dankjewel, ik denk dat ik daar ook een eetlepel van in ga gooienquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Komt mooi uit
De volgende keer dat ik mayo maak, maak ik 'm met rodewijnazijn, speciaal voor jou
huh 3 miljoen meer dan vanmiddag? is zelfde bedrag als vorig jaar toen met die 3 miljoen van de overheid erbijquote:
22k meer en nu geen steun van de overheidquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh 3 miljoen meer dan vanmiddag? is zelfde bedrag als vorig jaar toen met die 3 miljoen van de overheid erbij
ja gewoon rustig beginnen met het zuur en erbij doen als het nodig isquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel, ik denk dat ik daar ook een eetlepel van in ga gooienen een eetlepel mosterd en een eetlepel natuurazijn. en dan olie en nog een beetje yoghurt.... en dan zien we wel wat voor troep ik heb
PFF! Naar genoeg, maar ik zag iets ergers voor me. Kerststresss!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SR is van 101tv gehaald omdat het af is
Tijd voor iets leukers danquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SR is van 101tv gehaald omdat het af is
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor iets leukers danEen DVD van Frank Zappa of zo?
Je hebt vast nog wel wat anders in de kastquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
lukt niet die te bestellen..
Gewoon wat extra lekker eten in de vorm van pasta met kreeft, maar geen echt kerstdiner hier.quote:
vast.. maar we gaan denk ik zo een cd er in gooien en een spelletje doen of zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel wat anders in de kast
Kijk de muppet versie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Eh, wat mis ik?
Waarom moet ik me opeens als 18+ aanmelden om Engel van Rammstein te zien?
Aids-wezen overal ter wereld (maar vooral Afrika omdat Aids daar nog steeds de meeste slachtoffers maakt)..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Ik heb dat hele SR gemist dit jaar. Wat was het aflaatdoel dit jaar?
Als je het zo formuleert dan kan je het zelf wel vinden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Ik heb dat hele SR gemist dit jaar. Wat was het aflaatdoel dit jaar?
Geen zin om het op te zoeken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Als je het zo formuleert dan kan je het zelf wel vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |