:08 #280
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_90847735
quote:
Been: Debuut Simon en Kizhnichenko in derby

Trainer Mario Been wil de stagespelers Krisztian Simon (19) en Sergei Kizhnichenko (19) woensdag laten debuteren in de hoofdmacht van Feyenoord. De Hongaarse rechterspits Simon en de centrumspits Kizhnichenko uit Kazachstan krijgen de komende anderhalve week de kans om een contract te verdienen bij Feyenoord.

Been wil in de wedstrijd om de Zilveren Bal tegen stadgenoot Sparta, woensdagavond op het Kasteel, de spelers minimaal een helft in actie zien. ,,Dit is een goed moment om een juist beeld van deze spelers te krijgen,'' zegt Been.
quote:
Weinig Spartaanse animo voor Zilveren Bal

Hoewel er al 5500 kaarten zijn verkocht voor het duel om de Zilveren Bal van woensdag en er in totaal 8000 toeschouwers worden verwacht, is er weinig animo bij Sparta-supporters om de wedstrijd te bezoeken. Het zijn met name Feyenoord-supporters die de kaarten voor de stadsderby op Het Kasteel hebben aangeschaft.

Het supportershome van Sparta blijft gesloten tijdens de wedstrijd. Op supporters-websites reageren veel Spartanen dat zij niet tussen Feyenoorders in het publiek willen zitten.
quote:
Feyenoord nog niet nader tot De Kromme

De snoeiharde kritiek die Willem van Hanegem in zijn laatste AD-column op zijn grote liefde Feyenoord leverde, heeft nog weinig effect gehad. Algemeen directeur Eric Gudde gaf vandaag in het stadion van Sparta aan dat de deur in De Kuip (ook) voor De Kromme nog altijd open staat. Maar vooralsnog is er van enige toenadering tot de voormalige voetbalheld geen sprake.

,,Nee, tot een koffiegesprek, zoals onze trainer Mario Been dat eerder zo netjes verwoordde, is het nog niet gekomen'', liet Gudde weten.

,,In gesprekken met deskundigen die tot een verbetering van het topsportklimaat bij Feyenoord leiden, zijn wij altijd geïnteresseerd. Die hebben ook regelmatig plaats. Alleen hebben we geen behoefte om daarmee te koop te lopen.''

Volgens Van Hanegem, die als speler en trainer grote furore maakte bij Feyenoord en bij de achterban nog steeds in hoog aanzien staat, maken de leidinggevenden zijn ,,hele grote club'' dit seizoen ,,ontzettend klein''. De legendarische nummer 10 hekelde ook het ,,verdedigende denken'' van de technische staf, het totale gebrek aan een topsportmentaliteit en het ontbreken van nieuw elan in De Kuip.

,,Bij Feyenoord slaan ze de taal uit van een klein cluppie'', betoogde Van Hanegem (66). ,,Ik kan er niet tegen dat mijn Feyenoord als een kleine degradatiekandidaat bang is voor iedereen. De clubleiding is in slaap gesukkeld. Ik adviseer die mantel der liefde eens aan de voddenboer mee te geven.''

Gudde: ,,Wij kiezen voor een logische en directe lijn. Je komt elkaar tegen of je belt elkaar op en maakt op die manier een afspraak met elkaar. Dat lijkt me een meer passende manier op met elkaar in contact te komen dan via een column.''

In navolging van Johan Cruijff bij Ajax deed ook Van Hanegem publiekelijk een oproep aan oud-spelers die ,,Feyenoord groot hebben gemaakt'' om zich te laten gelden. ,,Ik hoor alleen Pierre van Hooijdonk af en toe iets zeggen. Het is tijd om onze club verder te helpen. Ik denk zomaar dat Feyenoord ons nodig heeft.''

Gudde: ,,Ik zou in dit kader willen zeggen; kijk eens naar onze jeugdopleiding. Daar zitten oud-spelers als Jean-Paul van Gastel, Gaston Taument, Joop Hiele, Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay op cruciale plekken in de organisatie. Dergelijke signalen pikken we dus wel degelijk goed op. Verder wil ik inhoudelijk niet meer reageren. Luister morgen maar naar mijn toespraak op onze nieuwjaarsreceptie, zou ik zeggen.''
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_90847795
Onbegrijpelijk dat selectie gewoon naar Oman gaat..

Voor dit soort zaken en voor zo grote persoonlijkheid moet je als club alles opzij zetten, zelfs het eerste elftal. Al die jonge pikkies dienen te moeten weten hoe groot Moulijn is.
#12 is not for sale!
pi_90848325

Bron en meer foto's: http://www.feyenoordleven.nl/
Groetjes, Ezio.
pi_90848569
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_90849111
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Haringkop het volgende:
Onbegrijpelijk dat selectie gewoon naar Oman gaat..

Voor dit soort zaken en voor zo grote persoonlijkheid moet je als club alles opzij zetten, zelfs het eerste elftal. Al die jonge pikkies dienen te moeten weten hoe groot Moulijn is.
Blijkbaar kan het niet anders. Been had vanmiddag al aangegeven dat hij liever naar de uitvaart was gegaan.
pi_90849153
Swerts dus naar ons. Ben er wel blij mee. Nu kan de Vrij mooi naar het centrum opschuiven.
pi_90849566
quote:
Parkeerterrein of eerste ring open voor fans

ROTTERDAM - De crematie van de legendarische Feyenoorder Coen Moulijn heeft zaterdag in Rotterdam plaats. Dat maakte algemeen directeur Eric Gudde vanavond tijdens de aangepaste nieuwjaarsreceptie in De Kuip bekend.

In het Maasgebouw van het stadion zal zaterdag eerst een herdenkingsdienst worden gehouden. Deze bijeenkomst is alleen voor genodigden. Feyenoord zal in overleg met de familie van Moulijn de gastenlijst opstellen.

Tussen de vijfhonderd en duizend mensen kunnen deze dienst ter nagedachtenis aan de Feyenoorder van de Eeuw bijwonen.

Voor supporters en andere belangstellenden zal de Rotterdamse club op het parkeerterrein voor De Kuip of op de eerste ring in het stadion voorzieningen treffen. Daardoor kunnen deze mensen de herdenkingsdienst eveneens volgen.

Na de ceremonie in De Kuip zal Moulijn zaterdag in besloten kring worden gecremeerd. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/34(...)open-voor-fans.dhtml
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_90849593
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Blijkbaar kan het niet anders. Been had vanmiddag al aangegeven dat hij liever naar de uitvaart was gegaan.
Ergens had ik wel verwacht dat Been zich wat principiëler zou opstellen in zo'n situatie. Ik snap de overwegingen wel en de bezwaren, maar toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door MotorCitySoul op 04-01-2011 19:58:28 ]
pi_90849902
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Ergens had ik wel verwacht dat Been zich wat principeler zou opstellen in zo'n situatie. Ik snap de overwegingen wel en de bezwaren, maar toch.
Echt he. :')
Helemaal als je bedenkt dat Mario in dat filmpje zegt dat hij vaak voor de wedstrijd even een bemoedigend woord kreeg van Coen.
En dan nog. Fucking Mr Feyenoord. Daar hoor je gewoon bij te zijn als A-selectie en staf. Uit respect voor de nabestaanden en als vertegenwoordigers van de club. Hand in hand. Juist op zulke moeilijke dagen.

Maar het zal wel weer om dat eeuwige klote geld gaan. Lekker je principes buiten de deur zetten joh. Teringlijers die dit ff bepaald hebben.
Groetjes, Ezio.
pi_90849997
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Ergens had ik wel verwacht dat Been zich wat principeler zou opstellen in zo'n situatie. Ik snap de overwegingen wel en de bezwaren, maar toch.
Het valt mij ook vies tegen. Ook deze jongens hebben gewoon alles aan hun grote voorgangers als Coen en Willem te danken. Ipv hem op grote wijze hem te herdenken/eren spelen ze een paar oefenpotjes in Oman (waar??)

Rust zacht Coen, jij was de beste!
#12 is not for sale!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:05:19 #290
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_90850350
Net alsof het tegenwoordig nog om het clubgevoel gaat I.P.V. het grote geld. Vooral Feyenoord kan momenteel echt die extra trainingen niet missen in de aanloop naar de klassieker.

Sowieso heeft Been hier echt geen keus in. Hier kiest het bestuur gewoon voor.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90850485
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Net alsof het tegenwoordig nog om het clubgevoel gaat I.P.V. het grote geld. Vooral Feyenoord kan momenteel echt die extra trainingen niet missen in de aanloop naar de klassieker.

Sowieso heeft Been hier echt geen keus in. Hier kiest het bestuur gewoon voor.
Alsof je van 1 dag minder trainen opeens met 0-3 in de arena wint :')
Groetjes, Ezio.
pi_90850514
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze zullen van die paar oefenpotjes en uitlooptrainingen in Azie - in een totaal andere klimaat - wel noemenswaardig beter worden. :')
pi_90850771
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Ze zullen van die paar oefenpotjes en uitlooptrainingen in Azie - in een totaal andere klimaat - wel noemenswaardig beter worden. :')
Misschien krijgen ze wel een 5 ton voor die oefenwedstrijd. Maar ventileer dat dan als bestuur richting de achterban.
Nu is het echt zo van: 'We komen niet want we vinden een of andere nietszeggende kut-oefenwedstrijd belangrijker dan de crematie van Coen'.
Groetjes, Ezio.
pi_90851275
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Misschien krijgen ze wel een 5 ton voor die oefenwedstrijd. Maar ventileer dat dan als bestuur richting de achterban.
Nu is het echt zo van: 'We komen niet want we vinden een of andere nietszeggende kut-oefenwedstrijd belangrijker dan de crematie van Coen'.
Die vergoeding zal zeker ook wel meespelen en men heeft er dan al meer begrip voor als je dat idd ook zo communiceert.

Persoonlijk ben ik van mening dat er bepaalde gelegenheden zijn - en dat zijn er echt maar een paar - waar je gewoon bij bent. Niet zomaar een grote speler is overleden.. Nee Coen Moulijn is te vroeg gestorven. Als je daardoor centen misloopt of een planning loopt in het honderd, dan is dat maar zo.
pi_90851520
Swerts lijkt me welkom, ik hoop alleen dat ze hem niet een contract voor 3 jaar of nog langer gaan geven (daar zie ik het bestuur wel voor aan). Als hij het niet goed doet, hij achteruit gaat of we hem niet meer nodig hebben om een andere reden moeten we niet aan een salaris vastzitten. Gewoon anderhalf jaar met een optie, en alleen voor weinig geld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 20:34:48 #296
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_90852227
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Die vergoeding zal zeker ook wel meespelen en men heeft er dan al meer begrip voor als je dat idd ook zo communiceert.

Persoonlijk ben ik van mening dat er bepaalde gelegenheden zijn - en dat zijn er echt maar een paar - waar je gewoon bij bent.
Mee eens.
De huidige spelers hebben 'm nooit aktief meegekregen natuurlijk. Zelfs ik heb dat niet terwijl ik in de Van Dijk klasse zit qua leeftijd. Maar zó'n groot club-icoon hoort door het eerste elftal de laatste eer bewezen te worden, klaar.

p.s. de spelers treft geen blaam hierin, lijkt me.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_90852388
quote:
Ruim duizend Feyenoordfans betuigen Moulijn laatste eer

Bij het standbeeld van Coen Moulijn voor de Kuip hebben zich dinsdagavond naar schatting meer dan duizend Feyenoordsupporters verzameld. Ze hebben de 73-jarige Feyenoord-legende herdacht, die afgelopen nacht overleed aan een herseninfarct.

De supporters staken vuurwerk af, ze zongen Feyenoordliederen en hielden een minuut stilte.

Ook vandaag zijn er al vele bloemen en bloemstukken bij het standbeeld van de oer-Feyenoorder neer gelegd. De Feyenoordselectie bracht vanmiddag ook een bezoek aan het standbeeld.
pi_90852391
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef heiden6 het volgende:
Swerts lijkt me welkom, ik hoop alleen dat ze hem niet een contract voor 3 jaar of nog langer gaan geven (daar zie ik het bestuur wel voor aan). Als hij het niet goed doet, hij achteruit gaat of we hem niet meer nodig hebben om een andere reden moeten we niet aan een salaris vastzitten. Gewoon anderhalf jaar met een optie, en alleen voor weinig geld.
We hebben voor zijn positie wel al belachelijk veel mensen trouwens.
Groetjes, Ezio.
pi_90852445
Wel degelijker als De Vrij maar Fernandez komt ook weer terug.
pi_90852473
vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')