But I'm a persistened fuckerquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
But I'm a persistened fucker![]()
Nu echt weg, goede kerst allen!![]()
He geniet ervan man!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
But I'm a persistened fucker![]()
Nu echt weg, goede kerst allen!![]()
TopGearquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt je ballen geschoren?
Ja eh . . . Kusje op je wang.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ja eh wat heb ik daar dan aan?
Nou en? Al die neonazi's "voelen zich" geprovoceerd door die synagoge, de joden door deze ballen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zal ik maar niet aanschaffen aangezien er een synagoge drie straten bij mij vandaan is......
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja eh . . . Kusje op je wang.
Nou ik vind die ballen ook niet kunnen hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou en? Al die neonazi's "voelen zich" geprovoceerd door die synagoge, de joden door deze ballen.
Moeilijk doen van mensen ook altijd.
Woonde jij ook niet ergens in Zwolle?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, pak ik dat dan toch even mee.
Ergens in Deventer, enigszins in de buurt van dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woonde jij ook niet ergens in Zwolle?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt je ballen geschoren?
Too much info jufubalquote:
Ik vind het humor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik vind die ballen ook niet kunnen hoor.
Op zich ben ik het daar mee eens maar ik wil geen mensen schofferen met mijn niet zo subtiele gevoel voor humor!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hang een boom aan mijn ballen.
Dit is wat ik van nazi vind:quote:
Hmmm. Deventer. Daar ben ik vandaag niet in de buurt geweest. Volgende week ga ik ernaartoe.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ergens in Deventer, enigszins in de buurt van dus.
quote:
Waarom ga je hier in godensnaam naartoe?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmmm. Deventer. Daar ben ik vandaag niet in de buurt geweest. Volgende week ga ik ernaartoe.
Voor mij is het toch echt hun probleem. Je kan overal over miepen. Homo's, hoofddoeken, piercings, naziballen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich ben ik het daar mee eens maar ik wil geen mensen schofferen met mijn niet zo subtiele gevoel voor humor!
Kijken of ik een rare vrouw zie lopen met een varken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom ga je hier in godensnaam naartoe?
De Worp, cultureel erfgoedquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom ga je hier in godensnaam naartoe?
Oh ik kan heel goed tegen botte humor hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij is het toch echt hun probleem. Je kan overal over miepen. Homo's, hoofddoeken, piercings, naziballen.
Kom op zeg. Gewoon een beetje relaxed doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijken of ik een rare vrouw zie lopen met een varken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |