Je bedoelt eigenlijk schoonzusje overleefd tochquote:
Vorig jaar 5 + 5 toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:51 schreef YipYip het volgende:
Tering ruim 7 miljoen...zonder hulp vd regering
Ik dacht vorig jaar net zoiets, maar dan met geld van de regering erbij.quote:
Maar moeilijker dan net wordtie niet.quote:
Mjah nu zonder staatssteun dit bedrag isquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht vorig jaar net zoiets, maar dan met geld van de regering erbij.
Jup! Die zich heerlijk schuldig voelde dat ze niets voor de baby had gekocht en wij wel voor haar kids.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk schoonzusje overleefd toch
Uhuh, ik hoor je vaker klagen over d'r...quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup! Die zich heerlijk schuldig voelde dat ze niets voor de baby had gekocht en wij wel voor haar kids.
Kutwijf (en nee gaat me niet om t kadootje).
Als ik zo om mij heen kijk vooral error.quote:
Deze keer geeft de regering niks. Dus nu dik 7 miljoen door "het volk" zeg maar. Netjes hoorquote:
Erg netjes ja.. Nu moet het de weg naar m'n bankrekening nog vindenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Deze keer geeft de regering niks. Dus nu dik 7 miljoen door "het volk" zeg maar. Netjes hoor
Mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Deze keer geeft de regering niks. Dus nu dik 7 miljoen door "het volk" zeg maar. Netjes hoor
Hebbie al aids dan ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Erg netjes ja.. Nu moet het de weg naar m'n bankrekening nog vinden
Ik wil bijna zeggen geef mij maar aids als ik 7 miljoen krijg.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen geef mij maar aids als ik 7 miljoen krijg.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen geef mij maar aids als ik 7 miljoen krijg.
Om aids te krijgen heb je geen 7 miljoen nodig hoor. 50 euro is genoegquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor die 7 miljoen heb ik vanalles
Hij is afgevallen met behulp van Aids net zoals die kerel van de Subway.....quote:
Dat is dan de keerzijde van de mediallequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
kun je er maar kort van genieten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |