quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met uiteraard een "schoolbusse"
Ik kwam net de bus uit rollen (want ik had even busreis 90 gedaan van Haarlem naar Den Haag CS en dan met trein weer terug) en toen was die supermarkt gesloten dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Je had ook eerder bier kunnen kopen
Nee, staat op de aan te schaffen lijst. Goeie keus? Ga ik hem nu aanschaffen.quote:
Ja ik vind het een toffe filmquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, staat op de aan te schaffen lijst. Goeie keus? Ga ik hem nu aanschaffen.
Ik ook! Mooi, dank je.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind het een toffe filmBeetje weird, maar daar hou ik van
quote:
Je had ook gisteren of nog eerder bier kunnen kopen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kwam net de bus uit rollen (want ik had even busreis 90 gedaan van Haarlem naar Den Haag CS en dan met trein weer terug) en toen was die supermarkt gesloten dus.
quote:
Die is vet!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Department 36 met Gerard Depardieu en Daniel Auteuil is ook verschrikkelijk goed!
Maar Depardieuquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Department 36 met Gerard Depardieu en Daniel Auteuil is ook verschrikkelijk goed!
Oef, smart ass...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had ook gisteren of nog eerder bier kunnen kopen.
Armani zwart, babyquote:
Oj, veeg me op...quote:
No really. Ik ben gewoon chago vandaagquote:
*checkt Caterpillar-website*quote:
Is het zo grappig?quote:
Veeg haar maar naar mij toequote:
Hij is nog nooit zo'n grote schoft geweest als in deze film. Een rol die hem op het lijf geschreven is!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
No really. Ik ben gewoon chago vandaag
Wat denk je zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |