Voor de geweldige liefdesverhoudingen tussen Ajax en Feyenoord en 010 en 020quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor de geweldige liefdesverhoudingen tussen Ajax en Feyenoord en 010 en 020![]()
Feyenoord heeft geld te veel , oh wachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jongens, waarom naar het Midden-Oosten? Voorbereiding op WK in Qatar?
Lekker potje golfenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens, waarom naar het Midden-Oosten? Voorbereiding op WK in Qatar?
Dan ga je juist naar Canada, daar kun je lekker een potje golfen. In het Midden-Oosten is dat lastig.quote:
Ze zijn enorme golfstadions aan het bouwen. Met airconditioning. Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Dan ga je juist naar Canada, daar kun je lekker een potje golfen. In het Midden-Oosten is dat lastig.
Jawel, maar bouw is uitgesteld. Ze beginnen mei-2011. Las het laatst in de krant.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zijn enorme golfstadions aan het bouwen. Met airconditioning. Wist je dat niet?
Zandgolf wordt de nieuwe trend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Jawel, maar bouw is uitgesteld. Ze beginnen mei-2011. Las het laatst in de krant.
Owh, dat wist ik niet. Maar even een tip; Is het niet beter om te gaan voetballen? Ze hebben de punten hard nodig voor Europees voetbal.quote:
Je krijgt geld voor een oefenwedstrijdje, maar hoe ga je overnachtingen betalen voor 30+ man, voedsel voor 30+ man etc.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:22 schreef heiden6 het volgende:
Waarom zou dat geld kosten?![]()
Als Barcelona een oefenwedstrijd in Rotterdam speelt krijgen ze daar geld voor, dat werkt ook zo als wij naar Qatar gaan.
Misschien wordt dat geregeld als onderdeel van of in plaats van een vergoeding.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je krijgt geld voor een oefenwedstrijdje, maar hoe ga je overnachtingen betalen voor 30+ man, voedsel voor 30+ man etc.
Ik weet niet, maar vind het wel raar .. midden-oosten. Ik zou liever naar Portugal, Spanje willen. Achja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien wordt dat geregeld als onderdeel van of in plaats van een vergoeding.
In elk geval houdt Feyenoord er netto aan over anders zouden we daar niet heen gaan natuurlijk.
Dat nooit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef PKRChamp het volgende:
Beter dat ze naar het midden oosten gaan, dan kan Beenhakker met een beetje geluk wel een Arabishe sjeik vinden die het mischien leuk vind om Feyenoord over te nemen.
Een samenwerkingsverband met de sjeik en City. Ik zie dat wel zitten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Die gast van Man. City heeft nog veel geld. Dus als ze naar Dubai gaan..
Probleem is; Hij mag maar één club hebben, of hij moet net als Merab en Abramovic gaan 'cheaten'quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Een samenwerkingsverband met de sjeik en City. Ik zie dat wel zitten.
Alle overbodige spelers naar Feyenoord brengen en daar moet Been bekijken wat hij nodig heeft.
Alle spelers die wat toevoegen behouden en de spelers die je niet kan gebruiken dumpen bij Excelsior. Zo kan de sjeik makkelijk zijn geld terugverdienen aan al die contractspelers bij City.
Win - Win situatie lijkt mij.
Dan pakt hij maar een van zijn zoons of broers, die lui hebben familie genoeg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Probleem is; Hij mag maar één club hebben, of hij moet net als Merab en Abramovic gaan 'cheaten'
Ik denk niet dat PKR mij wil sponsoren als recreatiehulp. Hoewel ik wel uitermate geschikt ben als proffesionele hielenlikker bij de sjeik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Even voor een sponsor zorgen, en je kunt mee
Ach, Als die Sjeik jullie even 50 miljoen geeft en er weer vandoor gaat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
Nog liever 10 kut jaren dan zo'n Sjeik binnen de club.
Geld geven mag maar dan verder geen functie geven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, Als die Sjeik jullie even 50 miljoen geeft en er weer vandoor gaat?
Waarom niet, het is niet zo dat dit bestuur of het vorige bestuur het zo geweldig hebben gedaan. Ik geloof er ook niet zo in dat deze mensen een club hart hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geld geven mag maar dan verder geen functie geven.
De supporters maken de club niet de mensen met poen die er achter staan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
Omdat ik niets van dat volk moet hebben. Die zien een club als speelgoed en je verliest daarmee je identiteit.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
Omdat ik niets van dat volk moet hebben. Die zien een club als speelgoed en je verliest daarmee je identiteit.
Maar we zijn weer aan het opkrabbelen. Het zal nog een tijdje duren maar we gaan weer terugkeren daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En uit bestuurlijke kracht vernietigd. Want zo is het wel.
Ik ben daar ook van overtuigd sterker nog ik denk dat ze met deze crisis in het achterhoofd nu wel de juiste beslissingen gaan nemen en dat ze een voorbeeld gaan nemen hoe FC Twente het doet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar we zijn weer aan het opkrabbelen. Het zal nog een tijdje duren maar we gaan weer terugkeren daar ben ik van overtuigd.
In ieder geval een stuk meer dan zo'n sjeik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Waarom niet, het is niet zo dat dit bestuur of het vorige bestuur het zo geweldig hebben gedaan. Ik geloof er ook niet zo in dat deze mensen een club hart hebben.
quote:"PSV en Twente zijn mooi, maar Feyenoord is mijn club"
Jeffrey Bruma is klaar met het tweede elftal van Chelsea. De verdediger wil zich blijven verbeteren en heeft daar speelminuten in het eerste voor nodig. "Het is tijd voor de volgende stap", aldus Bruma in Voetbal Magazine.
De negentienjarige verdediger gaat rond de jaarwisseling met Chelsea om de tafel om zijn toekomst te bespreken. "Ik wil graag meer kansen krijgen in het eerste en als dat te vroeg komt, is verhuren voor een halfjaar een andere mogelijkheid. In het tweede word ik geen betere voetballer meer."
De Rotterdammer verruilde al op vijftienjarige leeftijd de jeugdopleiding van Feyenoord voor die van de club uit Londen. "Ik volg de club op afstand", zegt Bruma. "Bij Jong Oranje zie ik de jongens van Feyenoord. Met Jerson Cabral en Georginio Wijnaldum heb ik bij Feyenoord nog in de jeugd gespeeld. We hebben het niet zo veel over de situatie in de Kuip. Ik denk niet dat ze daar op zitten te wachten."
"Ik verbaas me wel over de ambities van Feyenoord", vervolgt het talent, die eerder dit jaar debuteerde in Oranje. "Ik heb begrepen dat ze nu met een negende plaats tevreden zijn. Daar kan ik me niets bij voorstellen. In mijn tijd moest Feyenoord eerste of tweede worden."
Onder meer FC Twente en PSV zouden Bruma op huurbasis willen overnemen. "Als ik terugkeer naar Nederland, zou ik graag nog eens voor Feyenoord willen spelen. PSV en FC Twente zijn ook mooie clubs, maar als ik kan kiezen wordt het Feyenoord. Ajax is uitgesloten. In Nederland is Feyenoord mijn club."
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef PKRChamp het volgende:
Beter dat ze naar het midden oosten gaan, dan kan Beenhakker met een beetje geluk wel een Arabishe sjeik vinden die het mischien leuk vind om Feyenoord over te nemen.
Reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:11 schreef Dekatria het volgende:
Zo wel mooi zijn, Bruma die op huurbasis terugkeert op het oude nest. Je zou er net zoveel profijt van kunnen hebben als Twente met Stoch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |